سرعت رشد مو چقدر است؟ توصیه های یک تریکولوژیست

احتمالا این سوال را از خود پرسیده اید که سرعت رشد مو چقدر است ؟ این سوال یکی از سوالات پرتکرار است و ما قصد داریم تا با بررسی عواملی که تاثیر زیادی بر روند سرعت رشد مو دارند بپردازیم پس تا انتهای مطلب با آس باربر همراه باشید .

واقعا سرعت رشد مو چقدر است ؟

واقعا سرعت رشد مو چقدر است ؟
واقعا سرعت رشد مو چقدر است ؟

اول از همه ، توجه به این نکته مهم است که سرعت رشد مو در همه افراد به دلیل عوامل مختلفی متفاوت است – فکر می کنم ژن ها ، سطح هورمون ها ، سن و موارد دیگر در این موضوع دخیل هستند. همانطور که گفته شد ، میزان رشد مو به طور متوسط ​​برای برای همه یکسان است.

شب رسلان ، متخصص مغز و اعصاب و متخصص بهداشت مو در HairClub توضیح می دهد: “اگرچه ممکن است باور کردنش سخت باشد ، اما موی اکثر افراد با سرعت 12.7 میلیمتر در ماه رشد می کند .” “این بدان معنی است که شما در طول یک سال حدود 15.24 سانتی متر رشد خواهید کرد.” از آنجا که این میزان رشد چندان زیاد نیست ، مهم است که در نگهداری از موهای خود کوشا باشید .

مواردی که مانع بلند شدن و قوی شدن موها میشود

مواردی که مانع بلند شدن و قوی شدن موها میشود
مواردی که مانع بلند شدن و قوی شدن موها میشود

به گزارش رسلان ، اگر موهای شما ضعیف تر و شکننده تر از سال های گذشته است ، می توان گفت در بدن شما عدم تعادل یا کمبود وجود دارد که منجر به سو تغذیه مو می شود. وی می گوید: “دلایل این اثرات شامل عدم تعادل هورمونی و تیروئیدی ، داروها ، رژیم غذایی و التهاب ناشی از استرس است.” “مهم است که به موهای خود به صورت جامع نگاه کنید ، به این معنی که دیدگاه کامل 360 شامل سلامتی ، سلامتی و امور روزمره شماست.”

بهترین محصولات رشد مو مورد تایید تریکولوژیست

با وجود بسیاری از محصولات رشد مو در بازار ، تشخیص اینکه کدام انتخاب برای موهای شما بهتر است دشوار است. Reslan می گوید: “من یک رژیم پیشنهاد می کنم که شامل شامپو ، نرم کننده و درمان موضعی مناسب باشد.” “من توصیه میکنم از شامپو و نرم کننده جدید EXT Stimul8 استفاده کنید و همچنین برای تقویت موها از تقویت کننده EXT Acceler8 استفاده کنید.

این شامپوها و نرم کننده ها میتوانند تمام نیازهای موی شما را برطرف کنند .

نتیجه گیری

عواملی زیادی دخیل بر سرعت رشد موی شما دارند و بهترین کار این است که به طور صحیح از موهای خود محافظت کنید و از تقویت کننده ها و شامپوهای معتبر و سالم در این زمینه استفاده کنید چرا که در صورت رعایت نکردن این موارد دچار ریزش مو و از دست دادن موهای خود خواهید شد .