نکاتی برای اولین اصلاح موی کودک شما در آرایشگاه کودک

بسیاری از خانواده های برای اصلاح موی کودک خود مردد هستند و نمیدانند دقیقا چه زمانی باید کودک خود را به آرایشگاه کودک ببرند و ما در این مطلب به شما خواهیم گفت چه نکاتی را برای اولین اصلاح کودک خود رعایت کنید .

نکاتی که برای مراجعه به آرایشگاه کودک باید مد نظر داشته باشید

نکاتی که برای مراجعه به آرایشگاه کودک باید مد نظر داشته باشید
نکاتی که برای مراجعه به آرایشگاه کودک باید مد نظر داشته باشید

نکاتی که در ادامه مطرح میکنیم میتواند به بالابردن کیفیت اصلاح موی کودک و همچنین حفظ آرامش کودک کمک زیادی بکند پس تا انتهای مطلب با آس باربر همراه باشید .

چه موقع کودک را به آرایشگاه ببریم ؟

035e6498 8306 4a20 a393 cb434e291992 نکاتی برای اولین اصلاح موی کودک شما در آرایشگاه کودک
نکاتی برای اولین اصلاح موی کودک شما در آرایشگاه کودک 5

برخی از خانواده ها کودکان خود را در حالی که فقط 3 یا 4 ماه دارند برای اصلاح به آرایشگاه میبرند و برخی بعد از 1 سالگی یا 2 سالگی کودک را به سالن کودک میبرند تا موهایش را اصلاح کنند . البته برای هر کودک و خانواده وضعیت ها متفاوت است .

اما در ادامه سعی داریم تا به شما بگوییم که چه زمانی کودک خود را به آرایشگاه کودک ببرید .

  • هنگامی که موها تا جلی چشم کودک رشد میکنند
  • هنگامی که موها از کنار روی گوش قرار میگیرند و یا به سمت بالا موج دار میشوند

آماده کردن کودک برای اولین اصلاح مو

آماده کردن کودک برای اولین اصلاح مو
آماده کردن کودک برای اولین اصلاح مو

اصلاح مو در آرایشگاه کودک برای کودک شما تجربه جدید خواهد بود ، بنابراین گریه کودک امری طبیعی است و شما نباید زیاد نگران این موضوع باشید اما این یک اتفاق طبیعی است زیرا کودک اولین تجربه اصلاح موی خود را تجربه میکند .

  • میتونید یکبار قبل از اصلاح کودک را به سالن آس بیاورید تا با محیطی که قرار است در آن اصلاح مو انجام شود آشنا شود .
  • زمانی را انتخاب کنید که کودک شما در بهترین حالت خود است ، خواب خود را انجام داده باشد و سرحال باشد
  • سعی کنید کودکتان را به سالن مخصوص کودک ببرید
  • هنگام مراجعه برای اصلاح موی کودک خود یک شکلات یا آبنبات همراه خود داشته باشید ( البته در سالن آس همه چیز برای کودک شما فراهم است )
  • بی حوصلگی فقط میتواند به سخت شدن اصلاح مو منجر شود . در سالن آس کودکان میتوانند روی صندلی های ماشینی بنشینند و به تماشای کارتون بپردازند و بسیاری از وسایل مخصوص کودک برای سرگرمی آنها وجود دارد پس نگران نباشید زیرا کودک شما سرگرم خواهد شد .

نکات مهم هنگام اصلاح مو کودک

نکات مهم هنگام اصلاح مو کودک
نکاتی برای اولین اصلاح موی کودک شما در آرایشگاه کودک 6

بسیاری از کودکان هنگام اصلاح سر خود را تکان میدهند و این امری طبیعی است و ما از نیروی متخصص استفاده میکنیم تا به موی کودک شما آسیبی نرسد . این نکات در حین اصلاح مو کودک بسیار مفید هستند :

  • در حین اصلاح از کلماتی مانند برش ، قیچی ، ماشین اصلاح و امثال این جملات استفاده نکنید زیرا باعث ایجاد استرس در کودک میشود و از کلمات کودکانه تری استفاده کنید ، مثلا به جای سشوار از ماشین باد مو استفاده کنید !
  • یادتان باشد آرامش خود را حفظ کنید اگر احساسی برخورد کنید میتواند روند اصلاح را سخت تر کنید و البته در برخی از والدین استرس بیشتری به نسبت کودک دارند.
  • اگر کودکتان هنگام نشستن روی صندلی اصلاح بهانه گیری کرد بگذارید روی پایتان بنشیند و سپس اصلاح را انجام دهیم و این مشکلی ندارد .

نتیجه گیری

ما سعی کردیم نکاتی که میتواند به یک اصلاح باکیفیت و بدون مشکل برای کودک شما منجر شود را شرح دهیم و این موضوعات معمولا طبیعی هستند پس نگران نباشید زیرا ما در سالن آس بهترین لوازم سرگرمی و اصلاح را برای کودکان شما فراهم کرده ایم تا یک اصلاح بی نقص داشته باشند .