آموزشگاه آرایشگری مردانه

آموزشگاه آرایشگری مردانه آس به همت محمد کاشانی و برخی همکاران راه اندازی شد تا آموزش آرایشگری مردانه را به صورت علمی و مبتنی بر کسب و کار ارائه کند. در این آموزشگاه حرفه آرایشگری به عنوان یک علم و هنر و یک منبع کسب درآمد آموزش داده میشود و به کارآموزان آموخته میشود که چگونه هنر آرایشگری خود را به درآمد بالا و راضی کننده تبدیل کنند.

آموزش آرایشگری مردانه

بدون شک اگر به آرایشگری علاقه مند باشید، نام آرایشگاه آس و محمد کاشانی برای شما آشنا است. محمد کاشانی سالهاست که به واسطه آرایشگاه آس و خانه داماد آس و پروژه های گریم سینمایی خود معروف است و تا کنون افراد زیادی به صورت غیر رسمی تحت تالیم ایشان بوده اند. با راه اندازی آموزشگاه آرایشگری مردانه آس، دوره های آموزشی در این حوزه به صورت گسترده تر و با مدرک رسمی فنی و حرفه ای اجرا خواهد شد و با افزایش ظرفیت اجرای کلاسهای آموزشی دسترسی علاقه مندان به این دوره های آموزشی بیش از پیش خواهد بود.

مجموعه آموزش های آموزشگاه آرایشگری مردانه آس بر اساس سرفصل های فنی و حرفه ای بوده و در کنار این سرفصل ها دوره های تخصصی و تکمیلی بر اساس نیاز افراد برگزار خواهد شد.

آموزش آرایشگری در کنار هنر کسب و کار

یکی از جذابیت های آموزشگاه آرایشگری آس، برگزاری دوره های تخصصی مدیریت کسب و کار در حوزه آرایشگری است که در این کلاسها به کارآموزان نحوه کسب درآمد از حرفه آرایشگری آموزش داده میشود. دوره های مدیریت کسب و کار در حوزه آرایشگری به دو صورت ورکشاپ و دوره های آکادمی ارائه میشود که یکی از بخش های جذاب آموزشی آموزشگاه آرایشگری آس است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر