یادگیری آرایشگری به صورت تجربی و بدون کلاس

یکی از سوالات همیشگی افراد این است که آیا میتوانیم آرایشگری را بدون کلاس به صورت تجربی و تنها به صورت خود آموز یاد بگیریم ؟ آیا میتوانیم با کوتاه کردن موی دوستان و اطرافیان به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شویم؟

اگر آرایشگری را فقط کوتاه کردن مو بدانیم ممکن است بشود گفت که با تجربه کوتاه کردن موی افراد میتوانیم به آرایشگر تبدیل شویم اما آرایشگری فراتر از چیزی است که با چند بار تجربه کوتاهی مو یاد بگیریم.

آرایشگری مجموعه ای از علم، تکنیک و هنر است و فرد علاوه بر استعداد ذاتی بایستی علم آرایشگری را در آموزشگاه یاد گرفته و بعد با تمرین بر اساس علم فن آرایشگری را به خوبی یاد بگیرد.

کوتاه کردن مو بدون دانش و بدون آموزش نه تنها نمیتواند شما را به یک آرایشگر تبدیل کند، بلکه ممکن است شما را از این هدف دور و دورتر کند. هرچه نگاه شما به حرفه آرایشگری سطحی و کوتاه نظرانه باشد و حرکت های بدون اصول قیچی و ابزار آرایشگری را تکرار کرده باشید از آرایشگر بودن دورتر و دورتر شده اید.

راه آرایشگر شدن چیست ؟

مسیر تبدیل شدن به یک آرایشگر یادگیری فنون آرایشگری، اصول استفاده از ابزار و تکنیک ها و بعد از آن تمرین و تجربه است که همه بایستی تحت نظر فرد واجد صلاحیت آموزش آرایشگری انجام شود. متاسفانه تعداد آرایشگرهایی که بدون تسلط بر فنون این حرفه وارد بازار شده اند کم نیست و همین افراد هم افرادی را در کنار خود به صورت شاگردهای تجربی تربیت کرده اند و همین آرایشگرها هستند که نه تنها در بازار کسب و کار آرایشگری پیشرفتی نمی کنند بلکه تعداد زیادی از مراجعین را آزرده میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر