آموزش فید حرفه ای در سالن پیرایش آس تهرانپارس As Barber

آموزش فید حرفه ای شاید آشنا ترین جمله این روزهای آرایشگران باشد که البته دانش فید یکی از ضروریات حرفه آرایشگری است و آموزش فید حرفه ای یک مزیت و یکی از واجبات در این حرفه به شمار میرود .

آموزش فید حرفه ای زیر نظر یک استاد با تجربه و بین المللی نیز یک امر مهمی است که قطعا کلاس کاری شما را ارتقا میدهد و میتواند به دانش شما اضافه کند .

در این مطلب قصد داریم تا توضیحی از کلاس آموزش فید محمد کاشانی مدیریت سالن آس به شما ارئه کنیم تا شاید برای شما مفید باشد .

آموزش فید حرفه ای تحت نظر محمد کاشانی

آموزش فید حرفه ای تحت نظر محمد کاشانی
آموزش فید حرفه ای تحت نظر محمد کاشانی

محمد کاشانی مدیریت سالن آس میباشد و به عنوان داور بین المللی در مسابقات برلیانت کاپ دبی نیز حضور داشته است و دوره های آموزش Fade محمد کاشانی نیز همیشه برپاست .

کلاس های فید حرفه ای آس باربر به شما تکنیک های روز را یاد میدهد ، جدیدترین متدها و روش ها برای یک فید بی نقص که میتواند به کلاس کاری شما اضافه کند .

همچنین آموزش فید حرفه ای آس باربر هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین میباشد که یکی از مزیت های این دوره ها ارتقا سطح فنی شما میباشد .

  • هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری
  • ارتقا سطح فنی زیر نظر محمد کاشانی
  • دسترسی آسان به سالن
  • قیمت مناسب

قیمت یا هزینه آموزش فید در سالن آس چقدر است ؟

مهدی طارمی در سالن آس
قیمت یا هزینه آموزش فید در سالن آس چقدر است ؟

از نظر قیمتی سالن آس همیشه تخفیفاتی را برای آموزش Fade در نظر میگیرد که این موضوع را میتوانید از طریق پیج اینستاگرام محمد کاشانی که در انتهای مطلب قرار داده میشود دنبال کنید .

به طور کلی ما سعی کرده ایم به همراه یک آموزش حرفه ای قیمتی مناسب را هم برای دانشجویان در نظر بگیریم تا بتوانیم خدماتی بهتر را به شما عزیزان ارائه کنیم .

اگر به عنوان یک آرایشگر مبتدی یا نیمه حرفه ای و یا حتی حرفه ای قصد یادگرفتن فید حرفه ای را دارید پیشنهاد میکنیم دوره آموزش Fade آس باربر را از دست ندهید و در این کلاس ها شرکت کنید .

برای مشاوره و هرگونه سوال میتوانید از طریق راه های ارتباطی ما در پایان این مطلب با ما در ارتباط باشید .

چرا آموزش فید حرفه ای ببینیم ؟

اگر دقت کرده باشید علم آرایشگری هم همسو با تکنولوژی در حال رشد است ، مدل های به روز ، تکنیک های به روز ، و این باعث میشود تا ما هم خودمان را به روز نگه داریم تا بتوانیم مشتریانمان را حفظ کنیم .

اکثر مدل ها امروزه به فید نیاز دارند و کمتر کسی است که دلش نخواهد یک مدل سایه روشن یا فید را امتحان کند زیرا برای انواع مدل مو قابل استفاده است .

آرایشگری نیز تکنیک های خاص خود را دارد و این تکنیک ها روز به روز در حال توسعه و گسترش است و اگر نتوانیم خودمان را به روز نگه داریم ضربه بزرگی خواهیم خورد و آن هم از دست دادن مشتریان است .

پس برای اینکه بتوانید مشتریان بیشتری داشته باشید باید تکنیک های بیشتری نیز بلد باشید و روی خودتان سرمایه گذاری کنید و با پر کاربرد ترین تکنیک آرایشگری آشنا شوید .

راه های ارتباطی با آس :

آموزش فید حرفه ای در سالن آس چقدر هزینه دارد ؟

ما سعی کرده ایم بهترین قیمت را در نظر بگیریم و تخفیفات زیادی نیز در پیج اینستاگرام ما قرار میگیرد

سالن آس کجای تهران قرار دارد ؟

سالن آس واقع در محله تهرانپارس ، فلکه اول خیابان 144 غربی واقع شده است

کلاس فید حرفه ای آنلاین است یا حضوری ؟

این کلاس ها هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری میباشد برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید