درآمد آرایشگری در سال 2021 (و چگونه میتوان بیشتر کسب کرد)؟

در این مطلب از آس باربر قصد داریم بدانیم درآمد آرایشگری در سال 2021 در ایران و کشورهای اروپایی چقدر است ؟ تا بتوانیم به شما کمکی کرده باشیم تا با این صنعت بیشتر آشنا شده و اگر به آن علاقه مند هستید بتوانید به این صنعت وارد شوید .

امروزه تقریباً همه کارشناسان صنعت مراقبت شخصی موافقند: آرایشگاه سریعترین رشد ار در ایالات متحده دارد و آرایشگران یا آرایشگاه ها سریعترین مکان رشد را دارند.صنعت آرایشگری در ایالات متحده (از سال 2011 تاکنون از 3 تا 17 درصد در سال رشد کرده است)

همچنین اگر رشد را با توجه به درصد جمعیتی که به دنبال آرایشگاه از آرایشگاه ها هستند قضاوت کنید (مردان بیشتر از زنان به دنبال خدمات مکرر برای آرایشگاه ها هستند).

بنابراین درآمد آرایشگری در سال 2021 در اروپا چقدر است ؟

بنابراین درآمد آرایشگری در سال 2021 در اروپا چقدر است ؟
درآمد آرایشگری در اروپا چقدر است

به طور کلی ، متوسط ​​درآمد سالانه یک آرایشگر امروز حدود 27388 دلار است ، در حالی که مردان شاغل در آرایشگاه ها تمایل دارند کمی بیشتر از زنان شاغل در آرایشگاه ها درآمد کسب کنند.

پس اگر دوست دارید بدانید که آرایشگران چقدر می توانند کسب درآمد کنند؟ مهم است که تشخیص دهیم که از هر ده آرایشگر یک نفر 50،000 – 110،000 $ در سال درآمد دارد و حدود 16٪ از آرایشگران گزارش می کنند که سالانه کمتر از 10،000 دلار درآمد کسب می کند ، بنابراین توزیع درآمد در صنعت بسیار زیاد است.

علاوه بر این ، متوسط ​​حقوق و دستمزد سالانه برای آرایشگری در حال رشد است ، همان منابع متوسط ​​درآمد سالانه 23000 دلار را در سال 2018 در مقابل بیش از 27000 دلار در سال 2019 گزارش می کنند .

اگر دوست دارید بدانید که درآمد آرایشگری در سال 2021 چقدر است ؟ مهم است که تشخیص دهیم که از هر ده آرایشگر یک نفر 50،000 – 110،000 دلار در سال درآمد دارد

در این گزارش بیان شده است که احتمال دارد برخی از مشتریان هزینه بیشتری را به آرایشگاه پرداخت کنند زیرا خدمات بهتر و بیشتری را از آرایشگر دریافت کرده اند .

علاوه بر این ، با افزایش هزینه خدمات در آرایشگاه ها (هم از طریق افزایش فروش و هم از طریق ارائه خدمات استاندارد بهبود یافته) ، 15 تا 20٪ هر روز بزرگتر می شوند. البته آین گزارش های تولید شدهمعمولا درآمد حاصل از خدمات کاملاً معمولی مانند (اصلاح مو و اصلاح ریش / سبیل) است .

خدمات دیگر و پیشرفته تر مانند خرده فروشی ، اپیلاسیون و خدمات مراقبت از پوست ، که می تواند صورتحساب کل مشتری (و کل درآمد آرایشگر) را از 100٪ تا 300٪ در پایان روز به طرز چشمگیری افزایش دهد .

متوسط ​​حقوق برای یک سلمانی 81193 دلار در سال در ایالات متحده است

درآمد آرایشگری در ایران در سال 2021 چقدر است ؟

در ایران نیز درآمد آرایشگران خوب به نظر میرسد ، البته فقط نباید به اصلاح مو و خدمات معمولی بسنده کنید و اگر میخواهید درآمد بیشتری داشته باشید باید خدمات جانبی و حتی فروش محصولات رو هم داشته باشید .

درآمد آرایشگران در مناطق مختلف تهران و ایران متفاوت است و میانگین درآمد مناطق جنوبی تهران با مناطق شرق و شمال تهران و همینطور غرب متفاوت است . برای به دست آوردن اطلاعات مفید میتوانید با “آس باربر” در تماس باشید .

صنعت آرایشگری و زیبایی شغلی بسیار عالی و در حال رشد است و دقیقا سرمایه گذاری در این شغل همانند خریدن یک سهام در حال رشد میباشد و شما میتوانید با کسب تجربه و همکاری با آرایشگران ماهر و سرشناس تجربیات خود را به بهترین شکل ارتقا بدهید.

ایده هایی برای افزایش فروش در آرایشگری

فروش محصولات آرایشگاه:

یکی از سریع ترین راه ها برای آرایشگاه ها برای افزایش درآمد و برای آرایشگران شخصی برای افزایش کارمزد خود در هر سرویس ، فروش کالاهای مربوط به خدمات آرایش است. تا حدود 81٪ از فروش محصولات بهداشتی و مراقبتی یا زیبایی مردان در فروشگاه ها انجام میشود و این میتواند یک فرصت باشد.

در نتیجه ، حمل یک سری محصولات با کیفیت بالا برای مو و ریش ، ارائه آزمایش رایگان محصولات در حین برش و اصلاح و یادگیری فروش متقابل محصولات بر اساس نیاز مصرف کننده ، همه ابزارهای اساسی برای آرایشگران موفق است. آرایشگرانی که یاد می گیرند این کار را به طور موثر انجام دهند می توانند درآمد هر مشتری خود را 15 تا 25 درصد افزایش دهند.

فروش به صورت پکیج :

مشهورترین روش های طغیان در آرایشگاه ها – و مواردی که به احتمال زیاد در پاسخ به این سوال که درآمد رایشگری چقدر است ؟ مهم و تاثیر گذار هستند ، شامل فروش بسته های خدمات است . به عنوان مثال ،ارائه پکیج به مشتری . یعنی چی ؟ یعنی شما شستشو ، برش و مدل دادن را در یک پکیج قرار هید و به مشتری پیشنهاد دهید ، مشتریان بیشتری را وادار به خرید خدمات بیشتر از آنچه در هر بازدید خاص می کنند ، می کند.

آیا در ایران درآمد آرایشگری خوب است ؟

آرایشگری در ایران را اگر به صورت حرفه ای دنبال کنید درآمد خوبی نسیبتان خواهد شد

از کجا میتوانم مشاوره بگیرم ؟

با تماس با سالن آس و یا پیج اینستاگرام محمد کاشانی میتوانید راهنمایی های ارزشمندی دریافت کنید