8 مدل مو برای موهای بور مردانه 2021 ( توضیحات و معرفی )

در این مطلب به معرفی 8 مدل مو برای موهای بور مردانه در سال 2021 میپردازیم ، برای آشنایی با جدیدترین مدل های مو بور تا انتهای مطلب با آرایشگاه مردانه آس همراه باشید .

موهای بلوند یا بور همیشه در سبک مردانه جایگاهی منحصر به فرد و جذاب داشته اند. در حقیقت ، مدل های موی جذاب بسیاری برای پسران بلوند وجود دارد ، از جمله کوتاه ، متوسط ​​و بلند ، که تصمیم گیری در مورد مدل موهای بلوند می تواند یک چالش باشد.

چه شما به طور طبیعی بلوند باشید ، چه موهای خود را رنگ کنید ، یا فقط هایلایت های بلوند داشته باشید ، روش های بی حد و حصر برای حالت دادن به موهای خود و ظاهر زیبا دارید.

بهترین مدل مو بور مردانه 2021

برای موی بور با بلوند مردانه مدل های زیادی وجود دارد و ما سعی کردیم 8 مورد از زیباترین مدل های بور را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید تجربه متفاوتی از اصلاح مو را تجربه کنید .

مدل مو بور کوتاه مردانه

مدل مو بور کوتاه مردانه
مدل مو بور کوتاه مردانه یک مدل عالی است

مدل مو بور مردانه کوتاه در سال 2021 ترند شده است و مدل های زیادی را میتوان با موهای کوتاه بور اصلاح کرد ، فید ، آندرکات و مدل های زیاد دیگری که میتوانید از مشاورین آس مشاوره رایگان دریافت کنید .

مطلب پیشنهادی: گریم داماد: گریم حرفه ای داماد در آرایشگاه آس

مدل موهای کوتاه بور شامل کوتاه شدن کناره ها ، قیچی سطح مو ، مدل فرانسوی ، مدل های نامرتب است . اگر خط فک ، استخوان گونه و ریش کلفت و ضخیم دارید ، طول کوتاهتر عالی است .

مدل بور مردانه 2021
مدل مو بور مردانه 2021

به طور طبیعی ، هنگام حالت دادن موهای کوتاه به یک نگهدارنده قوی احتیاج دارید . با مقدار کمی شروع کنید ، آن را به طور مساوی پخش کنید ، و انگشتان خود را آهسته و یا یک شانه برای یک ظاهر آراسته استفاده کنید.

مدل موی شلخته برای موهای بور مردانه نیز یکی از جذاب ترین مدل های بور مردانه است .

موهای بور متوسط مردانه

موهای بور متوسط مردانه
موهای بور متوسط مردانه

مدل موهای متنوع و شیک و متوسط ​​بور برای آقایان ، طول را برای مراقبت از مو به اندازه کافی کوتاه می کند اما به قدری بلند است که بهترین مدل موها را بتوان به آن داد .

برای به حداکثر رساندن کنتراست ، کناره ها را فید باید کرد وروی بلندتری داشته باشید .

مدل مو بور مردانه متوسط
مدل مو بور مردانه متوسط

اگر حجم و جریان مو را دوست دارید ،کناره های فید و روی بلند تر و مدلی شلخته را انتخاب کنید و برای داشتن ظاهر طبیعی از یک محصول نگه دارنده خوب استفاده کنید .

مدل مو بور مردانه برای موهای بلند 2021

مدل مو بور بلند مردانه
مدل مو بور بلند مردانه

بسیاری از مردانه موی بور بلند را دوست دارند . این که آیا شما به طور طبیعی رنگ موی بلوند دارید و یا قصد دارید موهای تیره خود را رشد دهید و سپس موارد برجسته بلوند را اضافه کنید ، ما به شدت ظاهر آن را توصیه می کنیم.

موی بور بلند مردانه 2021
موی بور بلند مردانه 2021

مدل مو بور بلند مردانه 2021 با یک ته ریش میتواند جلوه بسیار زیبایی داشته باشد که همه آن را تحسین کنند .

مدل موی بور آندرکات مردانه 2021
مدل موی بور آندرکات مردانه 2021

به دلیل کنتراست ایجاد شده توسط محو شدن ، این مدل مو برای مدل موهای کوتاه ، متوسط ​​و بلند مناسب است.

مدل مو بور آندرکات
مدل مو بور آندرکات

برای انواع موهای شما مانند موهای صاف ، ضخیم ، موج دار یا فرفری طراحی شده است ، از آرایشگر خود سوال کنید که آیا مدل موهای زیرین با ظاهر مورد علاقه شما مناسب است؟ در این صورت ، نحوه مدل دادن به موهای شما با این ویژگی شیک کاملاً برجسته خواهد شد.