مسابقه ارایشگری قطر 2021 با داوری محمد کاشانی

مسابقه آرایشگری مردانه در قطر در سال 2021 با داوری محمد کاشانی به زودی برگزار میشود ، این مسابقه با حضور خانم ها و آقایان به صورت مجازی برگزار میشود و محمد کاشانی از ایران یکی از داورهای این تورنمنت خواهد بود .

مسابقه آرایشگری در کشورهای مختلف برگزار میشود و پس از مسابقه سری قبل که به برلیانت کاپ دبی معروف بود که محمد کاشانی نیز یکی از داوران این مسابقه بود به اتمام رسید و حالا مسابقه جدیدی در راه است .

شرایط شرکت در مسابقه آرایشگری قطر 2021

شرایط شرکت در مسابقه آرایشگری قطر 2021
شرایط شرکت در مسابقه آرایشگری قطر 2021

برای شرکت در مسابقه آرایشگری قطر در سال 2021 که به زودی از طریق پیج اینستاگرام آس باربر و وبسایت به شما اطلاع رسانی میشود باید به نکات زیر توجه داشته باشید :

  • نمونه کار باکیفیت و در سطح بین المللی
  • بدون نیاز به مدرک خاصی
  • ثبت نام آسان از طریق پیج محمد کاشانی و یا واتس آپ

این مسابقات به عنوان رزومه میتواند نقش مهمی در آینده کاری شما در آرایشگری داشته باشد و در اصل شما با خوب های صنف آرایشگری از سراسر دنیا رقابت خواهید کرد که یک محک جدی برای شما خواهد بود .

برای کسب اطلاعات بیشتر میتواند از طریق پیج اینستاگرام آس و یا تماس با آس از زمان برگزاری و شرایط برگزاری مسابقه ارایشگری قطر در سال 2021 کسب اطلاعات کنید .

این مسابقات در سطح جهانی برگزار میشود و محمد کاشانی مدیریت سالن آس نیز یکی از داوران ایرانی این مسابقات میباشد .

مسابقات آرایشگری 2021 چرا مجازی برگزار میشود ؟

مسابقه ارایشگری در قطر با داوری محمد کاشانی
مسابقه ارایشگری قطر 2021 با داوری محمد کاشانی 3

پس از شیوع کرونا اکثر کلاس ها و مسابقات به صورت مجازی برگزار میشود و این مسابقات هم چنین است و به صورت مجازی برگزار میشود تا به قطع زنجیره این بیماری کمک زیادی بکند .

علاوه بر آن هزینه های زیاد و شرایط سخت دریافت ویزا نیز یکی از مشکلات بزرگ در این راستا میباشد که علاقه مندان به آرایشگری میتوانند به صورت مجازی و بدون نیاز به هزینه های زیاد برای ویزا و سفر در این تورنمنت شرکت کنند .

علاوه بر این مجازی بودن این مسابقات به صورت حرفه ای است و بهترین نمونه کارها معرفی میشود و میتواند یک رزومه به حساب آید که برای آینده کاری شما بسیار مهم است .

از این سمت اگر به آرایشگری علاقه دارید و دوست دارید کار خود را در سطح بین المللی محک بزنید بد نیست که در این مسابقات شرکت کرده و کارتان را رونق بدهید و کسب تجربه کنید .