جدیدترین مدل موی پسر بچه 2020-2021

در این مطلب به معرفی جدیدتری مدل موهای پسر بچه 2020 و 2021 میپردازیم و جدیدترین مدل هایی که میتوانید در سالن پیرایش آس و سالن مخصوص کودک پیاده سازی کنید را به شما معرفی میکنیم . این مدل ها از جدیدترین مدل ها هستند که در میان آنها مدل فید ، آندرکات و کلاسیک نیز مشاهده میشود .

با فرارسیدن فصل های جدید احتمالا پسر بچه ها مدل موی تازه ای را میخواهند که بتواند به آنها انرژی بدهد و بتوانند مانند همیشه شاداب باشند و از این رو رفتن به یک سالن خوب و آرایشگاه کودک از اولین کارهاییست که باید انجام شود و سپس مدل موی مناسب با توجه به نوع صورت پیاده سازی شود .

برای الهام بخشیدن به ایده ها و سبک های مدل مو برای پسران کوچک ، لیستی از بهترین مدل های موی پسرانه را جهت تهیه در حال حاضر تهیه کرده ایم. این مدل موهای شیک برای پسران کوچک محبوب و شیک است و موهای پسر شما را به سطح بالاتری می رساند.

مدل موی پسرانه جدید 2020-2021

مدل موی پسرانه 2020
مدل موی پسرانه 2020

از مدل موهای مدرن گرفته تا جدیدترین مدل ها ، محبوب ترین مدل موهای پسرانه این روزها با کناره های کوتاه و موهای بلند از بالا شروع می شود. با برش مناسب آرایشگر ، طیفی از موهای کوتاه ، متوسط ​​و بلند وجود دارد که می توانید آنها را کوتاه کنید.

از آنجا که یافتن فقط یک مدل مو برای فرزندتان چالش برانگیز است ، ممکن است بخواهید چندین سبک را تجربه کنید. برخی از مدل های موی مدرن برای دبیرستان عالی هستند ، در حالی که برخی دیگر برای پسر بچه ها بسیار مناسب است.

مدل موی پسربچه 2021
مدل موی پسربچه 2021

این که آیا او سبک ساده ای می خواهد که جالب به نظر برسد یا مدل موی جدید شیک که ممکن است به تلاش زیادی نیاز داشته باشد اما زیبا به نظر برسد ، این راهنما به شما کمک می کند جالبترین ایده های مدل موی پسران را پیدا کنید که برای انواع مو مناسب باشد!

مدل موی پسر بچه کوتاه 2021

مدل مو پسرانه کوتاه 2021
مدل مو پسرانه کوتاه 2021

محو مخروطی یکی از مهمترین و آرایش موی محبوب برای پسران است. با کناره های کوتاه برای ایجاد کنتراست و برجسته سازی موهای کوتاه در بالا . این مدل موی کوتاه خنک همچنین دارای موهای کشیده شده کنار در جلو برای داشتن ظاهری مدرن و زیبا است. برای یک مدل موی ساده و راحت برای بچه ها ، این برش و سبک مورد پسند همه جانبه است.

مدل موی متوسط پسر بچه

مدل موی متوسط پسرانه
مدل موی متوسط پسرانه

بهترین مدل های کوتاه با طول متوسط ​​به طور کلی در کناره ها و پشت فید شده یا کم رنگ می شوند و سبک های بلندتری در بالا قرار دارند. کناره های کوتاه ساده هستند ، در حالی که موهایی با طول متوسط ​​می توانند چندین مدل موی خوش تیپ را در خود جای دهند. می توانید همه را به عقب شانه کنید ، اجازه دهید به طور طبیعی جریان پیدا کند یا آن را شانه کنید تا ظاهری تمیز پیدا کند.

مدل موی بلند پسرانه

مدل موی بلند پسرانه
مدل موی بلند پسرانه

مدل موهای بلند برای پسران تبدیل به یک روند محبوب شده است. مدل موی بلند پسرانه بسیار جالب به نظر می رسد و لازم نیست که از ماندگاری بالایی برخوردار باشد . مدل های بلندتر نیز متناسب با انواع موها هستند ، در صورتی که پسر کوچک شما بتواند موهای خود را بلند کند به راحتی می توانید سبک های مختلفی را روی آن پیاده سازی کنید. خواه موهای فر ، موج دار ، ضخیم یا صاف داشته باشید ، بچه ها می توانند سبک و شخصیت منحصر به فرد خود را با موهای بلند شیک به نمایش بگذارند.

مدل فید پسرانه برای موهای بلند

مدل فید پسرانه برای موهای بلند
مدل فید پسرانه برای موهای بلند

در حالی که مدل موهای کوتاه پسرانه همیشه جایگاه خود را دارند ، اما موهای بلند در سالهای اخیر روند قدرتمندی داشته است. با کناره های کوتاه کمرنگ و موهای روی سر بلند ، این نوع مدل های موی باحال برای پسران مد روز است.

مدل موی فید طرح دار برای پسربچه ها

مدل موی فید طرح دار برای پسربچه ها
مدل موی فید طرح دار برای پسربچه ها

برای یک مدل موی محو تر برای پسران ، این فید نرم با طرح مو را امتحان کنید. محو شدن تا وسط در کناره ها و پشت مو بسیار عالی به نظر می رسد و ترکیب بی نظیر فوق العاده مدرن و کوتاه است. پسرها با داشتن موهای کوتاه تا متوسط ​​به بالا ، توانایی سبک دهی متنوع و زیبا را دارند.