تاثیر کلاب هاوس (ClubHouse) بر صنعت آرایشگری در سال 2021

در این مطلب از آس باربر قصد داریم تا با تاثیر کلاس هاوس بر صنعت آرایشگری صحبت کنیم ، همانطور که میدانید شبکه اجتماعی کلاب هاوس رونمایی شد و علاقه مندان میتوانند در این شبکه اجتماعی به گفتگو به صورت صوتی بپردازند .

و اما چگونه کلاب هاوس میتواند برای یک آرایشگر مفید باشد ؟ آیا استفاده از کلاب هاوس به فروش بیشتر ما کمک میکند ؟ چگونه از فرصت های نهفته در کلاب هاوس بهره مند شویم ؟ در ادامه به “آس باربر” همراه باشید تا در این باره صحبت کنیم .

در ادامه قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم که ” کلاب هاوس چگونه میتواند به یک آرایشگر کمک کند ؟ ” .

آیا کلاب هاوس (ClubHouse) برای یک آرایشگر مفید است؟

کلاب هاوس (Club House) برای یک آرایشگر مفید است؟
کلاب هاوس (Club House) برای یک آرایشگر مفید است؟

در لحظات اولیه شاید کمی عجیب به نظر برسد کار کردن با کلاب هاوس ! اما این شبکه اجتماعی برای افرادی که قصد دارند آرایشگری یاد بگیرند و هم برای افرادی که میخواهند آموزش آرایشگری بدهند بسیار عالی و کارآمد است .

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم این سوال مطرح میشود که کلاب هاوس چیست ؟

کلاب هاوس را مانند بقیه شبکه های احتماعی در نظر بگیرید که میتوانید تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و یک چیز این شبکه اجتماعی را از بقیه متمایز میکند و آن هم این است که در کلاب هاوس فقط با صدا میتوانید با دیگران صحبت کنید .

تصور کنید در حال گوش دادن به پادکست برای موضوعات مختلف هستید . کلاب هاوس تشکیل شده از گروه های زیادی با موضوعات مختلف است و شما میتوانید در هر گروهی که بخواهید رفته و به بحث و گفتگو بپردازید .

در گروه ها یک نفر گروه گفتگو را مدیریت میکند و چنانچه هریک از اعضای گروه بخواهند در این گروه به صحبت بپردازند مدیر گروه باید این درخواست را تایید کند تا شما بتوانید به گفتگو در این گروه صوتی بپردازید .

تاثیر کلاب هاوس بر صنعت آرایشگری چیست ؟

تاثیر کلاب هاوس بر صنعت آرایشگری چیست ؟
تاثیر کلاب هاوس (ClubHouse) بر صنعت آرایشگری در سال 2021 3

بسیار خوب شما الان با این شبکه اجتماعی تقریبا آشنا شده اید و در ادامه قصد داریم تاثیر کلاب هاوس بر صنعت آرایشگری و آرایشگران را برای شما شرح بدهیم و اینکه چرا اعتقاد داریم که تاثیر خوبی بر این صنعت خواهد داشت .

شما میتوانید گروه های خوبی برای آرایشگری در آن پیدا کنید

چه بخواهید برای یادگیری در این شبکه عضو شوید و چه برای آموزش دادن Clubhouse یک بستر عالی برای شما خواهد بود زیرا میتوانید با بسیاری از اساتید در آنجا آشنا شده و به کسب دانش بپردازید .

حتی اگر یک آموزش دهنده هستید نیز میتوانید با ایجاد گروه های آموزشی به انتقال تجربه به دیگران باشید و از این حیث کلاب هاوس یک فرصت برای آرایشگر به حساب می آید .

شما میتوانید با علاقه مندان به آرایشگری ارتباط برقرار کنید و به آنها آموزش بدهید که این امر موجب افزایش محبوبیت شما در این شبکه اجتماعی خواهد شد و میتواند یک منبع درآمد نیز برای شما باشد .

افراد بیشتر = دسترسی بیشتر

کلاب هاوس هم دقیقا همانند سایر شبکه های اجتماعی است یعنی شما میتوانید دیگران را دنبال یا فالو کنید و با دیگران تعامل داشته باشید ، حتی اگر این شبکه اجتماعی فقط از صوت استفاده کند بازهم میتواند به شمت فرصت افزایش مخاطبانتان را بدهد .

از این طریق میتوانید ارتباطات بیشتری پیدا کنید ، حرفه تان را تقویت کنید و به رشد کسب و کارتان کمک کنید .

ابزار همکاری و برگذاری جلسات

با وضعیت بد کرونایی این روزها بسیاری قصد دارند تا با همکاران خودشان به بحث و گفتگو بپردازند و یا جلساتی را برگذار کنند ، کلاب هاوس میتواند یک بستر عالی برای برگذاری جلسات نیز باشد .

برای اینکه همیشه در بالاترین سطح شغلی خود باشید باید با شبکه های اجتماعی به روز هم کار کنید .

نتیجه گیری

در کل کلاب هاوس clubhouse میتواند یک فرصت برای تبادل بهتر و افزایش مشتریان و مهارت های شما باشد ، برای به روز بودن باید به روز بمانیم و استفاده و عضویت در این شبکه های اجنماعی بازار جدیدی را به سمت ما هدایت میکند که میتوانیم از آن نهایت استفاده را ببریم .

برای اینکه بتوانیم در صنعت آرایشگری پیشرفت کنیم باید اطلاعات خود را به روز کنیم و اگر به روز نباشیم خیلی زود از رقبای خود عقب میمانیم و این موضوع شروع یک شکست خواهد بود .

کلاب هاوس را چگونه دانلود کنیم ؟

شما میتوانید از اپ استور مخصوص گوشی های آیفون استفاده کنید . هنوز نسخه اندروید این شبکه اجتماعی منتشر نشده است

چگونه دعوتنامه برای ورود به کلاب هاوس بگیریم ؟

این شبکه اجتماعی نیز مانند جیمیل ، در روزهای اولیه تاسیس فقط با دعوتنامه عضو میپذیرد برای همین موضوع باید از نزدیکان خود تقاضای دعوت نامه داشته باشید .

آیا آس باربر در کلاب هاوس عضویت دارد ؟

بله .