کوتاهی مو در آرایشگاه مردانه

آقایان خوش تیپ در سراسر دنیا، علاوه بر پوشیدن لباس های شیک، اهمیت مدل مو و نحوه کوتاهی مو را به خوبی در نظر دارند. اما بسیاری افراد نیز متاسفانه اصلا به این موضوع توجه ندارند و بدون هیچ ایده ای به آرایشگاه رفته و فقط از آرایشگر می خواهند که موهایشان را کوتاه کند. این افراد متاسفانه میزان اهمیت زیبایی مدل مو را در جلوه صورت اصلا متوجه نشده اند. نحوه، مدل و میزان کوتاهی موی افراد باید بر اساس فرم صورت، سن و حتی جنس موها انتخاب شود. در ادامه بیشتر به جزییات کوتاهی مو در آرایشگاه مردانه اشاره خواهیم نمود.

بهتر است اهمیت مدل مو را کاملا درک کرده و قبل از مراجعه به آرایشگاه مردانه، چند مدل مو برای خود در نظر بگیرید و به آرایشگر در این مورد گزینه هایی ارائه دهید. زیرا آرایشگر متخصص با توجه به تجربه خود، بر اساس جنس موها و فرم صورت شما می تواند به راحتی بگوید که برخی مدل ها برای شما مناسب نیست. پس بهتر است گزینه های دیگری داشته باشید.

برخی معتقدند که سن در انتخاب مدل مو کاملا بی تاثیر است. البته هر شخصی مختار است در هر سنی هر مدل مویی را انتخاب نماید. اما واقعیت این است که مدل موی شیک برای سنین مختلف می تواند متفاوت باشد. مدل های موی کلاسیک مردانه برای هر سنی و در هر فصلی از سال کاربرد دارند. اما مدل هایی که به قول معروف تینیجری هستند و برای کودکان، نوجوانان و جوانان کم سن و سال به کار می روند، واقعا نمی توانند باعث خوشتیپ به نظر رسیدن افراد مسن تر باشند. البته این مورد یک اصل بدون استثنا نمی باشد. بلکه در انتخاب مدل مو، همان طور که در قبل عرض کردیم، علاوه بر سن، فرم صورت، جنس موها و فاکتورهای دیگری نیز می توانند تاثیرگذار باشند که باید با در نظر گرفتن همه موارد مدل مو انتخاب گردد. همچنین در انتخاب مدل مو، شرایط و مناسبت ها نیز موثرند. به عنوان مثال مدل موی داماد می تواند به صورت خاص انتخاب شود.

در آرایشگاه مردانه از نکات مهمی که رعایت آن در کوتاهی مو مناسب است، خرد کردن موها بر اساس جنس مو است. به عنوان مثال برای موهای مجعد، خرد شد موها به تکه های غیر متقارن که یکدست نیستند، بسیار زیباتر جلوه می کند. این در حالی است که برای موهای صاف، تقارن و تناسب هر چه بیشتر باشد زیباتر است.

علاوه بر زیبایی، پیرایش و کوتاهی مو برای سلامت موها نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال اگر مدت زمانی طولانی برای کوتاه کردن موهای خود به آرایشگاه مراجعه نفرمایید، موهای شما دچار موخوره شده و در نهایت باعث شکنندگی و ضعیف شدن موهای شما می شود. لازم است هر وقت در پایین تارهای موی خود، دوشاخه شدن مشاهده نمودید، به سرعت به آرایشگاه رفته و موهای خود را کوتاه نمایید.

ما به شما کوتاه کردن مو در آرایشگاه مردانه آس را پیشنهاد می کنیم. این سالن با تکیه بر پرسنل متخصص و مجرب خود بهترین خدمات را در زمینه کوتاهی مو خدمت همشهریان عزیز به ویژه در شرق تهران و محله تهرانپارس ارائه می نماید.