آموزش فنون کسب و کار در حوزه آرایشگری

دوره آموزشی رایگان کسب و کار

با توجه به استقبال دوستان و همراهان عزیز و برای دسترسی راحت تر به آموزش های فنون کسب و کار، دوره مقدماتی فنون کسب و کار با تمرکز در حوزه آرایشگری توسط محمد کاشانی به رایگان منتشر گردیده است. برای دریافت این دوره روی لینک زیر کلیک کنید :

مشاهده مطلب

آرایشگران در فضای مجازی: ایسنتا، واتس اپ یا وب سایت برای آرایشگران

یکی از سوالات همیشگی آرایشگران در توسعه کسب و کار، رفتار در فضای مجازی است. در فضای مجازی گزینه های مختلفی برای استفاده وجود دارد. معروف ترین این پلتفرم ها اینستاگرام است. در کنار اینستاگرام بعضی از آرایشگاه های مطرح مانند آرایشگاه آس دارای وب سایت هم هستند. سوال بسیاری از افراد این است که…

مشاهده مطلب

29 دلیل مهم شکست آرایشگران ایرانی

تا حالا بیشتر از دلایل موفقیت آرایشگران شنیده ایم اما اینبار میخواهیم در مورد دلیل شکست آرایشگران صحبت کنیم. در این ویدئو محمد کاشانی در مورد 29 دلیل عدم موفقیت آرایشگران صحبت خواهند کرد. با محمد کاشانی همراه باشید تا با اشتباهات بزرگی که کسب و کار آرایشگری شما را تهدید میکند آشنا شوید.

مشاهده مطلب

راه افزایش مشتری آرایشگاه

توی این ویدئو در مورد این صحبت میکنیم که چطور مشتری های خودمون رو زیاد کنیم. چه افرادی میتونن ما رو به بقیه معرفی کنند و چه طور میتونیم رشد بهتری در منطقه فعالیت خومون داشته باشیم.
در این ویدئو محمد کاشانی نکات مهمی در مورد افزایش مشتری آرایشگاه رو مطرح میکنه. با ما همراه باشید.

مشاهده مطلب

یک درس از علی دایی

استمرار در یادگیری یکی از مهمترین نکات برای موفقیت هست. بعضی از ما فکر میکنیم با یک یا دو دوره آموزشی یا دیدن یه ویدئو یا خوندن یک کتاب به هدف خودمون میرسیم. اما اشتباه ما دقیقا همینجاست. آموزش نباید متوقف بشه. باید همیشه و همیشه در حال یاد گرفتن باشیم.

مشاهده مطلب