بهترین گریمور تهران : با محمد کاشانی و سالن آس بیشتر آشنا شوید

یکی از بهترین گریمور های تهران و حتی ایران ، محمد کاشانی با سابقه طولانی مدت در صنف گریم و کوتاهی مو میباشد ، محمد کاشانی در حال حاضر مدیریت سالن آس را در اختیار دارد .

سالن آس با سه سالن مجزا یعنی کوتاهی و اصلاح مو ، گریم داماد ، آرایشگاه کودک یکی از کامل ترین سالن های در سطح تهران و منطقه تهرانپارس میباشد .

بهترین مدرس میکاپ مردانه و داماد در تهران و بهترین گریمور تهران

بهترین گریمور تهران محمد کاشانی
بهترین گریمور تهران : با محمد کاشانی و سالن آس بیشتر آشنا شوید 3

محمد کاشانی یکی از بهترین مدرس های میکاپ در تهران و محله تهرانپارس میباشد ، محمد کاشانی با بسیاری از مجریان ، بازیگران ، فوتبالیست ها همکاری داشته که میتوان در بین آنها به مهدی طارمی ، سردار آزمون ، علیرضا فغانی ، مسیح ، علی ضیا ، عمو پورنگ و بسیاری دیگر اشاره کرد .

بهترین گریمور تهران یعنی محمد کاشانی امسال داور بین المللی در کشور دبی بود که در مسابقه برلیانت کاپ دبی برگزار شد ، این مسابقه به صورت مجازی برگزار شد که محمد کاشانی نیز یکی از داوران آن بود .

چرا محمد کاشانی بهترین مدرس میکاپ در تهران است ؟

  • محمد کاشانی دارای مدارک معتبر از کشورهای مختلف میباشد
  • داور بین المللی کوتاهی مو در دبی در سال 2021 بود
  • با بازیگران و افراد مشهور زیادی همکاری داشته است
  • کلاس کاری خوب و نمونه کارهای عالی در رزومه دارد
  • مربی و مدرس در زمینه کوتاهی و گریموری

بهترین مدرس گریم مردانه و داماد در شرق تهران ( تهرانپارس)

مدرس میک آپ در تهران محمد کاشانی
مدرس میک آپ در تهران محمد کاشانی

تهرانپارس یکی از محله های پرجمعیت در شرق تهران میباشد که سالن آس نیز در این منطقه در فلکه اول واقع شده است که دسترسی های آسانی را از مناطق مختلف تهران خواهد داشت .

اگر به دنبال آموزشگاه گریم در تهرانپارس هستید سالن آس واقع در فلکه اول تهرانپارس ، خیابان 144 غربی است ، محمد کاشانی مدیریت سالن آس میباشد .

برای شرکت در دوره گریم حرفه ای کافیست درخواستتان را از طریق فرم تماس سایت و یا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند .

بهترین مدرس گریم در شرق تهران سالن آس میباشد که دارای امکانات به روز برای شرکت کنندگان ، جلسات باکیفیت و عالی ، اهدای مدرک برای شرکت کنندگان است .

حتی میتوانید درخواست شرکت در کلاس های آموزشی گریموری را از اینجا ارسال کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند .

شرکت در دوره گریموری مردانه در سالن آس چه مزیت هایی دارد ؟

شرکت در دوره گریموری در سالن آس و تحت نظر محمد کاشانی یک رزومه برای شما خواهد بود چرا که محمد کاشانی با افراد شناخته شده زیادی همکاری داشته است .

همچنین با شرکت در دوره های گریموری آس میتوانید مدرک معتبر هم دریافت کنید که برای آینده شغلی شما بسیار مهم است و میتواند کمک زیادی به شما در ادامه مسیر بکند .

  • تکنیک های به روز را در دوره های گریموری محمد کاشانی فرا بگیرید
  • جلسات حضوری و غیر حضوری را به انتخاب خود انتخاب کنید
  • محمد کاشانی رزومه بسیار خوبی در زمینه گریم دارد
  • عمو پورنگ و بسیاری از بازیگران و مجریان با محمد کاشانی همکاری داشته اند

اگر دوست دارید پس از دوره گریموری بتوانید به راحتی برای خود به صورت حرفه ای کار کنید پیشنهاد میکنیم بهترین مدرس میک آپ یعنی محمد کاشانی را انتخاب کنید .