5 مورد از فواید کره انبه برای پوست و بدن شما

کره انبه یک کره طبیعی است که از هسته میوه انبه تهیه می شود. کره بدن انبه فقط از دانه این میوه درست می شود. رنگ آن سفید روشن است و شبیه کره کاکائو است. در حالی که نوع کره انبه دارای برخی از خواص تغذیه ای است ، فشار سرد روغن دانه ها به آزادسازی بسیاری از مواد فعال کمک می کند.

کره انبه فقط برای استفاده روی پوست نیست بلکه می تواند به عنوان کره خوراکی نیز استفاده کرد و این کره فقط با هسته تهیه می شود و هیچ بویی ندارد ، اما در صورت تهیه صحیح میتواند بوی مطبوعی نیز داشته باشد .

فواید کره انبه چیست؟

انبه 5 مورد از فواید کره انبه برای پوست و بدن شما
فواید کره انبه

انبه باتر پوست را نرم می کند ، درماتیت ، آفتاب سوختگی و اگزما را درمان می کند ، پوست را مرطوب کرده و از اشعه ماورا بنفش محافظت می کند. فواید دیگر این کره مانند جلوگیری از پیری زودرس ، بهبود زخم ها ، تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر بیماری های مزمن است.

1- مراقبت از پوست

باتر انبه دارای آنتی اکسیدان است ، که این کره را به یک ماده موضعی عالی برای از بین بردن بیماری های پوستی تبدیل می کند. همچنین به تسکین درماتیت ناشی از پسوریازیس ، اگزما ، درماتیت و روزاسه کمک می کند.

2- تأخیر در پیری و جلوگیری از پیری زودرس

آنتی اکسیدان های موجود در باتر انبه باعث خنثی سازی رادیکال های آزاد و ایجاد استرس اکسیداتیو در پوست می شوند و مسئول چین و چروک ، لکه های پیری و سایر لکه های پوستی هستند. استفاده از این کره روی پوست می تواند به بهبود کشش پوست کمک کند ، بنابراین می توانید برای مدت طولانی تری جوان تر به نظر برسید.

3- جلوگیری از آفتاب سوختگی

اگر این کره را قبل از آفتاب زدگی روی پوست خود بمالید ، احتمال آفتاب سوختگی را کاهش می دهید ، کما اینکه بعد از سوختگی آن را می مالید ، می تواند روند بهبودی را نیز تسریع کند. همچنین از شما در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کند.

4- مرطوب کننده پوست

کره بدن انبه ، به عنوان مرطوب کننده پوست و نرم و لطیف بودن پوست شما شناخته شده است.

5- از بین بردن بیماری های مزمن

مصرف این کره طبیعی به دفع سموم و رادیکال های آزاد در بدن کمک می کند ، که می تواند خطر بیماری های مزمن از جمله سرطان و بیماری های قلبی را کاهش دهد.

استفاده از باتر بدن انبه روی زخم ها نه تنها روند بهبودی را تسریع می کند ، بلکه به لطف ویتامین C و اسیدهای چرب موجود در آن از زخم ها در برابر هرگونه عفونت محافظت می کند.

برای بهبود سلامت کلی پوست می توانید از این کره در شستشوی مو یا اسکراب روزانه بدن خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که کره اضافی که جذب بدن نمی شود را بشویید.

نتیجه گیری

این میوه علاوه بر خواصی که دارد از دانه آن نیز به عنوان یک محصول عالی برای مراقبت از پوست و بدن ، جلوگیری از پیری زودرس ، درمان زخم استفاده میشود ، همچنین نوع خوراکی این کره نیز وجود دارد که میتواند جایگزینی عالی برای کره های سنتی است .

برای خرید کره انبه چگونه اقدام کنم ؟

در بازار این محصول وجود دارد ومیتوانید با یک جستجوی ساده در اینترنت نسبت به خرید آن اقدام کنید و یا با پشتیبانی آس باربر تماس حاصل نمایید تا این محصول را برای شما تهیه کنند

آیا امکان استفاده از کره انبه به جای کره سنتی هم وجود دارد ؟

بله . نوعی دیگر از کره انبه وجود دارد که به عنوان کره خوراکی نیز استفاده میشود