بهترین فوم های اصلاح صورت مردانه ( دی 99 )

در این مطلب به معرفی بهترین فوم اصلاح مردانه میپردازیم . برای یک اصلاح باکیفیت نیاز است تا یک فوم مرغوب نیز استفاده کنید تا احتمال برش توسط تیغ و ژیلت را کاهش دهید . ما در اینجا برترین فون های اصلاح آقایان را به شما معرفی میکنیم .

بهترین فوم اصلاح کدام است ؟

یکی از بهترین برندها که شناخته شده است در زمینه تولید لوازم اصلاح و متعلقات آن برند ژیلت است . اگر میخواهید یک محصول مطمئن برای اصلاح صورت خود داشته باشید ما به شما برند ژیلت را پیشنهاد میکنیم . البته برندهای دیگری نیز در این زمینه هستند که در ادامه به آنها نیز میپردازیم .

برند آرکو نیز از شناخته شده ها در زمینه محصولات بهداشتی و اصلاح است که این برند نیز محصولات خوبی در این زمینه دارد اما به طور کلی چندین فوم اصلاح هستند که از دیگر محصولات محبوب تر هستند که در ادامه لیستی از آنها به شما ارائه میدهیم .

  • فوم اصلاح ژیلت سری Sensitive 200 Ml
  • فوم اصلاح آرکو مدل Sensitive حجم 200 میلی لیتر
  • فوم اصلاح کاسپین مدل Sensitive Skin حجم 200 میلی لیتر
  • فوم اصلاح ژیلت سری REGULAR

1. فوم اصلاح ژیلت سری Sensitive 200 Ml

فوم سنسیتیو ژیلت فرمولاسیونی ملایم با رایحه‌ای مطبوع دارد و مناسب پوست های حساس است که اجازه بروز حساسیت پوستی را نمیدهد. هر فرد رویش مویی متفاوت با دیگری دارد. برای تحریک‌نشدن پوست خود بهتر است که از جهت رویش مویتان اصلاح صورت را انجام دهید.

برای کنترل بیشتر و جلوگیری از تاثیر تیغ بر پوست، پس از قراردادن فوم روی موها، اول چانه و گردن را بتراشید. این کار سبب می‌شود تا فوم و ترکیبات ضدحساسیت آن مدت بیشتری بر پوست صورت قرار بگیرد و نرمی بیشتری را به ارمغان آورد

فوم اصلاح ژیلت سری Sensitive 200 Ml
فوم اصلاح ژیلت سری Sensitive 200 Ml

2. فوم اصلاح آرکو مدل Sensitive حجم 200 میلی لیتر

فوم اصلاح «سنسیتیو» (Sensitive) از برند «آرکو»، مناسب استفاده برای این دست از افراد است. ترکیبات آن فاقد الکل و ضد باکتری بوده و همچنین وجود عصاره‌های اسطوخدوس و آلوئه‌ورا کمک فراوانی در آرامش‌بخشی به پوست و جلوگیری از التهاب و قرمزی آن دارد.

این محصول درضمن اصلاح، رطوبت لازم برای پوست را فراهم کرده و به بهبود خراشیدگی و سوزش آن کمک می‌کند

فوم اصلاح آرکو مدل Sensitive حجم 200 میلی لیتر
فوم اصلاح آرکو مدل Sensitive حجم 200 میلی لیتر

3. فوم اصلاح کاسپین مدل Sensitive Skin حجم 200 میلی لیتر

فوم (کف) اصلاح مخصوص پوستهای حساس کاسپین در فرمولاسیون خود الکل نداشته و بعد از استفاده هیچ نوع التهاب و سوزش و سرخی روی پوست ایجاد نمی کند.

علاوه براین بدلیل داشتن ترکیبات ضد باکتری در ساختار این محصول، بعد از اصلاح هیچ وقت پوست شما جوش نخواهد زد. به کمک فوم اصلاح کاسپین که محصول شرکت معتبر فومن شیمی میباشد, اصلاح صورت حرفه ای را تجربه خواهید کرد.

فوم اصلاح کاسپین مدل Sensitive Skin حجم 200 میلی لیتر
فوم اصلاح کاسپین مدل Sensitive Skin حجم 200 میلی لیتر

4. فوم اصلاح ژیلت سری REGULAR

یکی از فوم های عالی که مناسب پوست های معمولی است . این فوم باکیفیت و بسیار عالی است و همچنین یکی از محبوب ترین فوم های اصلاح آقایان است .

اگر پوست معمولی دارید و حساسیت به فوم اصلاح ندارید این محصول میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد تا راحت و بدون دردسر به اصلاح صورت خود بپردازید .

فوم اصلاح ژیلت سری REGULAR
فوم اصلاح ژیلت سری REGULAR

سوالات متداول

بهترین برند برای فوم اصلاح کدام است ؟

از نظر ما برند ژیلت برندی شناخته شده در این زمینه است

آیا فوم ها ضد حساسیت هستند ؟

برخی از مدل ها که کلمه sensitive در آنها استفاده شده است ضد حساسیت هستند .