گران ترین قیچی آرایشگری : با قیچی 1300 دلاری کمیسوری امرلند آشنا شوید

قیچی اولین ابزار آرایشگران بوده و هنوز هم با گذری شدن زمان و پیشرفت های زیاد تکنولوژی یکی از اصلی ترین ابزارهای آرایشگری است. اما قیچی ها امروزه همان قیچی های قدیم نیستند و تفاوت های زیادی با قیچی های گذشته داشته اند.

قیچی کمیسوری امرلند

صرف نظر از انواع مختلفی از قیچی که امروزه در فنون آرایشگری استفاده میشوند، قیچی های کوتاهی نیز در برندهای مختلفی به بازار عرضه شده اند که برخی از این قیچی ها قیمت های نجومی دارند. یکی از گران ترین انواع قیچی ها قیچی 1300 دلاری Kamisori است. قیچی کمیسوری مدل Emerald ( کامیسوری ) هم اکنون در وب سایت این برند به قیمت 1295 دلار و با قیمت ریالی حدود 36 ملیون تومان عرضه شده است.

قیچی کامیسوری مدل امرلند

کمیسوری امرلند بدون شک یکی از بهترین قیچی های موجود در بازار بوده که توسط کمپانی معروف و قدیمی ژاپنی تولید میشود. امرلند در وب سایت کمیسوری اینگونه توصیف شده که اگر میخواهید مدلی از قیچی را خریداری کنید که برند ما را به درستی معرفی کند، قیچی امرلند را خریداری کنید.

پادشاه تمام قیچی های آرایشگری

امرلند از بهترین نوع فولاد معروف به فولاد دمشق ساخته شده و به KING OF ALL SHEARS معروف است. تعادل ارگونومیک قیچی، وزن مناسب آن، ظرافت ساخت و تیزی بی نظیر از ویژگی های کمیسوری امرلند است.

قیچی کمیسوری امرلند با گارانتی مادام العمر ارائه میشود و همینطور تولید کننده رضایت مندی مشتری را حین استفاده تضمین میکند. فولاد 16 لایه دمشق که برای ساخت این قیچی استفاده شده است. به گفته کمیسوری این فولاد 16 لایه برای شما استحکام شمشیر سامورایی، مقاومت در برابر خوردگی و کیفیت لبه ای را داراست که چندین دهه دوام خواهد آورد.

ویژگی های منحصر به قرد قیچی کمیسوری

قیچی Emerald Professional Haircutting Shears به عنوان یکی از معتبرترین قیچی های جهان معرفی شده و مجلات و محافل معتبر آرایشگری این قیچی را به عنوان برترین قیچی جهان معرفی کرده اند. البته این قیچی گران ترین قیچی کمیسوری نیست بلکه قیچی های با تولید محدود مانند GOLD FROST II PROFESSIONAL که در ساختار آنها از طلا استفاده شده است نیز توسط این کمپانی تولید میشوند که دلیل قیمت بالای این قیچی ها بیشتر از عملکرد، لاکچری بودن و کلکسیونی بودن آنهاست به همین دلیل در این نوشته به آنها پرداخته نشد.


آموزشگاه آرایشگری مردانه آس محلی است برای انتقال بیش از 25 سال تجربه آرایشگری، مطالعه و شرکت در کارگاه‌ها و سمینارهای بین المللی به شما دوست عزیزی که قصد ورود به دنیای آرایشگری را دارید. در این آموزشگاه شما میتوانید از ابتدایی ترین تا پیشرفته ترین فنون آرایشگری را در کنار بزرگان حوزه آرایشگری و در قالبی متفاوت از سایر آموزشگاه های آرایشگری یاد گرفته و مستقیما وارد بازار کار شوید. از مزایای دیگر آکادمی آرایشگری آس، ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای به کارآموزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر