مدل مو جدید پسرانه 2021 ، معرفی جدیدترین مدل های مو پسرانه

در این مطلب از “آس باربر” قصد داریم تا به معرفی چند مورد از مدل مو جدید پسرانه 2021 بپردازیم که این دسته از مدل های مو معروف به کوئیف است . quiff یکی از مدل های پرطرفدار در اروپا میباشد .

Quiff مدل موی محبوب و آزمایش شده ای است که از دهه 1950 وجود دارد و همچنین این مدل موی چشمگیر محبوبیت خود را مدیون نمادهای فرهنگی مانند الویس پریسلی است که آن را به یک نماد راک اند رول تبدیل کرد .

مدل مو کوئیف میتواند با هر چهره و نوع صورتی پیاده سازی شود و این پویایی یکیاز علت های محبوبیت این مدل مو میباشد که قصد داریم به شما این مدل موهای جدید پسرانه کوئیف 2021 را معرفی کنیم .

مدل مو های جدید پسرانه 2021

در ادامه شما را با چند مورد از جدیدترین مدل مو های پسرانه 2021 آشنا میکنیم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید .

مدل مو پسرانه جدید 2021
مدل مو پسرانه جدید 2021

مدل مو کوئیف (کوئیک) کلاسیک یکی از مدل های محبوب در ترند های امروز اروپا است و جلوه ای نوستالژی و قدیمی دارد و این مدل مو را میتوان به وسترن ها نسبت داد و همچنین این مدل مو جدید در بین جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است .

روش اصلاح مو کوئیف کلاسیک :

  • با تراشیدن کناره ها و پشت کوتاه شروع کنید. به یاد داشته باشید ، هیچ فید و محوی وجود ندارد .
  • در مرحله بعدی ، در صورت نیاز قسمت بالای آن را مرتب کنید و کمی بیشتر حاشیه را بگذارید .

شماره 2:

مدل مو پسرانه جدید
مدل مو پسرانه جدید

مدل مو پسرانه جدید یعنی کوئیف مدرن 2021 نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است و میتوان این مدل مو را تقریبا در هرجایی پیدا کرد و علت این موضوع محبوبیت و انعطاف پذیری این مدل مو میباشد .

برای حالت دادن به این مدل مو شما می توانید از ژل یا موم استفاده کنید تا یک پوشش طبیعی و طبیعی داشته باشید. روش دیگر ، شما می توانید با مقداری پوماد برای ظاهری براق تر بروید .

شماره 3

مدل مو فرفری پسرانه جدید 2021
مدل مو فرفری پسرانه جدید 2021

اگر موهای فرفری دارید و میخواهید یک مدل عالی برای موهایتان داشته باشید ما پیشنهاد میکنیم از کوئیف استفاده کنید ، این مدل مو بسیار عالی است و به راحتی میتوان آن را با استفاده از نگه دارنده ها حالت داد .

اصلاح این مدل مو بسیار راحت است و فقط کافیست کناره ها را کمی فید کرد و روی موها را کوتاه کرد و اصلاح کرد ، البته اگر به دست یک آرایشگر تازه وارد این کار انجام شود ممکن است آنچیزی نشود که میخواهید .

مدل مو کوتاه پسرانه جدید 2021

مدل مو کوتاه پسرانه جدید 2021
مدل مو کوتاه پسرانه جدید 2021

مدل مو کوتاه پسرانه 2021 که یکی از مدل های کوئیف میباشد ، این مدل با کناره های فید و روی کوتاه و جلوی مو حالت تن تن میباشد که به کناره ها شانه میشود و یکی از مدل موهای محبوب برای علاقه مندان به موهای کوتاه میباشد .

این مدل مو با کناره های فید شده تقریبا به رنگ پوست و رویه کوتاه بسیار محبوب است .

  • اگر احساس مدرن تری میخواهید داشته باشید ، پس با کمرنگ شدن کناره ها شروع کنید . اگر نه ، پس فید نکنید . فقط بگذارید موها به طور طبیعی بماند.
  • در مورد حالت دادن ، محصول مورد علاقه خود را در سر موها بمالید و حاشیه را به حالت Quiff درآورید. یک روش محبوب برای انجام این کار نوک موها را به یک طرف شانه کنید .

مدل مو پسرانه بلوند 2021

مدل مو پسرانه بلوند 2021
مدل مو پسرانه بلوند 2021

مدل مو پسرانه بلوند یک مدل آندرکات کوئیف میباشد که برای موهای رنگی بسیار عالی است ، افرادی که موهای خود را رنگ میکنند و یا به صورت مادرزادی به رنگ بلوند هستند میتوانند مدل آندرکات مدرن کوئیف را امتحان کنند.

این مدل پسرانه 2021 میتواند هم به صورت آندرکات و هم یک فید معمولی جلوه خاصی به موهای شما بدهد که برای حالت دادن به آن نیز میتوانید از حالت دهنده ها استفاده کنید .

مدل مو پسرانه 2021 را میتوان در آس باربر اصلاح کرد ؟

بله . شما میتوانید با رزرو وقت قبلی نسبت به اصلاح اقدام کنید