شش نکته طلایی برای شفاف سازی و پاکسازی پوست داماد

پاکسازی پوست داماد

با توجه به هزینه های سنگینی که مراسم عروسی روی دست دامادهای عزیز می گذارد، قطعا توقع این عزیزان این است که این مراسم به بهترین نحو برای آنان برگزار شود و نهایت بهره را از هزینه انجام گرفته ببرند. تنها یادگاری که از مراسم عروسی هر فردی برایش باقی می ماند عکس و فیلم عروسی است و به همین جهت نهایت تلاش صورت می گیرد که عروس و داماد به بهترین نحو در آن ها جلوه گر شوند. طبیعتا عروس خانم ها در شب عروسی با آرایش زیادی که روی صورتشان انجام می شود و رسیدگی هایی که از مدت ها قبل از مراسم به پوست صورت خود می کنند، در فیلم و عکس و همچنین در نظر میهمانان، به شدت گیرا می باشند. اما متاسفانه عده ای از دامادهای عزیز چنین توجهی به پوست صورت خود ندارند و در چشم میهمانان و در فیلم و عکس هایی که از این شب خاطره انگیز به یادگار می ماند نیز جلوه خوبی از خود نشان نمی دهند. اما خوشبختانه به ویژه در سال های اخیر اهمیت هماهنگی پوست داماد و عروس و رسیدگی به پوست داماد به مانند عروس بیشتر دیده می شود و دید غلطی که رسیدگی به پوست و زیبایی را فقط برای بانوان می دانست کم کم در حال کمرنگ شدن است. مواردی چون پاکسازی پوست داماد و حتی گریم دیگر یک مورد لوکس به شمار نمی رود و عده کثیری از داماد ها برای جلوه مناسب خود در این شب مهم اهمیت رسیدگی به پوست خود را دریافته اند. در این مطلب قصد داریم به یکی از مهم ترین مفاهیم در این زمینه یعنی مبحث پاکسازی پوست داماد اشاره کنیم.

با ما همراه باشید.

بسیاری از آقایان متاسفانه به علت مشغله فراوان در طول زندگی توجه و رسیدگی کافی را به پوست خود نمی کنند و همین موضوع موجب می شود پوست آن ها شفافیت خود را از دست بدهد و بعضا حتی سلامت پوستشان نیز به مخاطره می افتد. طبیعیست که انسان در زندگی روزمره در معرض نور خوردشید، آلاینده های خطرناک موجود در هوا، گرد و غبار و … قرار دارد و پوست صورت که همواره عضو بی دفاع بدن در برابر این محرک های خارجی است، بیشترین صدمات را می بیند.

آقایان نیز که به طور معمول بیشتر در فضای باز حضور دارند، پوستشان بیشتر در معرض این ناملایمات قرار دارد. از این رو به پاکسازی پوست برای حفظ زیبایی و سلامت پوست نیاز مبرم وجود دارد.

این نیاز به ویژه در زمانی که رویداد مهمی چون شب عروسی در پیش است بیشتر برای آقایان محترم نمایان می شود. از این رو پاکسازی پوست داماد امروزه از خدمات بشدت مورد نیاز به شمار می رود.

نکات مهم در زمینه پاکسازی پوست داماد

باید در نظر داشت که پوست در واقع سپر بدن انسان در برابر عوامل خارجی است و باید همواره برای سلامت آن اهمیت بالایی قائل بود. از این رو هرگز نباید برای انجام پاکسازی پوست نزد افراد بی تجربه و فاقد دانش کافی رفت. از نظر زیبایی نیز پوست صورت دقیقا جلوه گر زیبایی افراد است و اگر پوست فردی به ویژه در شب عروسی کدر، مات، خشک و یا پوسته پوسته به نظر بیاید می تواند به شدت جلوه وی را مخدوش نماید.

از این رو باید یک سری نکات مهم در زمینه پاکسازی پوست داماد مورد توجه قرار گیرد که به اختصار به برخی از آن ها اشاره می نماییم:

1) اولین مورد در زمینه مواد و متریالی است که در زمینه پاکسازی پوست داماد مورد استفاده قرار می گیرد. برای پاکسازی پوست داماد و بالا بردن شفافیت و طراوت پوست باید مواد و محصولاتی دارای کیفیت بالا و استاندارد که از برندهایی قابل اعتماد هستند مورد استفاده قرار گیرد. باید همواره به یاد داشته باشید که سلامت پوست در سلامت انسان بسیار مهم است و خود ما نباید با استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی نا مناسب به پوست خود ضربه بزنیم. از این رو استفاده از کرم، ماسک و سایر مواد با کیفیت و دارای استانداردهای لازم اولین موردی است که در پاکسازی پوست داماد باید مدنظر قرار گیرد.

2) مداومت در برنامه روتین پاکسازی پوست و وقت کافی گذاشتن برای آن برای اینکه پوست به خوبی پاکسازی شود کاملا لازم است. از این رو باید هر فرد به طور اصولی یک یا دو بار در هفته پوست خود را به صورت ملایم لایه برداری کند تا طراوت پوست وی حفظ شود.

3) استفاده از ماسک مناسب برای پوست هر فرد، نکته مهم دیگری در پاکسازی پوست داماد به حساب می آید. در واقع هر ماسکی برای هر جنس و رنگ پوستی مناسب نیست و باید بر اساس رنگ و جنس پوست دامادهای عزیز ماسک انتخاب شود. این خود نشان دهنده اهمیت میزان تخصص فردی است که در آرایشگاه کار پاکسازی پوست داماد را انجام می دهد.

4) باید در نظر داشت که چند روز آخر قبل از مراسم عروسی باید پوست به صورت ملایم لایه برداری شود که دچار آسیب و تحریک نشود و در شب عروسی پوست آسیب دیده به نظر نرسد.

5) خود دامادها هم باید هر روز صبح و شب قبل از خواب صورت خود را با یک شوینده ملایم شسته و به خوبی خشک کرده و به پوست کرم مرطوب کننده بزنند. افرادی که جنس پوستشان چرب است باید مرطوب کننده های بدون روغن استفاده کنند تا پوستشان هیدراته و حجیم شود. مصرف روزانه 8 تا 12 لیوان آب نیز علاوه بر سلامت بدن، به هیدراته کردن پوست و همچنین شفافیت بیشتر پوست صورت کمک شایانی می کند. خوردن میوه و سبزیجات و مواد طبیعی تازه نیز به هیدراته شدن پوست می انجامد.

6) داشتن سبک زندگی سالم از دیگر کارهایی است که خود دامادها باید انجام دهند. برای بهبود شرایط پوست صورت باید دخانیات را کنار گذاشته و حداقل در شبانه روز 7 تا 8 ساعت خواب مفید داشت.

توجه داشته باشید که:

کار پاکسازی پوست داماد کاری کاملا تخصصی می باشد که فقط افرادی آگاه و دوره دیده که به سلامت و زیبایی پوست اشراف کامل دارند صلاحیت انجام آن را دارند. یکی از برجسته ترین افراد متخصص در شهر تهران در زمینه پاکسازی پوست داماد، محمد کاشانی، مدیریت آرایشگاه آس و به طور دقیق تر فلکه اول تهرانپارس است. گذراندن دوره های مختلف در این زمینه به همراه سال ها تجربه توام با رضایت بالای مشتریان موجب شده این سالن پیرایش و به ویژه مدیریت آن در زمینه خدمات آرایشی و پیرایشی مربوط به آقایان از جمله پاکسازی پوست داماد، از سرآمدان به شمار روند.