دیزاین سالن آرایشگاه مردانه چگونه باید باشد ؟

به دنبال بهترین دیزاین برای سالن یا آرایشگاه خود هستید ؟ کدام تم برای آرایشگاه شما بهتر است ؟ چیدمان و نورپردازی آرایشگاه باید چگونه باشد ؟ برای آرایشگاه کودک چه دیزاینی مناسب است ؟اگر از افرادی هستید که قصد دارید یک طراحی عالی برای سالن آرایش خود داشته باشید در این مطلب به طور کامل در مورد داشتن یک دیزاین آرایشگاه مردانه حرفه ای اشاره میکنیم پس تا انتها با مجله سالن آس همراه باشید .

اگر آرایشگر هستید و به دنبال افتتاح یک آرایشگاه هستید ، ساختن دیزاین قوی مهم است که باعث جذب مشتری شود. طراحی مناسب آرایشگاه می تواند تجارت شما را به سطح بالاتری برساند و تجربه کاملی از مشتری را ایجاد کند. هنگامی که به درستی اجرا می شود ، زیبایی سالن یا آرایشگاه شما باید باعث شود مشتریان از آرایش مو خود آرامش ، استقبال و حتی هیجان داشته باشند.

بهترین دیزاین سالن آرایشگاه مردانه
بهترین دیزاین سالن آرایشگاه مردانه

از سبک دکور گرفته تا صندلی ها و نورپردازی گرفته تا رنگ و تزئینات دیوار ، بسیاری از طرح های قدیمی و مدرن آرایشگاه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. برخی از ایده های طراحی داخلی برای آرایشگاه های کوچک که نیاز به ترکیب کارایی با سبک دارند ، مناسب تر است ، در حالی که سایر چیدمان مغازه ها برای ساخت کامل مفاهیم خلاقانه شما به فضای بزرگی احتیاج دارند.

خواه دکور ساده و باحال و شیک و لوکس داشته باشید ، آرایشگاه شما باید مکمل سبک شما باشد و منعکس کننده انواع مشتریانی باشد که می خواهید جذب کنید. برای الهام بخشیدن به جستجوی شما ، بهترین ایده های طراحی آرایشگاه را برای شما جمع آوری کرده ایم. این طرح های داخلی شگفت انگیز آرایشگاه مدرن را بررسی کنید تا نمونه هایی از چیدمان ، رنگ ها ، نورپردازی و تزئینات را پیدا کنید که برای افزایش رضایت مشتری کار می کنند.

ایده های دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

سبک دکور

سبک طراحی آرایشگاه مردانه 2020
سبک طراحی آرایشگاه مردانه 2020

در بحث طراحی بالقوه آرایشگاه ، گزینه های بی شماری وجود دارد. نمادین ترین طراحی آرایشگاه که بیشتر مردم تصویر می کنند شامل صندلی های هیدرولیک کرومی ، کف شطرنجی و پایه سلمانی کلاسیک با نوارهای قرمز ، سفید و آبی است.

  • دکور را ساده و شیک انتخاب کنید
  • حساسیت زیاد نداشته باشید

آرایشگری که قصد دارد تجربه آرایشگاه به سبک قدیمی را ارائه دهد ، باید به وی اجازه دهد تا انتخاب های طراحی او را آگاه کند. می توانید مغازه خود را به گونه ای طراحی کنید که کپی از سبک کلاسیک باشد. اگر می خواهید خدمات به سبک قدیمی ارائه دهید اما دکور را کمی به روز کنید ، عناصر سنتی و مدرن را با هم ترکیب کنید و حال و هوایی متعادل ایجاد کنید.

طراحی آرایشگاه یا سالن مردانه 2020پ
طراحی آرایشگاه یا سالن مردانه 2020

آرایشگران همچنین می توانند مضامین آرایشگاه کاملاً سفارشی ایجاد کنند که تجربه مشتری را بالا ببرد. آرایشگاهی که در زمینه آرایش ریش تخصص دارد ممکن است به مصالح ساختمانی روستایی متمایل شود که می توان آن را به سبک هیپستر کنایه ای پوشید. آرایشگاهی که به دنبال مشاغل و مشتریان سطح بالا است ممکن است زیبا و مدرن باشد. یک سرمایه گذاری اولیه در هنگام راه اندازی آرایشگاه می تواند به افزایش موفقیت موفقیت کسب و کار شما کمک کند.

در نهایت ، مهم است که آرایشگران دکوری را انتخاب کنند که از انواع خدماتی که ارائه می دهند پشتیبانی کند. بسیاری از بهترین مغازه های آرایشگاه در لس آنجلس ، نیویورک سیتی ، میامی ، لاس وگاس ، هوستون و آتلانتا یک طراحی داخلی و فضای منحصر به فرد ایجاد کرده اند که به عنوان ابزاری برای بازاریابی مشتریان جدید نیز خدمت می کند.

رنگ دیوار و دکور داخلی آرایشگاه مردانه 2020

رنگ دیوار و دکور داخلی آرایشگاه مردانه 2020
رنگ دیوار و دکور داخلی آرایشگاه مردانه 2020

وقتی آرایشگری به سبک دکور میپردازد ، باید رنگ دیوارها و سبک تزئینی را انتخاب کند که مکمل آن طرح باشد. از پالت رنگ گرفته تا مبلمان ، با توجه به موضوع ساخته شده و به تجربه مشتری آینده کمک می کند.

  • اگر دکوراسیون کودک دارید حتما محیطی مجزا رو انتخاب کنید
  • از رنگهای مناسب و شیک استفاده کنید
  • روانشناسی رنگ ها را مطالعه کنید

دیوارها بومی هستند که بقیه دکورها روی آن ساخته شده اند. رنگ و مواد دیوار باید با توجه به آن انتخاب شوند. یک آرایشگاه با مضمون قدیمی ممکن است دارای یک دیوار روکش دار از چوب باشد ، در حالی که ممکن است یک دیوار با طراحی مدرن صنعتی تر ، دیوارهای بتونی را در معرض دید قرار دهد. یک آرایشگاه مجلل مردانه با الهام از کلوپ ممکن است دارای رنگ یا کاغذ دیواری از رنگ سبز تیره یا جنگلی با الگوی ظریف باشد.

بهترین دیزاین سالن آرایشگاه مردانه
بهترین دیزاین سالن آرایشگاه مردانه

صندلی های آرایشگاه یا سالن مردانه

صندلی آرایشگاه مردانه 2020
صندلی آرایشگاه مردانه 2020

مهمترین قسمت از تجربه مشتری در صندلی آرایشگاه اتفاق می افتد که بعد از دیزاین آرایشگاه مردانه یکی از مهمترین فاکتور ها است ، ساخت انواع صندلی شما بخشی جدایی ناپذیر از طراحی آرایشگاه است. مانند هر حرفه ای ، سرمایه گذاری در ابزارهای با کیفیت آرایش بسیار مهم است .

اول و مهمترین ، صندلی آرایشگری باید هم برای مشتری راحت باشد و هم آرایشگر. صندلی ها معمولاً از هیدرولیک بهره می برند تا آرایشگر بتواند آن را به بلندی تنظیم کند که بهترین زاویه را برای کوتاه کردن مو ایجاد کند. اگر قصد ارائه خدمات اصلاح و اصلاح ریش مستقیم حوله داغ را دارید ، صندلی هایی به عقب خم می شوند هم خریداری کنید.

  • از صندلی راحت و قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده کنید
  • اگر اصلاح ریش انجام میدهید صندلی که پشتش قابل تنظیم باشد انتخاب کنید

صندلی آرایشگاه در انواع مختلف موجود است. آرایشگران باید در مورد مارک های قابل اعتماد تحقیق کنند و سپس به دنبال سبکی متناسب با طراحی و فضای شما باشند. صندلی های آرایشگاهی برای یک سبک طراحی مدرن ، براق و کم نمای بوده و اغلب در موادی مانند کروم و وینیل سیاه یافت می شوند. ترکیب رنگ های محبوب سیاه و طلایی ، قرمز و سفید ، سیاه و نقره ای و قهوه ای تیره و برنزه است ، اما می توانید صندلی خود را متناسب با سلیقه خود تنظیم کنید

صندلی آرایشگاهی در یک سالن مجلل با الهام از کلوپ مردان معمولاً با تجربه ای مجلل بسیار پر زرق و برق تر و راحت تر است.

صندلی سالن آرایشگاه مردانه 2020
صندلی سالن آرایشگاه مردانه 2020

نماد آرایشگری ( قطب آرایشگر یا Babrber Pole) چیست ؟

قطعاً قطب آرایشگری یا باربر پول barber pole نمادین ترین عنصر در طراحی آرایشگاه است. استفاده از آنها همچنین به زمانی برمی گردد که آرایشگران علاوه بر دادن خدمات مو و آرایش موهای صورت ، اقدامات پزشکی را نیز انجام می دادند. طرح اصلی رنگ یک نماد آرایشگر که برای نشان دادن خون (قرمز) ، باند (سفید) و رگ (آبی) استفاده می شود.

نماد آرایشگری
نماد آرایشگری

از آنجا که این روزها آرایشگران درمانگر نیستند ، معنای اصلی نماد آرایشگری منسوخ شده است. هرچند بسیاری از آرایشگاه ها هنوز از این ویژگی برخوردار هستند ، زیرا آنها نمادی قابل تشخیص هستند و می توانند توجه مشتریان بالقوه ای را که در آنجا هستند ، جلب کنند.

اما اگر آرایشگری می خواست مغازه های خود را از هم جدا کند ، می توانست با تغییر رنگ ها متناسب با طرح رنگی خود ، ویژگی اصلی خود را در این ویژگی کلاسیک قرار دهد. همچنین می توانید مصالح ساختمانی را تغییر دهید تا با سبک طراحی هماهنگ شود. یک آرایشگاه مدرن تر ممکن است دارای یک نماد آرایشگری براقو لبه کروم باشد ، در حالی که در یک فروشگاه قدیمی تر ممکن است یک تیر چوبی نقاشی ناراحت داشته باشد.

دیزاین آرایشگاه مردانخ
دیزاین آرایشگاه مردان

نمای سردر مغازه و لوگو و آرم

نمای سردر مغازه آرایشگاه
نمای سردر مغازه آرایشگاه

لوگو و نماد سردر مغازه یا سالن آرایشگاه شما اغلب اولین احساسی است که مشتری از تجارت شما می گیرد. حتی اگر این فقط یک عنصر کوچک از دکوراسیون شما باشد ، باید نمایشی قدرتمند از برند شما باشد. از چیدمان تا فونت گرفته تا آرم ، باید کاملاً دقیق و نماینده دکوراسیون شما باشد.

  • سعی کنید از نمای زیبایی برای بیرون درب مغازه یا سالن آرایشگاه استفاده کنید
  • لوگو کارتون رو حتما استفاده کنید

یک آرایشگاه به سبک قدیمی ممکن است یک تابلوی ساده استفاده کند ، در حالی که یک آرایشگاه مدرن می تواند یک تابلوی الهام از نقاشی دیواری داشته باشد. آرایشگاهی که می تواند آرایش ریش را ارائه دهد ، ممکن است یک تصویر گرافیکی از یک مرد ریش دار را نیز در آرم خود داشته باشد. اینها همه نمونه های خوبی از راه هایی است که نشانه شما می تواند دکوراسیون آرایشگاه را تقویت کند.

نمای مغازه آرایشگاه 2020
نمای مغازه آرایشگاه 2020

کفپوش مناسب آرایشگاه کدام است ؟

دو عامل اصلی که آرایشگران هنگام انتخاب کفپوش برای مغازه خود باید در نظر داشته باشند وجود دارد: کیفیت و سبک . برای از بین بردن موها و سبیل های ریخته شده در هنگام اصلاح مو و آرایش موی صورت ، کف آرایشگاه باید چند بار در روز جارو شود. بنابراین یک کف پوش بی کیفیت منطقی نخواهد بود.

کفپوش آرایشگاه چوبی
کفپوش آرایشگاه چوبی

انواع مختلفی از کفپوش وجود دارد که در آرایشگاه و داشتن دیزاین آرایشگاه مردانه باکیفیت کارایی دارند . آرایشگری که سعی در تقلید از سبک آرایشگاه کلاسیک دارد ، ممکن است کف کاشی یا مشمع کف اتاق سیاه و سفید کلاسیک را انتخاب کند. از طرف دیگر ، یک آرایشگاه با دکوراسیون قدیمی ممکن است دارای یک کف چوب سخت مهندسی شده باشد. چوب سخت مهندسی شده از ماندگارتر از چوب سخت است و ماندگاری آن در یک منطقه پرتردد مانند کف آرایشگاه بیشتر است.

مبل و یا اتاق انتظار آرایشگاه مردانه 2020

قبل از رسیدن مشتری به صندلی آرایشگاه ، احتمالاً لازم است حداقل چند دقیقه در اتاق انتظار بنشینند. دکوراسیون اتاق انتظار مناسب می تواند با کمک به مشتری در ذهنیت ذهنی مناسب برای لذت بردن کامل از تجربه ، را تعیین کند.

اتاق انتظار آرایشگاه مردانه
اتاق انتظار آرایشگاه مردانه

هر جنبه از یک دیزاین آرایشگاه مردانه انتظار می تواند به تجربه کلی مشتری کمک کند. هنگامی که آرایشگران سعی در ایجاد یک تجربه آرامش بخش دارند ، اتاق انتظار باید دارای صندلی های راحت و موسیقی ملایم باشد. در همین حال ، یک آرایشگاه که به متخصصان تجارت علاقه مند است ممکن است مجلات مالی را برای مشتریان ارائه دهد تا هنگام انتظار منتظر بمانند و مجبه مورد علاقه خودشون رو مطالعه کنند .

صندلی انتظار آرایشگاه مردانه 2020
صندلی انتظار آرایشگاه مردانه 2020

نورپردازی آرایشگاه مردانه 2020

نور مناسب برای تنظیم روحیه در دیزاین آرایشگاه مردانه مهم است ، اما نکات کاربردی نیز باید در نظر داشته باشید. آرایشگر باید بتواند ببیند چه کاری انجام می دهد تا بتواند بهترین مدل اصلاح را ارائه دهد. بهترین راه برای دستیابی به تعادل کامل سبک و فرم استفاده از انواع منابع نور در سراسر مغازه است.

نورپردازی آرایشگاه مردانه 2020
نورپردازی آرایشگاه مردانه 2020

چراغ های آرایشگاه شما می تواند سبک مدرن ، صنعتی ، قدیمی یا کلاسیک را منعکس کند ، اما دکوراسیون باید متناسب با فضای کلی مغازه و چیدمان شما باشد. هنگام تنظیم روشنایی در آرایشگاه ، بهتر است روشنایی بالای سر با چراغ های گرمتر در اطراف آینه ها ترکیب شود. نور بالای سر شما امکان دید کافی را فراهم می کند .

نورپردازی سالن آرایشگاه مردانه 2020
نورپردازی سالن آرایشگاه مردانه 2020

میز و ویترین محصولات برای آرایشگاه مردانه

مدل مو یا اصلاح فقط بخشی از تجربه آرایشگاه است. فروش محصولات مراقبت از مو می تواند تجربه مشتری را افزایش دهد و این امکان را به آنها می دهد تا بین جلسات سبک خود را بهتر حفظ کنند. همچنین می تواند جریان درآمد مهمی را برای آرایشگاه ها فراهم کند.

ویترین محصولات برای آرایشگاه مردانه
ویترین محصولات برای آرایشگاه مردانه

محصولات هنگامی که روی دیوارهای مخصوص طراحی شده روی صحنه قرار می گیرند تمایل به ایجاد شدیدترین تأثیر بصری دارند. نگه داشتن آنها در نزدیکی میز اصلی همچنین به شما فرصتی دیگر می دهد تا محصولات را هنگام مراجعه به مشتریان پیشنهاد دهید. آرایشگران هنگام طراحی مغازه خود ، باید تحقیق خود را در مورد روانشناسی پشت طرح های خرده فروشی انجام دهند.

محصولات هنگامی که روی تاسیسات مستقل یا دیوارهای مخصوص طراحی شده روی صحنه قرار می گیرند تمایل به ایجاد شدیدترین تأثیر بصری دارند. نگه داشتن آنها در نزدیکی میز جلو همچنین به شما فرصتی دیگر می دهد تا محصولات را هنگام مراجعه به مشتریان پیشنهاد دهید. آرایشگران هنگام طراحی مغازه خود ، باید تحقیق خود را در مورد روانشناسی پشت طرح های خرده فروشی انجام دهند.
محصولات هنگامی که روی تاسیسات مستقل یا دیوارهای مخصوص طراحی شده روی صحنه قرار می گیرند تمایل به ایجاد شدیدترین تأثیر بصری دارند. نگه داشتن آنها در نزدیکی میز جلو همچنین به شما فرصتی دیگر می دهد تا محصولات را هنگام مراجعه به مشتریان پیشنهاد دهید. آرایشگران هنگام طراحی مغازه خود ، باید تحقیق خود را در مورد روانشناسی پشت طرح های خرده فروشی انجام دهند.

چرا میز بار آرایشگاه تاثیر زیادی دارد ؟

یکی از راه هایی که آرایشگاه ها تجربه خوب مشتری را افزایش می دهند ، داشتن یک بار برای ارائه چای یا کافی به مشتریان است درست همانند یک کافی شاپ . جزئیاتی از این دست باعث می شود سفر آرایشگاه از یک کار معمولی به یک تجربه خاص برسد.

میز بار آرایشگاه مردانه
میز بار آرایشگاه مردانه

اگر یک آرایشگاه یا سالن دارای دکورهایی با الهام از طرح مدرن باشد ، لذت بردن از نوشیدن قهوه و یا نسکافه سرگرم کننده خواهد بود. از طرف دیگر یک آرایشگاه معمولی که دارای بازی های ورزشی در صفحه های تلویزیون است ممکن است چای و یا آبمیوه سرو کند.

بار آرایشگاه مردانه
بار آرایشگاه مردانه

نام تجاری ، لوگو یا نماد آرایشگاه مردانه

لوگو آرایشگر مردانه 2020
لوگو آرایشگر مردانه 2020

در عصر حاضر ، دیزاین آرایشگاه مردانه و دکوراسیون نباید فقط بر روی یک فضای فیزیکی متمرکز شود. انتخاب دکوراسیون از سوی آرایشگر باید الهام گرفته از لوگو یا نماد تجاری آنها باشد.

برند سازی روشی است که یک کسب و کار هویت خود را در بازاریابی چاپی و دیجیتال مشخص می کند. مارک تجاری لوگو یا نماد از ترکیبی از آرم ، قلم ، طرح رنگ و پیام شخصی تشکیل شده است که در وب سایت مشاغل ، کارت های بازرگانی ، نمادهای شبکه های اجتماعی و موارد دیگر یافت می شود. اگر آرایشگاه محصولات خود را برای فروش تولید می کند ، برچسب های آن نیز باید با موضوع مارک سازگار باشد.

نماد تجاری آرایشگاه
نماد تجاری آرایشگاه

نام تجاری خوب آرایشگاه باید با سبک دکوراسیون داخلی آرایشگاه منسجم باشد. یک آرایشگاه مدرن و مجلل می تواند کارتن های براق و عالی و عناصر طراحی مدرن براق را انتخاب کند ، در حالی که یک آرایشگاه کلاسیک ممکن است از قلم ها و عناصر پرنعمت در مارک تجاری خود استفاده کند.

چیدمان سالن یا مغازه آرایشگاه باید طبیعی، خوب و روی اصول باشد ، اگر به دنبال یک دیزاین آرایشگاه مردانه عالی هستید

چیدمان آرایشگاه
چیدمان آرایشگاه

به عنوان مثال ، میز جلو باید درست در ورودی قرار گیرد یا باید یک چشم انداز از میز تا درب ورودی وجود داشته باشد تا بتوان از مشتریان استقبال کرد. چیدمان مبلمان باید مسیری ایجاد کند تا مشتریان بتوانند به راحتی از اتاق انتظار به سمت صندلی آرایشگاه حرکت کنند.

به عنوان یک تجارت با مشتری ، علائم و نقاشی های دیواری برای حفظ جو مثبت باید از اظهارات بحث برانگیز اجتناب کنند. هر چقدر هم که می خواهید طراحی آرایشگاه شما درجه یک و باحال باشد ، هدف ایجاد یک تجارت موفق است.

چیدمان آرایشگاه مردانه 2020
دیزاین سالن آرایشگاه مردانه چگونه باید باشد ؟ 25