مدل مو شلخته مردانه ( مدل موی جدید فشن مردانه)

مدل موی شلخته مردانه یکی از مدل های مورد علاقه بسیاری از آقایان است . این مدل مو از چند سال قبل روی اوج ماند و در با کمی تغییرات و به روزتر شدن همراه بوده است و همچنان محبوب است .

برای داشتن مدل موی شلخته و فشن در باید توجه داشت که این مدل مو برای هر فردی مناسب نیست ولی ما در ادامه به شما خواهیم گفت که پیشنهاد میکنیم چه افرادی از مدل مو شلخته میتوانند استفاده کنند .

مطلب پیشنهادی: گریم داماد: گریم حرفه ای داماد در آرایشگاه آس


مدل مو شلخته مردانه

مدل مو شلخته برای موی کوتاه

موهای کوتاه و شلخته بهترین گزینه برای پسرانی است که یک اصلاح ماندگار و بدون نگهداری مداوم می خواهند. به علاوه ، این برای مردان با انواع موهای مختلف ، از جمله ضخیم ، نازک ، موج دار و فرفری کاربرد دارد.

برای فیکس کردن مدل موی شلخته بهتر است از نگه دارنده های گچی و یا موم استفاده کنید زیرا این نگه دارنده ها میتوانند ظاهر شما را برای مدت طولانی حفظ کنند .

مدل مو شلخته مردانه 2021
مدل موو شلخته مردانه

مردان مدل موهای کوتاه نامرتب را دوست دارند زیرا این مدل های موی مدرن ، مردانه و همه کاره هستند. این که آیا شما یک بیزنس من هستید یا فقط یک سبک جالب می خواهید ، این مدل کامل است.

مدل مو شلخته مردانه 2021

مدل مو شلخته مردانه برای موهای بلند

نگهداری موهای بلند و شلخته دشوارتر است ، اما وقتی اصلاح میکنید ارزش آن را دارد که احساس خوبی داشته باشید.

اگر موهای شما نازک است ، مجبور خواهید شد یک روند واضح و ظریف را انتخاب کنید.

مدل مو شلخته بلند مردانه 2021

مدل موهای بلند شلخته مردانه ، پس از اینکه در آرایشگاه موی خود را اصلاح کردید برای نگهداری از مو در بهترین حالت ، موهای خود را خیس کرده و یک محصول حالت دهنده مانند موس یا کرم استفاده کنید.

برای اینکه مدل موی شلخته برای موهای بلند خود داشته باشید نیازمند رسیدگی است که باید از نگه دارنده های طبیعی و باکیفیت استفاده کنید تا موی شما همیشه در بهترین حالت خود باشد .

بگذارید موهای شما به طور طبیعی خشک شود و شما مجبور نیستید که با موهای وز یا سبک تخت و کسل کننده مبارزه کنید.

مدل مو شلخته مردانه برای موی بلند

مدل مو شلخته مردانه برای مو متوسط

اگر دوست ندارید موهایتان کوتاه باشد ، موهای نامرتب و با طول متوسط ​​، حد وسط است ، اما با رشد آن اذیت نمیشوید. برای به دست آوردن این ظاهر ، ترفند این است که یک محصول موی نسبتاً قوی بگیرید و آن را از بین موهای خود عبور دهید.

مدل مو شلخته مردانه متوسط 2021

مدل مو شلخته برای موهای متوسط یک ایده عالی برای افرادی است که نه دوست دارند موی کوتاه داشته باشند و نه موی بلند . موی متوسط برای یک مدل شلخته عالی است .

برای پیاده سازی مدل مو شلخته نیز نیاز به یک آرایشگر حرفه ای دارید که خوشبختانه آرایشگاه مردانه آس با مدیریت محمد کاشانی به بهترین نحو این کار را برای شما انجام میدهد .

برای جلوگیری از موخوره و این دست مشکلات باید از نگه دارنده های طبیعی استفاده کنید تا موی شما همیشه در بهترین حالت خود بماند .


مدل مو فید شلخته

محو یا فید شلخته محبوب ترین نسخه این مدل مو مردانه در است. این به این دلیل است که موهای نامرتب در بالا با یک مدل موی کم رنگ در طرفین یک روش عالی برای ایجاد کنتراست است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. مدل موی فید یکی از پر طرفدارترین مدل های مو در سالهای اخیر است.

مدل مو فید شلخته مردانه 2021

انواع مختلفی از مدل های موی محو وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. خواه یک محو شدن کم ، زیاد یا متوسط ​​با برش مخروطی ، پوستی ، طاسی ، ترکیدگی یا قطره ای داشته باشید ، کمرنگ شدن موهای نامرتب می تواند مدرن و براق یا باکلاس و بی انتها به نظر برسد.


آندرکات شلخته

آندرکات نامرتب مردانه نیز از محبوب ترین مدل ها در سال است . روش کار به این صورت است که موهای فید شده در کناره ها را با موهای نامرتب در بالا ترکیب می کند.

آندرکات شلخته مردانه 2021

وقتی کناره موها فید میشود ظاهر شلخته روی موی به خوبی خودش را نشان میدهد و فقط کافیست توسط یک نگه دارنده موی خود را حالت دهید که شلخته به نظر بیاید .


مدل مو شلخته مردانه، با حفظ جایگاه برجسته‌ی خود در دنیای مد طی چند سال گذشته، همچنان یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های مردان مانده است. این مدل مو، که با تغییرات جزئی و نوآوری‌های مداوم به روز می‌شود، نشان‌دهنده‌ی انعطاف‌پذیری و تکامل مدل‌های مردانه در زمینه زیبایی است. لازم به ذکر است که مدل موی شلخته بر اساس رده بندی مدلهای مو در ویکی پدیا یک نام استاندارد مدل مو نیست و شما ممکن است یک فید شلخته یا یک پمپادور شلخته را کار کنید اما در بعضی از رده بندی ها و آرایشگاه ها نیز به عنوان یک مدل مو معرفی میشود . مثلا در wiki how آموزش مدل شلخته ارائه شده است. با این حال، به یاد داشته باشید که انتخاب مدل مو باید بر اساس ویژگی‌های فردی شما و سبک زندگیتان باشد. مطمئن شوید که با مشاوره مناسب، مدل موی شلخته مردانه می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد و به شما ظاهری جذاب، مدرن و به روز ببخشد.