6 نکته برای متمایز کردن آرایشگاه از سایر رقبا

اگر به دنبال متمایز کردن آرایشگاه خودتان از سایر رقبا هستید باید به چند نکته توجه داشته باشید که در ادامه در مورد این نکان با شما صحبت میکنیم .

فقط در نظر داشته باشید که باید همیشه در همه حال سعی کنید سالن و یا مغازه آرایشگاه خود را به روز نگه دارید تا از این رو بتوانید متفاوت تر از سایر رقبایتان باشید .

متمایز کردن آرایشگاه شما از سایر رقبایتان امری است که میتوانید به راحتی با رعایت چند نکته به آن برسید و فقط کافیست تا بررسی کنید و انجام دهید .

نکات مهمی که متمایز کردن آرایشگاه شما از سایر رقبا را تضمین میکند در ادامه آمده است و به شما کمک میکند تا مشتری بیشتری جذب کنید

  • نگاه کنید به آنچه رقبایتان انجام میدهند و آنها را آنالیز کنید
  • دکوراسیون و لوازم آرایشگاه خود را به روز نگه دارید
  • یک تم یا دکوراسیون متمایز داشته باشید
  • در رسانه های اجتماعی پررنگ باشید
  • نسبت به آرایشگاه خود منتقد باشید
  • کارکنان خود را راضی نگه دارید

1. رقبایتان را نگاه کنید و آنها را آنالیز کنید

مراقبت از رقبایتان و آنالیز آنها ، بخشی حیاتی در اداره هر شغلی است. این به معنای کپی برداری نیست ، بلکه توجه به روندها و راه های ارتقا در بازی شما است.

صنعت آرایشگری فوق العاده خلاقانه است ، سبک ها و تکنیک های جدید همیشه در حال رشد است. از همین رو ببینید چرا برخی از مشتریهایتان رقبایتان را به شما ترجیح میدهند و میتوانید از این نکات الهام بگیرید .

نگاهی بیاندازید که آرایشگران موفق در کشور و یا شهر خود ، ببینید آنها چگونه خود را از رقبای خود متمایز کرده اند و به روش های مشابه فکر کنید که می توانید آرایشگاه خود را منحصر به خود و مشتریان خود کنید. به یاد داشته باشید ، موفق ترین آرایشگاه ها هویت خود را شکل داده اند و در عین حال نیاز مشتریان خود را در اولویت خود قرار می دهند.

“مهمترین چیز این است که مشتری بدون توجه به روندهایی که در دیگر سالن ها مشاهده می کند ، ظاهر و احساس خوبی داشته باشد. روندها قدیمی می شوند اما سبک ها نه. “

– Pankhurst لندن.

2. دکوراسیون و لوازم آرایشگاه خود را به روز نگه دارید

هیچ کس نمی خواهد موهای خود را در یک محیط پر از تنش کوتاه کند. اطمینان از راحتی و به روز بودن مبلمان آرایشگاه یکی از ساده ترین و در عین حال موئرترین راه های بهبود فروشگاه شماست. صندلی های آرایشگری شما باید برای مشتریان راحت باشند تا بتوانند در آن استراحت کنند ، و به راحتی توانایی مانور را برای کارکنان خود برای انجام بهترین کار خود دارند.

چه بخواهیم و چه نخواهیم ، بسیاری از افراد مبلمان شما را بازتاب خدمات شما می دانند. اگر مبلمان شما فرسوده و منسوخ شده باشد ، چیز دیگری وجود ندارد که بتواند به برجسته بودن شما کمک کند. با اصول اولیه شروع کنید و بقیه به زودی دنبال می شوند!

3. یک تم یا دکوراسیون متمایز داشته باشید

برای اینکه یک آرایشگاه واقعاً برجسته باشد ، تصویر مهم است. در دنیایی از لحظات قابل انعطاف در اینستاگرام ، ایجاد یک تجربه دلپذیر از نظر بصری اهمیت ویژه تری پیدا می کند ، خصوصاً در صنعتی که مبتنی بر ظاهر است!

آرایشگاه خود را با موضوعی برای جلب توجه و جلب توجه مشتریان در نظر بگیرید. شما می توانید یک آرایشگاه سنتی یا قدیمی ایجاد کنید خواه بیش از حد مینیمال باشد ، مضمون ورزشی باشد یا بر اساس علاقه شما به موسیقی باشد ، مطمئن شوید که اصالت دارد بدون اینکه مشتری خود را از بین ببرید.

4. در رسانه های اجتماعی پررنگ باشید

قدرت رسانه های اجتماعی در حال رشد است. اگر می خواهید آرایشگاه شما برجسته شود ، حضور در خط مقدم کانالهایی مانند اینستاگرام ، فیس بوک و توییتر واقعاً می توانند به شما کمک کنند.

اطمینان حاصل کنید که رسانه های اجتماعی خود را مرتب و مطابق با آنچه در داخل مغازه شما می گذرد ، به روز کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام زمان های شروع کار و قیمت ها در دسترس هستند.

مراقب پیامهای مشتریان باشید و مطمئن باشید که سریع و مفید پاسخ خواهید داد. بسیاری از مشتریان بالقوه از شبکه های اجتماعی برای یافتن اطلاعات استفاده می کنند ، بنابراین این مطلب را از دست ندهید.

5. نسبت به آرایشگاه خود منتقد باشید

بعضی اوقات کمک می کند تا یک قدم به عقب برگردید و از منظری جدید مغازه خود را ببینید. تصور کنید مشتری هستید و در آرایشگاه خود قدم می زنید.

از خود بپرسید چه چیزی باعث می شود شما برگردید … و چه چیزی نه. سعی کنید انتقادی داشته باشید و ذهن خود را آزاد نگه دارید – این ممکن است به شما کمک کند تا روش های جدیدی را متمایز کنید که باعث می شود از سایر رقبا متمایز شوید.

“آرایشگری همیشه یک قسمت اساسی از نگاه آقایان بوده و در DNA ما است. مهم است که یک خانواده هماهنگ باشید که به یکدیگر اعتماد داشته باشند و از هر جزئیات کمی مراقبت کنند. “

– جک کلیپر

6. کارکنان خود را راضی نگه دارید

ارائه یک تجربه درجه یک به مشتری روش مطمئنی است که باعث می شود مردم در مورد عالی بودن آرایشگاه شما صحبت کنند. به یاد داشته باشید ، این کارمندان شما هستند که این افراد را روزانه تحویل می دهند ، بنابراین مهم است که آنها در کار خود به درستی آموزش دیده و خوشحال باشند.