کراتینه کردن مو | صافی و احیای مو آقایان در سالن پیرایش آس

کراتینه کردن مو برای چه افرادی مناسب است؟ سلیقه افراد بسیار متنوع است و این تنوع سلیقه در زمینه انتخاب مدل مو نیز به خوبی به چشم می آید. برخی موی فر و مجعد را دوست دارند و برخی دیگر نیز موی صاف را ترجیح می دهند.

هر کدام از این ها نیز مزایا و معایب خاص خود را دارد و نمی توان به هیچ وجه یک مدل مو را بر دیگری ارجح دانست. از این رو در این زمینه فقط سلیقه هر فرد است که تصمیم گیر اصلی می باشد.

همان طور که ذکر شد، بسیاری افراد ترجیح می دهند، موهای فر، و مجعد خود را صاف کنند.

همچنین بسیاری افراد که با اتو موهای خود را صاف می کنند هم بعد مدتی متوجه آسیب و نازکی قابل توجه تارهای موی خود می شوند که این مشکل در اثر استفاده زیاد از اتوی مو به وقوع می پیوندد.

برای رفع این مشکل کراتینه کردن مو یکی از بهترین روش ها به شمار می رود : زیرا کراتینه علاوه بر صاف کردن موها، با آب رسانی و ویتامینه کردن آن ها، به احیای مو نیز کمک شایانی می کند. البته این کار نیز باید توسط متخصصین مربوطه صورت گیرد تا بتوان مطمئن بود که این کار به بهترین نحو انجام می شود.

صافی و احیا مو آقایان در سالن پیرایش آس، یکی از بهترین گزینه ها برای آقایانی می باشد که هم به زیبایی موهای خود و در نتیجه آراستگی ظاهرشان اهمیت میدهند و هم سلامت و ترمیم موهایشان برایشان بسیار مهم است.

کراتینه کردن مو آقایان:

پیش تر ذکر کردیم که بهترین روش صاف کردن موی آقایان کراتینه کردن می باشد.

با کراتینه کردن موی آقایان، می توان موهای فر و مجعد را بدون آسیب رساندن به تارهای مو صاف کرد.

همچنین موهایی که در اثر سشوار و اتو کشیدن زیاد نازک شده و آسیب دیده اند را یا استفاده از مواد کراتینه احیا نمود.

در حقیقا مواد کراتینه موجب آب رسانی و ویتامینه کردن تارهای مو می شود که نتیجه آن احیای تارهای مو و ترمیم ضخامت از دست رفته آن ها در عین صاف کردن و خوش حالت کردنشان می باشد.

می دانیم ماده کراتین، پروتئین اصلی تشکیل دهنده ساقه مو بوده و موهایی که دچار ایراد و مشکل می شوند، به طور معمول این پروتئین در آن ها کم می شود.

از این رو با رساندن این پروتئین به همراه ویتامینه کردن و آب رسانی به تارهای مو، می توان علاوه بر زیبایی و خوش حالتی، به سلامت موها هم کمک شایانی می کند.

 

روش های مختلفی برای صاف کردن موی آقایان و کراتینه کردن وجود دارد که مشهورترین و متداول ترین آن ها عبارتند از:

 

  • کراتینه برزیلی
  • ریباندینگ مو
  • گلت کردن
  • روش صاف کردن موی ژاپنی

 

 صاف کردن مو به روش ژاپنی:

اما روش های دیگری نیز در سال های اخیر بسیار متداول شده است که یکی از معروف ترین موارد در این زمینه، روش صاف کردن موی ژاپنی است.

این متد با کمک مواد شیمیایی موجب می شود که حتی موهای به شدت وز وزی مانند موهای نژادهای مردمان آفریقایی هم به خوبی صاف شوند.

در این روش موها در اثر قرار گرفتن در معرض حرارت و مواد شیمیایی به شدت صاف می شوند و به همین علت روش صاف کردن موی ژاپنی را روش حرارتی یا گرمایی هم می نامند.

کلیه افرادی که موی فر یا مجعد دارند به شرطی که موهایشان زیاد آسیب دیده نباشد، می توانند از این روش برای صاف کردن موهای خود استفاده کنند.

 

خدمات صافی و احیای مو آقایان در سالن پیرایش آس، مزایای بسیاری دارد که اصلی ترین آن، انجام کار توسط تیم متخصص و مجرب این مجموعه تحت مدیریت محمد کاشانی می باشد.

همچنین استفاده از بهترین محصولات و مواد کراتینه برای صاف کردن موی سر آقایان از دیگر مزایای کراتینه کردن مو در سالن پیرایش آس می باشد.