آموزش آرایشگری مردانه درجه 1

دوره آموزش آرایشگری مردانه درجه 1 از سطوح استاندارد فنی و حرفه ای و به عبارتی دوره آموزش آرایشگری پیشرفته است. در این دوره آرایشگر مبتدی یا فردی که اصول اولیه آرایشگری را به خوبی یاد گرفته است مباحث پیشرفته را می آموزد.

آموزش آرایشگری مردانه درجه 1 مخصوص افرادی است که دوره آموزش آرایشگری درجه 2 را گذرانده باشند و مدرک این دوره را دریافت کرده باشند.

در این دوره تکنیک های پیشرفته و استفاده از ابزارهای پیشرفته را آموزش خواهید دید، و با تکنیک های پیشرفته مو، آموزش مدل موی فید، استفاده از ابزارها ، پیتاژ و تکنیک های آن، رنگ و ویتامینه کردن مو، اکستنشن و … آشنا خواهند شد.

در آموزشگاه آرایشگری مردانه آس دوره آموزشی به دو صورت پیوسته و مجزا ارائه میشود. در حالت پیوسته کارآموز دو دوره آموزش آرایشگری مردانه درجه 2 و آرایشگری مردانه درجه 1 را به صورت پیوسته و در قابل دوره صفر تا صد طی کرده و مدرک هر دو دوره را از آموزشگاه دریافت خواهد کرد.

در حالت گسسته، شرکت کننده میتواند در دوره آرایشگر مردانه درجه 2 شرکت کرده و مدرک دوره را دریافت کند و افرادی که مدرک درجه 2 را دارند میتوانند در دوره آموزش آرایشگری مردانه درجه 1 شرکت کنند.