شانه دم دار : انواع شانه دم دار و کاربرد آنها

شانه دم دار کی از انواع پر کاربرد شانه ها است. مشخصه این دسته از شانه دارا بودن یک دم باریک و دراز در انتهای شانه است. انواع مختلفی از شانه دم دار از جنس های مختلف و طرح های مختلف تولید شده که هریک ویژگی های خاص خود را دارند.

کاربرد شانه دم دار

ساده ترین تعریف از یک شانه دم دار این است که شانه دو قسمتی که سر آن برای شانه کردن و دم آن برای کارهایی مثل سکشن کردن مو مورد استفاده قرار میگیرد. دم در این شانه وسیله بسیار ایده آلی برای فرایند فرم دهی به مو است. از دم علاوه بر سکشن کردن در مواردی مانند چرخاندن مو میتوانید استفاده کنید. همچنین در فرایندهای بافتن موی کودک به فرم های مختلف شانه دم دار میتواند برای سکشن برداری دقیق مو استفاده شود.

ساختار شانه دم دار

ساختار شانه دم دار به دو بخش دندان در یک سمت شانه و دم دراز بو باریک در بخش دیگر شانه تقسیم میشود. در نگاه اول دم شانه شبیه یک نوع معمولی از شانه است . اما ساختار دم و جنس دم در شانه دم دار در کاربرهای آن مهم است. بخش دندانه ممکن است از یک شانه دندانه ریز و یا یک شانه با دندانده های پهن ساخته شده باشد.

دم شانه ممکن است نازک و باریک باشد ویا ممکن است ضخیم و چاق باشد و شانه دم دار ما ممکن است دم تیز داشته باشد و یا دم آن به صورت گرد شده باشد.

ساختار شانه دم دار کاملا بستگی به عملکرد آن دارد. یک شانه دم دار با دندانه های ریز میتواند برای افراد با موهای ظریف استفاده شود و یا برای باز کردن گره مو مورد استفاده قرار گیرد. شانه با دندانه های گسترده برای افراد با موهای ضخیم تر استفاده میشود. علاوه بر این شانه دم دار یکی از ابزارهای ایده آل برای کار روی ریش است که بسته به حجم ریش میتوانید نوع دندانه های ریز یا درشت را انتخاب کنید. شانه با دم تیز بیشتر برای جداسازی سکشن های مو کاربرد دارد اما شانه با دم غیر تیز میتواند برای فر کردن یا چرخاندن استفاده شود.

به عبارت دیگر شانه دم دار یک شانه معمولی است که یک دم کاربردی را همراه خود دارد. ویژگی دم شانه به آنها این امکان را می دهد که موهای خود را از هم جدا کنند یا قسمت هایی از مو را برای فر یا چرخاندن ایجاد کنند. شانه های دم حتی برای مدل موی کودکان ایده آل هستند، شانه دم دار برای بافتن مو دستیار بسیار خوبی برای شما خواهد بود. داشتن یک شانه دم دار صرفا یک وسیله پیچیده آرایشگری نیست، شما میتوانید در خانه هم شانه دم دار را داشته باشید و از آن استفاده کنید.

یکی از انواع معروف شانه دم دار، شانه دم موشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر