پلی گلوتامیک اسید آبرسان عالی برای پوست ، مزایای گلوتامیک اسید PGA

پلی گلوتامیک اسید یک ماده جدید انقلابی است که در این فصل محصولات آرایشی را فرا گرفته و نویدبخش تبدیل پوست خسته و کدر به پوستی سالم و درخشان است. بنابراین اسید پلی گلوتامیک چیست و چه نقشی در روند مراقبت از پوست شما دارد ؟

اسید گلوتامیک یا PGA چیست :

اسید گلوتامیک یا PGA چیست
اسید گلوتامیک یا PGA چیست

اسید پلی گلوتامیک (یا PGA ) اسید هیالورونیک جدید است ، ماده ای طبیعی از Natt ، یک ماده غذایی ژاپنی ساخته شده از سویای تخمیر شده ، و این ممکن است راه حلی برای همه زنانی باشد که با خشکی پوست دست و پنجه نرم می کنند و به مراتب مناسب آن را مرطوب نمی کنند.

کار PGA چیست ؟

کار PGA چیست ؟
کار PGA چیست ؟

پلی گلوتامیک اسید ماده ایده آل برای پوستی است که از مشکلاتی رنج می برد که به طور خاص هنگام حرکت از یک فصل به فصل دیگر ظاهر می شود ، زیرا مانند مرطوب کننده ای است که آب را به داخل خود می کشد و رطوبت پنج برابر اسید هیالورونیک را در خود نگه می دارد.

به عنوان یک پلی پپتید ، یکی از ویژگی های تغییر دهنده این ماده سازنده توانایی فعال سازی عملکردهای هیالورونیداز خود پوست است – آنزیمی که با افزایش سن اسید هیالورونیک طبیعی پوست را تجزیه می کند – و آن را به عنوان یک محصول پیشگیرانه موثر نیز در می آورد.

“برخلاف اسید هیالورونیک.” اسید پلی گلوتامیک از ذرات بزرگ ساخته شده است ، که باعث ایجاد یک لایه نازک در سطح پوست می شود. این لایه از هدر رفتن آب جلوگیری می کند و روند هیدراتاسیون طبیعی پوست را تشویق می کند ، که به نوبه خود باعث اشباع خطوط ریز و روشن شدن رنگ پوست می شود.

از اسید هیالورونیک غافل نشوید

قبل از اینکه اسید هیالورونیک مورد علاقه و محبوب جهانی را بخاطر فواید آن خالی کنید ، بدانید که جای هر دو فرمول در برنامه مراقبت از پوست شما وجود دارد. در واقع می توان از هر دو با هم استفاده کرد. اسید پلی گلوتامیک به کاهش اتلاف آب در پوست کمک می کند.

این همان چیزی است که آن را به یک مرطوب کننده بسیار م makesثر تبدیل می کند و اگرچه مقایسه ای با اسید هیالورونیک انجام می شود ، اما این خاصیت اضافی حتی می تواند مزیت بیشتری به آن بدهد. در واقع ، این دو ماده می توانند به راحتی با هم ترکیب شوند و نتایج شگفت انگیزی را بدست آورند.

اسید هیالورونیک در حالی که PGA رطوبت را قفل می کند ، به سطوح پایین پوست نفوذ می کند ، بنابراین شما باید بلافاصله این ماده جدید را در ترکیب مراقبت خود قرار دهید.

نتیجه گیری

PGA باید مکمل رژیم مراقبت از پوست شما باشد و تعامل بدی با هیچ محصول دیگری ندارد ، بنابراین همیشه باید آخرین مرحله در استفاده از محصولات باشد.

مراحل استفاده از پلی گلوتامیک : پس از تمیز کردن پوست ، ابتدا اسید هیالورونیک را برای مرطوب کردن آن استفاده کنید ، سپس در صورت استفاده از ویتامین C ، سپس از یک سرم پلی گلوتامیک استفاده کنید و اجازه دهید در اعماق پوست فرو رود. همانطور که روی سطح پوست قرار می گیرد ، تمام مواد داخل آن را مهر و موم می کند ، زیرا به عنوان یک مانع مسدود کننده مواد مغذی عمل می کند.

اگر در روزهای صبح از آن استفاده می کنید توصیه می کنید که باید کرم ضد آفتاب را روی آن بمالید.

مزایای پلوگلوتامیک یا PGA

  • مقوی مرطوب کننده برای کسانی که پوست بسیار خشک دارند
  • آن را انعطاف پذیر و لطیف می کند.
  • برای لایه برداری بعد از رتینول خوب است.
  • علائم چروک و پر شدن مواد را سبک می کند.
  • این مزایای کرم های استفاده شده با آن را افزایش و فعال می کند.
  • علائم چین و چروک را به تأخیر می اندازد و با ظهور لکه های تیره مقابله می کند.