مدل موی مناسب برای فرم صورت شما

فرم صورت شما یکی از مهم ترین عواملی است که در انتخاب مدل مو باید به آن توجه کنید. کوتاه کردن موی اشتباه می تواند زیبایی های چهره شما را مخفی کند و چهره شما را نامتناسب نشان دهد. مدل موی مناسب بهترین ویژگی های شما را برجسته می کند و به شما کمک می کند بهترین ظاهر خود را داشته باشید. در آرایشگاه مردانه آس تهرانپارس، تمام تلاش ما این است که اطمینان حاصل کنیم مشتریانمان مدل مویی را دریافت کنند که مناسب فرم صورت آنها است. در ادامه در مورد رابطه فرم صورت و مدل مو بیشتر صحبت میکنیم.

فرم صورت خود را تعیین کنید

ابتدا باید فرم صورت خود را بشناسید تا مطمئن شوید که بهترین مدل موی مردانه را متناسب با فرم صورت خود دارید. توصیه میشود که به صورت مستقیم در آینه نگاه کنید و سپس طرح کلی صورت خود را روی آینه ردیابی کنید. اگر صورت شما مستطیلی، مربع، قلب یا دیگری است، این به شما ایده خوبی می دهد. البته برای این کار میتوانید از آرایشگران ما کمک بگیرید. تمامی تیم آس، دوره های آکادمی پیشرفته ای را طی میکنند که یکی از مهمترین اصولی که در این دوره ها آموزش داده میشود فرم های سر و صورت است.

از آرایشگر خود بپرسید

یک آرایشگر حرفه ای می تواند مدل و فرم صورت شما را تشخیص داده و توصیه هایی را ارائه دهد که بر اساس فرم صورت شما کدام مدل مو برای شما مناسب است. به عنوان مثال، مردانی که فرم صورت بیضی دارند، با قسمت های کناری و همچنین مدل موی بلند عقب رانده شده، عالی به نظر می رسند.

تصمیم بگیرید که کدام مدل مو برای شما بهترین است

البته تصور نکنید که فقط یک مدل مو برای شما پیشنهاد میشود. آرایشگران ما مدل های مختلفی را بر اساس فرم صورت شما به شما پیشنهاد میکنند و در آخر این شمایید که مدل مورد علاقه خود را انتخاب میکنید. حتی ممکن است مدلی را بپسندید که برای فرم صورت شما مناسب نیست و تیم حرفه ای آس، با تغییراتی جزئی در مدل و حفظ ساختار اصلی مدل مو، آن مدل مو را برای صورت شما مناسب سازی کنند.

شاید لازم باشد مدل موی خود را عوض کنید !

اگر اولین بار شماست که به آرایشگاه مردانه آس تهرانپارس مراجعه میکنید، ممکن است با تغییری در مدل مو مواجه شوید. اما با نگاهی به آینه فوراً متوجه خواهید شد که ویژگی های شما برجسته تر و قابل توجه تر خواهد بود و همچنین عالی به نظر خواهید رسید. اجازه دهید آرایشگران متخصص ما در آرایشگاه مردانه آس بهترین مدل موی مردانه را به شما ارائه دهند. امروز متوقف شوید!