جدیدترین مدل مو مردانه 2020 ( فید قطره ای – 10 مدل )

همیشه انتخاب جدیدترین مدل مو مردانه برای آقایان به روز امری محسوس است ، در سال 2020 مدل های بسیار زیادی معرفی شدند که در ادامه به جدیدترین استایل های مو با تکنیک فید قطره ای در خدمت شما عزیزان هستیم ، تا انتها با پیرایش آس همراه باشید .

هر مدل مویی نه تنها متناسب با نوع مو بلکه باید متناسب شکل سر شما باشد. مدل موی قطره ای برای همه پسران جواب می دهد در حالی که ممکن است انواع دیگر مدل های مو فید بک خوبی نداشته باشند ، پس باید به این نکته توجه داشت که باید مدل مویی برای شما انتخاب شود که متناسب با شکل سر شما باشد و این موضوع میتواند به شدت در زیباتر شدن یک اصلاح حرفه ای کمک کند.

مدل مو فید کوتاه یکی از پرطرفدارترین و جدیدترین مدل مو های سال 2020 برای آقایان بود و بعید است که به این زودی از محبوبیتش کم شود ، با این حال در این مطلب به 20 مورد از جدیدترین مدل موهای فید قطره ای اشاره میکنیم و توضیحات و تصاویر آنها را به شما نشان میدهیم ، برای پیاده سازی هر کدام از این مدل ها میتوانید به سالن آس واقع در تهرانپارس مراجعه کنید .

1. مدل مو فید قطره ای ( جدیدترین مدل مو مردانه 2020)

مدل مو فید قطره ای
مدل مو فید قطره ای

در مدل فید قطره ای همانطور که میبینید قسمت پایه موها رنگ پوست صورت میشود و با یک سایه ملایم به بالا میرود که در این مدل زیبایی خاصی مشاهده میشود که از نقاط قوت این مدل فید ( Fade) به حساب می آید .


2. فید (Fade) برای مو های فرفری

فید برای مو های فرفری
فید برای مو های فرفری

این مدل فید همانطور که میبینید برای افرادی که دارای موهای مواج و فر هستند مناسب است ، در این مدل قسمت کناره های مو با برش های زیبا کات شده و سایه از قسمت پشت سر تا بالای گوشی ادامه دارد که جلوه زیبایی به این مدل مو میدهد .


3. مدل فید ( Fade ) برای مو های متوسط

مدل مو فید متوسط
مدل مو فید متوسط

در این مدل خط ریش کات شده است و لبه های جلوی مو نیز کات میشود و سایه جزئی در اطراف مو و دور گوش اعمال میشود که زیبایی خاصی به موهای شما خواهد داد ، این مدل یکی از مدل مو های پرطرفدار مردانه است .

برای اینکه این استایل مو را به بهترین نحو تجربه کنید میتوانید آن را در سالن آس درخواست کنید ، سالن آس جدیدترین مدل های مو را برای شما پیاده سازی میکند .

4. فید مو متوسط ( مدل مو Quiff)

فید مو متوسط ( مدل مو Quiff)
فید مو متوسط ( مدل مو Quiff)

این مدل مو یکی از زیباترین مدل های مو مردانه در سال 2020 است ، همانطور که در تصویر مشخص است این مدل با ظاهر جذاب خود مناسب تیپ های امروزی است، این مدل مو در بین جوانان به روز و اکتیو بسیار محبوب است .

جدیدترین مدل های مو مردانه 2020 را میتوانید در وبلاگ سالن پیرایش آس مشاهده کنید و تمام این مدل ها در سالن آس قابل پیاده سازی میباشد .

5. مدل مو فید عمیق با حفظ بافت مو

مدل مو فید عمیق با حفظ بافت مو
مدل مو فید عمیق با حفظ بافت مو

در این مدل قسمت پشت سر به حالت V شکل است ، این مدل که یکی از مدل های فید است همچنان یکی از ترندهای مو در سال 2020 برای آقایان میباشد و برای افرادی که به روز هستند یک مدل استثنایی است .

6. مدل مو فید کات برای موهای موج دار

فید برای مو های موج دار
فید برای مو های موج دار

این مدل فید به همراه کات مو است ، برای موهایی که دارای موج هستند این مدل یکی از بهترین هاست ، اگر موهایی دارید که مواج هستند و نگران هستید که نمیتوان مدل جالبی روی مو اعمال کنید ، این مدل همان چیزی است که باید امتحان کنید .

7. مدل مو Afro به همراه فید

مدل مو Afro به همراه فید | جدیدترین مدل مو مردانه 2020
مدل مو Afro به همراه فید

مدل موی افرو برای موهای وز و پرپشت بسیار مناسب است ، این مدل که در آفریقا بسیار رایج است برای صورت های تیره رنگ و موهای وز و پرپشت بسیار عالی است و میتواند بازخورد بسیار خوبی برای شما داشته باشد . اگر بخواهیم جدیدترین مدل مو های مردانه 2020 را معرفی کنیم ، این مدل نیز یکی از محبوب ترین هاست .

8. مدل فید عمیق

جدیدترین مدل مو مردانه 2020 | جدیدترین مدل مو مردانه 2020
جدیدترین مدل مو مردانه 2020 ( فید قطره ای - 10 مدل ) 11

این مدل فید تا بالاتر از گوشی انجام میشود و از بهترین و جدیدترین مدل مو های مردانه در سال 2020 است ، این مدل برای هر رنگ پوستی مناسب است و میتواند شما را از بقیه متمایز کند ، پس اگر به دنبال یک مدل مو جدید و به روز هستید میتوانید روی این مدل موحساب کنید .

9. فید قطره ای برای موهای فر طبیعی

فید قطره ای برای موهای فر طبیعی | جدیدترین مدل مو مردانه 2020
فید قطره ای برای موهای فر طبیعی

این مدل فید قطره ای برای موهای فر طبیعی مناسب است ، این مدل با فید بسیار زیبا و خط های کات شده در کنار موها جلوه بسیار زیبایی دارد و یک مدل مو اسپرت برای آقایان در سال 2020 و 2021 خواهد بود .

10. فید کوتاه مو برای موهای فرفری ( جدیدترین مدل مو مردانه 2020 برای موهای فر)

فید کوتاه مو برای موهای فرفری ( مدل مو جدید مردانه 2020 برای موهای فر)
فید کوتاه مو برای موهای فرفری ( مدل مو جدید مردانه 2020 برای موهای فر)

این یک روش عالی برای استفاده در موهای فرفری است ، فید استفاده شده برای این مدل یک فید کوتاه است که در قسمت بالای گوشی و کمی از پشت سر را محو میکند ، این مدل زیبایی بسیار زیادی به موهای فرفری شما خواهد داد.