گریم داماد: گریم حرفه ای داماد در آرایشگاه آس

مجلس عروسی و مراسمات آن یکی از به یاد ماندنی ترین و منحصر به فرد ترین رویدادهای زندگی هر فردی است و همه افراد تمایل دارند در این روز با بهترین و آراسته ترین ظاهر خود در جمع حاضر شوند.

برای آماده کردن داماد جهت حضور در مراسم عروسی ابتدا بایستی موی او پیرایش شده و معایب و کاستی های آن پوشیده شود. بسته به تیپ و ظاهر او، موی صورت او تراشیده شده و یا مرتب و تریم شده و خدماتی برای شاداب و شفاف شدن پوست صورت او انجام شود. در پیرایش صورت ممکن است بسته به نظر آرایشگر شما تغییراتی جزئی در ابرو هم ایجاد شود یا حداقل موهای اضافه و بلند ابرو کوتاه شوند. اما هنوز جز چند کرم مرطوب کننده ساده و یک ماسک پاک سازی صورت کار ویژه دیگری روی پوست صورت انجام نشده است.

تا این مرحله فرایندهایی است که اکثر افراد انجام داده و برخی از افراد به همین میزان بسنده میکنند. اگر شما جزو افرادی هستید که معتقدید داماد با یک کوتاهی موی ساده باید وارد مراسم شود، خواندن ادامه مطلب را به شما پیشنهاد نمیکنیم. اما اگر از تیپ افراد جنتلمن و حساس به استایل خود هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با خدمات تخصصی گریم داماد آرایشگاه آس آشنا شوید.

برخی از دامادها دقت بیشتری در ظاهر خود داشته و به عنوان یکی از دو چهره مورد توجه در مراسم عروسی، قرار است ظاهر متفاوتی از خود به نمایش بگذارند.

اینجاست که به خدمات گریم داماد خواهیم رسید.

0O8A8729 گریم داماد: گریم حرفه ای داماد در آرایشگاه آس
گریم داماد توسط محمد کاشانی

گریم داماد یا متعادل سازی چهره در اصل نوعی از گریم است که برای مجریان تلویزیونی یا خوانندگان قبل از اجرا انجام میشود و با گریم سینمایی یا آرایش صورت تفاوت زیادی دارد. گریم داماد به نوعی “No makeup makeup” محسوب میشود. یعنی آرایش و گریمی که به نظر مخاطب نخواهد رسید.

در گریم داماد خبری از تغییرات ناگهانی و غیر معمول صورت نیست. ترکیب رنگی خاصی در صورت و چشم شما به کار نیامده و قرار نیست شما رژ لب یا خط چشم داشته باشید.

جزئیات بیشتری از گریم داماد

در فرایند گریم داماد بایستی معایب صورت به دقت حذف شوند. به عنوان مثال اگر جای جوش یا لک روی صورت هست با استفاده از کرم پودر و یا ترکیبات دیگری پوشانده میشود. دقت داشته باشید که عموما کرم ها و مواد آرایشی که در فرایند گریم داماد استفاده میشود متفاوت از انواعی است که در آرایش عروس استفاده میشود.

concealer featured گریم داماد: گریم حرفه ای داماد در آرایشگاه آس

در مرحله بعدی جای موهای صورت بایستی محو شود. اگر داماد صورت خود را کاملا تراشیده، جای موهای صورت بایستی پوشانده شود. اگر هم داماد دارای ریش تریم شده است جای موهای حذف شده باید پوشانده شود.

مرحله بعدی پوشاندن عیوب صورت با استفاده از سایه روشن است. به جرات میتوان گفت که تخصصی ترین بخش کار همین مرحله است. گریمور حرفه ای به دقت اجزای صورت را میشناسد و با استفاده از سایه و روش، نقاط مثبت چهره شما را پر رنگ و نقاط منفی آن را از نگاه مخاطب پنهان میکند. مشکلات بینی، چانه و چشم در این مرحله به خوبی از دید مخاطب پنهان خواهد شد.

2021 07 06 22.43.42 2612004503797795923 499626592 گریم داماد: گریم حرفه ای داماد در آرایشگاه آس
گریم داماد

در مرحله بعدی بایستی حالت یکنواختی از ترکیبات حاضر روی پوست ایجاد شود. گریم شما بایستی کاملا یکنواخت باشد و صورت شما حالتی طبیعی داشته باشد. به عبارتی قرار نیست کسی متوجه استفاده از مواد آرایشی روی پوست شما بشود.

منظور از No makeup makeup

یکی از عباراتی که در نوشته های انگلیسی در مورد گریم داماد عنوان میشود ” آرایش بدون آرایش است” یعنی برای داماد آرایشی انجام میشود که به چشم مخاطب نخواهد آمد. خبری از رنگ های عجیب و غریب، چربی و انعکاس نور از صورتی و تغییرات ناگهانی نیست. شما همانند یک مجری تلویزیون یا یک خواننده گریم خواهید شد. به عبارتی صورت شما متعادل سازی خواهد شد.لیندسی کاتسوک، گریمور معروف می‌گوید: «آرایش بدون آرایش، آرایشی است که اندکی ویژگی‌های شما را به روشی بسیار طبیعی و مینیمال افزایش می‌دهد». «آرایش بدون آرایش تعابیر مختلفی دارد، اما برای من، آن چیزی را که قبلاً وجود دارد برجسته می‌کند. برای افرادی که می‌خواهند «شبیه خودشان به نظر برسند اما شیک باشند».

گریم با محمد کاشانی گریم با محمد کاشانی

اگر تا اینجا این نوشته را خوانده اید، حتما متوجه شده اید که گریم داماد کار بسیار سختی است. با آرایش عروس تفاوت زیادی دارد و نیاز به تخصص ویژه دارد. گریمور باید با اجزای چهره و ابزارهای گریم آشنایی کامل داشته باشد و بتواند با استفاده از تکنیک های پیشرفته صورت شما را چنان آرایش کند که آرایش نداشته باشد.

یکی از مزایای گریم داماد در آرایشگاه آس این است که محمد کاشانی، مدیر و موسس مجموعه سالن های آرایشگاهی آس به صورت مستقیم در فرایند گریم داماد در سالن vip داماد آس نظارت و همکاری داشته و شما میتوانید با اطمینان خاطر از یکی از بهترین گریم های مردانه بهرمند شوید.

گریم داماد محمد کاشانی

محمد کاشانی علاوه بر سابقه 25 ساله در حوزه آرایش و گریم، در کارنامه خود تجربیاتی چون گریم بازیگران، مجریان و خوانندگان مطرح از جمله فرزاد حسنی، داریوش فر ضیایی، رضا رویگری، آرش ap و … را دارا است.