جدیدترین مدل موی آندرکات مردانه 2020-2021

مدل موی آندرکات یکی از پرطرفدار ترین مدل مو ها در میان آقایان و خانم ها است و ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با جدیدترین مدل موهای آندرکات مردانه برای سال 2020-21 آشنا کنیم پس تا انتها با مجله آس همراه باشید تا مدل ها را بررسی کنیم و آنها را بیشتر بشناسید .

مدل مو ی آندرکات (UnderCut) چیست ؟

آندرکات معمولا برای افرادی که دارای موهای بلند هستند استفاده میشود ، البته نه خیلی بلند . روش کار آندرکات به این صورت است که قسمت زیر موها کوتاه میشود و به صورت فید در می آید و روی موها خورد شده و به صورت مدل دار در می آیند . مدل آندرکات پرطرفدار است زیرا بسیاری از افراد معروف نیز از این مدل مو استفاده میکنند .

یکی از مهمترین نکاتی که برای پیاده سازی مدل Undercut مو مهم است داشتن یک آرایشگر حرفه ای است که بتواند به خوبی مدل مورد نظرتان را روی سر شما پیاده سازی کند ، سالن پیرایش آس با مدیریت محمد کاشانی و تیم حرفه ای خود آماده ارائه جدیدترین خدمات به شما عزیزان است.

جدیدترین مدل آندرکات مو مردانه 2020-21

در ادامه شما با چند مورد از مدل مو آندرکات جدید مردانه آشنا خواهید شد و برای پیاده سازی میتوانید به قسمت رزواسیون آس مراجعه کنید و وقت قبلی رزرو کنید .

مدل آندرکات شماره 1

مدل موی آندرکات مردانه 2020 شماره 1
جدیدترین مدل موی آندرکات مردانه 2020-2021 8

این مدل به صورتی است که زیر موهای بلند کوتاه میشود و در این مدل از فید استفاده نشده است و تقریبا یک آندرکات کلاسیک به شمار میرود که اتفاقا برای بعضی از چهره ها بسیار مناسب است .

اگر این کار را به عهده تیم متخصص آس بگذارید ما بهترین پیشنهاد را به شما ارائه میکنیم و به شما برای داشتن یک مدل موی شیک و عالی کمک میکنیم .

مدل آندرکات + فید مو با ریش

آندرکات + فید مو با ریش
جدیدترین مدل موی آندرکات مردانه 2020-2021 9

این مدل مو برای افرادی که ریش دارند بسیار مناسب است ، این مدل آندرکات به همراه فید مو تا پایه ریش میباشد و ریش ها بلند باقی میمانند و این یک استایل جذاب برای شما خواهد بود .

مدل مو آندرکات چند کاره مردانه 2020

آندرکات چند مدله مردانه 2020
آندرکات چند مدله مردانه 2020

این مدل همانطور که از اسمش پیداست یک آندرکات مردانه است که کمی هوشمندانه اصلاح میشود ، این مدل به دوصورت میتواند دیزاین شود که اگر از یک مدل خسته شوید میتوانید از مدل دیگری استفاده کنید .

اگر مانند این مدل موهای پرپشتی دارید ، از نگهدارنده های قوی تری استفاده کنید و قسمت جلوی مو را مانند عکس سمت چپ درآورید. درعکس سمت راست ، موها به صورت نامرتب دیزاین شده اند و میتوانید با استفاده از تافت یا چسب مو این مدل را نیز پیاده کنید .

مدل مو آندرکات برای موهای متوسط

مدل مو آندرکات برای موهای متوسط
مدل مو آندرکات برای موهای متوسط

این مدل آندرکات یک مدل عالی برای آقایانی است که موهای متوسطی دارند بعد از اصلاح به راحتی میتوانید با یک نگه دارنده موهای خود را همانند عکس شانه کنید و به همین راحتی مدل موی خود را نگه دارید .

آندرکات مو برای موهای فر مردانه

آندرکات مو مردانه برای موهای فر
آندرکات مو مردانه برای موهای فر

یک مدل آندرکات مردانه دیگر اما با موهای فر و ریش . کم رنگ شدن پوست ما باعث ایجاد تضاد شدید با موهای فرفری ضخیم می شود. از یک ​​نگهدارنده متوسط استفاده کنید تا به موهای فر شما جان بیشتری بدهد.

این مدل نیز یکی از مدل های پرطرفدار برای آقایان در سال 2020- 21 میباشد .

آندرکات مو برای موهای کوتاه

مو برای موهای کوتاه جدیدترین مدل موی آندرکات مردانه 2020-2021
آندرکات مو برای موهای کوتاه

این مدل یک آندرکات کلاسیک است که برای آقایانی که دارای موی کوتاه هستند استفاده میشود . این مدل نیز یکی از مدل های پرطرفدار مردانه به حساب می آید که میتوانید روی موهای خود پیاده سازی کنید .

آندرکات مو برای موهای بلند

آندرکات برای موهای لخت و بلند
آندرکات برای موهای لخت و بلند

این مدل کناره ها کوتاه شده و روی مو به صورت حرفه ای اصلاح و خرد میشود تا بتواند مدل دلخواه شما را داشته باشد . این مدل برای افرادی که موهای لخت و بلند دارند پیشنهاد میشود .

مدل مو آندرکات بر روی چه موهایی قابل پیاده سازی است ؟

این مدل را میتوان بر روی انواع مو ، کوتاه ، بلند ، فر نیز پیاده سازی کرد

کجا میتوانم مدل آندرکات بزنم ؟

شما میتوانید با گرفتن وقتی قبلی از سالن پیرایش آس اقدام به اصلاح مدل آندرکات کنید