مدل مو تام شلبی بازیگر پیکی بلایندرز را در سالن آس تجربه کنید

تام شلبی با بازی سیلیان مورفی بازیگر اصلی سریال پیکی بلایندرز است. اگرچه این شخصیت غالباً از کلاه استفاده می کند ، اما وقتی یک کلاه کلاسیک خود را به سر ندارد ، مدل موی عالی او کاملاً نمایش داده می شود. مدل مو تام شلبی ، که اکنون به خوبی صد سال پیش به نظر می رسد ، یک مدل کوتاه با کناره ها و پشت فید شده است .

دستیابی به مدل موی تام شلبی آسان است و می تواند به طور جدی شیک به نظر برسد ، به شرطی که چهره ای برای آن داشته باشید. به طور خاص ، این سبک بیشتر مناسب ژنتهای با صورت بیضی یا استخوانهای گونه مشخص ، مانند سیلیان مورفی است. با این حال ، اگر صورت شما شکل دیگری دارد ، می توانید با تناسبات و بافت آزمایش کنید تا اصلاح بهتر به نظر برسد.

برای ظاهر اصلی تام شلبی ، از آرایشگر خود استفاده از شانه شماره سه در پشت و کناره موها را بخواهید. از بالا ، برش برش خورده و بافت دار که طول آن در قسمت جلوی آن باقی مانده است را درخواست کنید. سپس ، هنگام حالت دادن به موهای خود ، آن را تمیز کنید و به جلو شانه کنید و جلوی موی خود را به یک طرف بکشید.

سالن آس میتواند مدل مو تام شلبی را برای ما پیاده سازی کند ؟

سالن آس میتواند مدل مو تام شلبی را برای ما پیاده سازی کند ؟
سالن آس میتواند مدل مو تام شلبی را برای ما پیاده سازی کند ؟

سالن آس با مدیریت محمد کاشانی میتواند جدیدترین مدل مو را برای شما اصلاح کند . اگر دوست دارید موهایی شبیه به موی تام شلبی ستاره سریال پرطرفدار پیکی بلایندرز داشته باشید پیشنهاد میکنیم حتما در سالنی مجهز همانند سالن پیرایش آس تهرانپارس این کار را انجام دهید .

مدل مو تام شلبی
مدل مو تام شلبی

خدمات و امکانات سالن آس میتواند به بهترین نحو ممکن این مدل مو و مدل های مو جدید مردانه را بر روی موی شما پیاده سازی کند . برای اینکه بتوانید از خدمات پیرایش سالن آس باخبر شوید و یا از کیفیت کار ما اطمینان پیدا کنید میتوانید به قسمت نمونه کار سالن آس مراجعه کنید و از قسمت رزرو وقت اقدام به رزرو وقت قبلی نمایید .

ازخدماتی که سالن آس میتواند به شما ارائه کند میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • گریم داماد
  • پاکسازی و مراقبت از پوست
  • آرایشگاه کودک
  • پیرایش و اصلاح مردانه
  • آموزش آرایشگری حرفه ای

مدل مو tom shelby به چه صورتهایی می آید ؟

مو tom shelby به چه صورتهایی می آید ؟ مدل مو تام شلبی بازیگر پیکی بلایندرز را در سالن آس تجربه کنید
مدل مو tom shelby به چه صورتهایی می آید ؟

اگر میخواهید مدل تام شلبی به بهترین نحو خودش را نشان دهد باید چند فاکتور را مد نظر داشته باشید ، یکی اینکه به سالنی مراجعه کنید که کاربلد باشد و ما سالن پیرایش آس را به شما پیشنهاد میکنیم . مطلب بعدی اینکه این مدل مو به صورت های استخوانی همانند شخصیت تام شلبی بیشتر می آید تا صورت های چاق .

اینکه موی خرمایی همانند شخصیت تام شلبی بیشتر میتواند به داشتن استایلی شبیه تر منجر شود پس اگر قصد دارید تا این مدل مو را پیرایش کنید پیشنهاد میکنیم از طریق تماس با سالن آس حتما مشاوره شوید تا بدانید که این مدل به درد شما میخورد یا خیر . برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق مشخصات زیر اقدام کنید :

  • تماس با سالن آس
  • ارسال فرم مشاوره از طریق صفحه تماس با ما
  • دایرکت صفحه اینستاگرام محمد کاشانی