مکان شما:

آرایش و گریم داماد : خانه داماد آس

آرایش و گریم داماد در آرایشگاه داماد آس

آرایشگاه آس افتخار دارد به عنوان یکی از بهترین آرایشگاه داماد تهران خدماتی ویژه و خاص و به معنای کلمه VIP به داماد‌های عزیز داشته باشد و خدمات منحصر به فرد سالن آرایش داماد آس خاطره ای زیبا و جاودان را در ذهن شما ایجاد کند.

خدمات تخصصی داماد آرایشگاه آس شامل مشاوره اولیه، پیرایش موی سر و صورت در چند مرحله، پاک سازی پوست، تقویت و جوان سازی مو و گریم تخصصی داماد است که در سالن vip داماد آس اجرا میشود.

داماد 1 آرایش و گریم داماد : خانه داماد آس

نحوه رزرو نوبت و مراجعه جهت خدمات داماد

برای ارائه خدمات ویژه به شما آماده هستیم. 

1- مشاوره اولیه

اولین گام برای ارائه خدمات به شما مشاوره اولیه است. در این جلسه مدیران ارشد مجموعه آس به شما شرایط کار را توضیح خواهند داد و برنامه اولیه تنظیم خواهد شد

2- آنالیز و برنامه ریزی

مهمترین و اولین بخش کار شما آنالیز و برنامه ریزی است. در این جلسه مدل مو و نحوه گریم شما بسته به نظر شما و بررسی کارشناسی مو و فرم صورت، مشخص شده و برنامه و زمان بندی مراحل اجرای کار تنظیم خواهد شد. از این مرحله خدمات آرایشگاه آس منحصرا جهت شخص شما و بر اساس شرایط و برنامه مشخص شده برای شما اجرا خواهد شد.

3- اجرا:

اجرای فرایند پیرایش و گریم داماد بسته به برنامه مشخص شده و خدمات مورد نیاز کاملا شخصی سازی شده است و بعد از جلسه برنامه ریزی برای شما مشخص خواهد شد. مراحل عمومی کار شامل پیرایش مو، مراحل پاک سازی صورت و گریم است که از 3 تا 5 روز قبل از مراسم آغاز خواهد شد.

رزرو نوبت جلسه مشاوره

جهت هماهنگی برای جلسه مشاوره اولیه داماد، فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما با شما تماس گرفته و زمان مناسب جهت حضور شما را هماهنگ خواهند کرد. 

خدمات ویژه گریم و آرایش داماد

روز ازدواج مهمترین و بهترین روز زندگی هر فردی است و در این روز هر فردی تمایل دارد مرتب‌ترین و آراسته‌ترین استایل خود را داشته باشد. هر عروس زیبایی آرزو دارد در این روز دامادی آراسته و شایسته او را همراهی کند و هر دامادی آرزو دارد عروس او مانند ملکه ای زیبا همراه با او گام بردارد.

استایلینگ مو

بدون شک اولین نیاز داماد پیرایش و استایلینگ مو است. در آرایشگاه داماد آس، مدل مو بر اساس ارزیابی کارشناسی و سلیقه داماد اجرا میشود. مرحله پیرایش عموما 5 روز قبل از مراسم انجام می‌شود.

تکنیک‌های نوین آرایشگری رفع هرگونه مشکلی را امکان پذیر کرده. اگر در بخش هایی از موی داماد نقاط خالی و یا ایرادات کوچکی وجود داشته باشد، با روش های سریع و موقت ترمیم خواهد شد. 

پاک سازی صورت

در پکیج‌های داماد پاکسازی پوست صورت توسط روش‌های روز دنیا و مواد و ترکیبات ویژه انجام شده تا داماد در زمان مراسمات خود پوستی شاداب، شفاف و عاری از سیاهی، کدورت و لکه‌های زائد داشته باشد.  

گریم داماد یا متعادل سازی در واقع پررنگ کردن نقاط قوت و کم رنگ کردن و پوشش نقاط ضعف صورت است. در گریم بدون ایجاد در ساختار و فرم صورت شما، زیبایی‌های چهره داماد به خوبی نمایان خواهد شد. 

آرایشگاه داماد آس

آرایشگاه داماد یا خانه داماد آس یکی از قدیمی ترین سالن های آرایشگاهی تخصصی داماد است که امروزه با نام سالن VIP داماد در کنار مجموعه سالن های آرایشگاهی آس فعالیت میکند. فعالیت اصلی این سالن خدمات داماد است که به صورت تخصصی و توسط تیم مجرب انجام میشود. 

ضرورت گریم داماد !

در مجلس عروسی داماد همانند یک بازیگر نقش اول فیلم تلویزیونی مورد توجه بوده و سوژه فیلم و عکس‌های یادگاری این مراسم است و مانند بازیگران، مجری‌ها و خوانندگان و نوازندگان کنسرت‌های بزرگ بایستی چهره او برای تصویربرداری و ثبت خاطره‌ای زیبا آماده شده باشد. داماد کلاسیک و ساده با لباسی رسمی در مجالس حاضر می شود، مدل موی معمول و استانداردی دارد و چهره او با کرم و یا ترکیبات سفید کننده پوشانده نخواهد شد. به عبارتی، داماد در آس آرایش نمیشود، بلکه به صورت تخصصی گریم شده و فرم صورت، انعکاس نور، سیاهی های محل رشد مو و عیوب ریز صورت به صورت حرفه ای از چشم افراد مخفی خواهد شد. 

تفاوت گریم داماد و آرایش عروس

در آرایش عروس کرم و برخی مواد تزئینی دیگر به صورت اضافه میشوند. ابرو پیرایش شده و به اصطلاح برداشته میشود و مژه ها تغییراتی پیدا میکنند. در اصل در آرایش عروس چیزی به صورت اضافه میشود. لایه‌های ضخیم کرم صورت را میپوشاند و شاهد تغییر بسیار زیادی در چهره فرد هستیم.  اما گریم داماد برعکس تمامی این موارد است. در گریم داماد کرم های معمول مورد استفاده قرار نمیگیرد، چیزی روی پوست داماد را نمی پوشاند و ابروی داماد تغییری نخواهد کرد. اما پوست صورت به واسطه روش های پاکسازی تمیز، جوان و شفاف شده و با استفاده از ابزار گریم ایرادات کوچک صورت داماد پوشیده میشود. در گریم انعکاس نور روی صورت تنظیم شده و با تکیه بر این ابزار توجه مخاطب به ویژگی های برتر صورت فرد بیشتر شده و ایرادات جزئی صورت پوشیده خواهد شد. گریم میتواند خستگی را در صورت فرد پنهان کند و شادابی صورت فرد را در کل مراسم عروسی به همراه داشته باشد.

نمونه کار آرایشگاه داماد آس