5 نکته برای داشتن ریش سالم برای آقایان ( بهمن 99)

هیچ چیز به اندازه ریش پر و باکیفیت و سالم برای آقایان عالی به نظر نمی رسد. برای داشتن ریش سالم و باکیفیت باید مقداری کار کنید تا ریش شما زیبا به نظر برسد.

اگر میخواهید ریش سالم داشته باشید آس باربر برای شما چند پیشنهاد دارد که با رعایت آنها میتوانید یک ریش باکیفیت و عالی داشته باشید پس تا انتها با ما همراه باشید .

1. از پوست صورت خود مراقبت کنید

اکثر آقایان بیش از حد روی ریش خود تمرکز کرده اند و فراموش می کنند که اهمیت پوست صورتشان چقدر است. از این گذشته ، ریش های شما مستقیماً از پوست صورت شما رشد می کنند.

پوست شما پایه و اساس شماست. بنابراین ، برای ایجاد ریشی سالم و پر ، پوست شما باید سالم باشد.رایج ترین راهی که مردان در هنگام اصلاح از پوست خود غافل می شوند ، اصلاح است.

آنها ممکن است با عجله تراشیده شوند و باعث تحریک پوست و همچنین خارش شوند. همیشه از تمیز بودن پوست خود اطمینان حاصل کنید ، قبل از اصلاح از آب گرم استفاده کنید تا منافذ پوست باز شود و از محصولات اصلاح مناسب استفاده کنید تا همه چیز نرمتر شود.

2. سبیل خود را با دقت کوتاه کنید

حتی اگر در مقایسه با بقیه ریش های شما کوچک به نظر برسد ، سبیل شما بسیار مهم است. باید به آن نیز توجه کنید. سبیل خود را مرتب مرتب کنید تا در آن جا بماند و با بقیه ریش شما مخلوط شود.

همچنین می توانید از قیچی سبیل استفاده کنید زیرا کنترل آن راحت تر است و به شما امکان می دهد جلوه طبیعی تری ایجاد کنید. استفاده از شانه به شما کمک می کند قبل از اصلاح موها صاف شود.

یک نکته مهم که باید به خاطر داشته باشید هنگام اصلاح موهای سبیل باید صورت خود را در حالت طبیعی نگه دارید. صورت شما بیشتر اوقات به طور طبیعی شل و آرام است ، بنابراین این امر به شما کمک می کند تا سبیل شما را همانطور که می خواهید به نظر برسد.

3. خط ریش گردن را محو کنید

محو شدن ریش در خط گردن تفاوت زیادی ایجاد می کند و به ریش شما آن ظاهر طبیعی را می دهد. ابتدا اطمینان حاصل کنید که تمام قسمتهای دیگر ریش خود را درست کرده اید و موها همه جا هستند.

پس سعی کنید ریش های خود را در خط گردن طوری محو کنید که طبیعی به نظر برسد.

خط ریش گردن را محو کنید
خط ریش گردن را محو کنید

4. روی گردن خود کار کنید

به جز محو شدن خوب ، خط گردن شما نیز باید واضح و واضح باشد. نباید در زیر چانه یا اطراف گونه ها چیزی بچسبد. خوشبختانه ، شما می توانید از یک روش ساده قدیمی استفاده کنید تا همیشه بدانید که خط گردن خود را کجا قرار دهید.

خط گردن را همراه با خط فک دنبال کنید و اطمینان حاصل کنید که فاصله مساوی است.

5. ریش خود را نرم و مرطوب کنید

برای حفظ ریش نمی توانید از همان محصولی که برای دست یا مو استفاده می کنید استفاده کنید. پوست صورت شما حساس است و ریش شما ممکن است بافتی متفاوت از موهای سر شما داشته باشد.

از صابون ریش استفاده کنید که موهای صورت و همچنین پوست زیر ریش شما را پرورش دهد. نرم کننده ها و شامپوهایی که می توانند همین کار را انجام دهند را پیدا کنید.

به دنبال محصولاتی باشید که بیشتر مواد طبیعی دارند. آنها بهترین کار را خواهند کرد در پایان ، حتماً روغن ریش تهیه کنید. این به شما کمک می کند تا ریش خود را مرطوب کنید ، آن را پررنگ نگه دارید و به شما اجازه می دهد که آن را به خوبی شانه کنید.

با این نکات میتوانید ریش سالم داشته باشید

با این پنج نکته ساده می توانید داشتن ریش سالم را تجربه کنید وآنها را رشد دهید. همه چیز در مورد ایجاد یک روال مناسب و صرف وقت برای انجام صحیح کارها است.

شما نمی توانید یک شبه ریش خارق العاده ای پرورش دهید. صبور باشید و با نگهداری خود سازگار باشید و به زودی ریش دلخواه خود را خواهید داشت.