بهترین کرم دور چشم مردانه در سال 2021 برای آقایان

کرم دور چشم مردانه ( مخصوص آقایان) میتواند به رفع پف و سیاهی دورچشم شما کمک زیادی بکند ، بسیاری از ما به علت اینکه نمیدانیم چه کرم دورچشمی استفاده کنیم معمولا در خرید کرم دور چشم تعلل میکنیم ، اما ما در این مطلب از آس باربر به شما چند کرم دورچشم مردانه را معرفی میکنیم که در سال 2021 میتوانید تهیه کنید .

برای اینکه همیشه صورتی شاداب داشته باشید پیشنهاد میکنیم که از کرم های دورچشم استفاده کنید که برای آقایان هستند و میتوانید از این کرم ها در صبح قبل از رفتن به سر کار یا بعد از بیدار شدن از خواب استفاده کنید .

کرم دور چشم مردانه 2021

در ادامه به شما چند کرم دور چشم مردانه در سال 2021 را معرفی میکنیم که همگی خارجی و باکیفیت هستند و مطالب زیادی از آنها در اینترنت موجود است که به کیفیت آنها اشاره شده است .

1 سرم دور چشم مردانه The Ordinary

سرم دورچشم مردانه The Ordinary
سرم دورچشم مردانه The Ordinary

اگر شما به دنبال رفع پف چشم در صبح یا بعد از بیدار شدن از خواب هستید ، سرم بدون کافئین کافئین The Ordinary باید این کار را انجام دهد. به یاد داشته باشید: به آرامی زیر چشم آن را ماساژ دهید

2 کرم دور چشم GOLDFADEN MD

سرم دور چشم GOLDFADEN MD
سرم دور چشم GOLDFADEN MD

کرم دور چشم Goldfaden MD از مواد طبیعی تشکیل شده است – از جمله پپتیدهای مشتق شده از سویا و چای قرمز آنتی اکسیدان – برای روشنکردن و محافظت از پوست لطیف استفاده می کند. ممکن است هنگام استفاده از آن وزن آن را حس نکنید اما این کرم بسیار باکیفیت است .

3 کرم ترمیم کننده دور چشم Cerave

کرم ترمیم کننده دور چشم Cerave
کرم ترمیم کننده دور چشم Cerave

هیچ چیز چیزی بیشتر از یک کرم دور چشم ارزان قیمت و شیمیایی به پوست شما آسیب نمیزند . بنابراین اگر پوست شما به راحتی نیاز دارد ، به مواد آزمایش شده و سازگار با پوست مانند سرامیدها روی بیاورید.

این چربی های روغنی که به طور طبیعی در پوست یافت می شوند ، از پوست پشتیبانی می کنند و اطمینان حاصل کنند که رطوبت اساسی تبخیر نمی شود. این کرم دور چشم کمک زیادی به آنها در پوست بی بضاعت می کند و همچنین از اسید هیالورونیک برای آبرسانی بیشتر استفاده می کند.

4 سرم چشم تجدید کننده رتینول جوانان Murad

سرم چشم تجدید کننده رتینول جوانان Murad
سرم چشم تجدید کننده رتینول جوانان Murad

به دلیل تمایل این سرم دور چشم برای تحریک پوست ، تعداد کمی کرم دور چشم مبتنی بر رتینول در بازار وجود دارد.سرم چشم تجدید کننده رتینول جوانان Murad ، با این فرمول کاملاً جدید ، که ترکیبی از سه شکل مختلف رتینول با اسیدهای چرب مرطوب کننده گیاهی است ، تعادل مطلوبی را به دست آورده است.

فقط از آن در شب استفاده کنید و روزانه مرطوب کننده SPF خود را بخاطر بسپارید (رتینول باعث حساسیت بیشتر شما به آفتاب می شود).

5 کرم دور چشم دکتر دنیس گروس

کرم دور چشم دکتر دنیس گروس
کرم دور چشم دکتر دنیس گروس

آخرین محصول دور چشم دکتر دنیس گروس برای خنثی کردن اثرات استرس بر روی پوست ما طراحی شده است. این کرم دور چشم با رایحه زنجبیل خامه ای ، بافت کرپ را فوراً از بین می برد و در طولانی مدت اثر روشن کننده قابل توجهی به شما می دهد.

عصاره های superfood موجود در داخل آن به صورت کپسول دار است ، به این معنی که تا لحظه رسیدن به سلول های پوستی خسته و ضعیف ، قوی باقی می مانند.

نتیجه گیری

برای اینکه پوست دور چشم خود را ترمیم کنید ، پف آن را از بین ببرید و سیاهی های دور چشم را هم از بین ببرید نیاز دارید تا از یک کرم یا سرم دورچشم مردانه مناسب و باکیفیت استفاده کنید .

در این مطب به شما بهترین کرم های دورجشم مردانه در سال 2021 را معرفی کردیم که میتوانید از داروخانه های معتبر و یا مراکز زیبایی معتبر خریداری کنید و پوست سالم و شفاف داشته باشید

کرم دور چشم مردانه که در این لیست قرار دارد را از کجا میتوان خریداری کرد ؟

این کرم ها خارجی هستند و باید از داروخانه ها یا مراکز معتبر زیبایی آنها را خریداری کنید

استفاده از کرم دورچشم چه تاثیری دارد ؟

این کرم ها میتواند به طور کامل پف زیر چشم و یا سیاهی زیر چشم و حتی چین و چروک اطراف چشم را از بین ببرند