بهترین ماشین اصلاح برای آقایان | مقایسه ماشین اصلاح مجیک و سنیور(وال)

مقایسه ماشین اصلاح مجیک و وال

شاید اختلاف نظر و سلیقه زیاد باشد در انتخاب این دو عدد کلیپر( ماشین اصلاح مجیک و سنیور).
اگر یکم بیشتر بدانیم ازشان میتوانیم متناسب با خواسته مان یکی را انتخاب کنیم.
اگر از طراحی این دو کلیپر شروع کنیم مجیک با داشتن جای انگشت بر روی ماشین نحوه گرفتن درست دستگاه را به نحوی آموزش داده است و همچنین دارای بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم میباشد و سنیور دارای بدنه فلزی و قطعا مقاوم تر است، سنیور حدود ۷۰ گرم سنگین تر از مجیک است که برای کار طولانی مدت آرایشگران وزن کمی نیست، قدرت موتور سنیور ۶۵۰۰ دور و مجیک ۵۵۰۰ دور میباشد که سنیور موتور الکترومغناطیسی و مجیک موتور چرخشی دارد که این نشان دهنده این است که سنیور (وال) با قدرت بیشتر برای کارهای حجمی مناسبتر است و در مقابل مجیک با طراحی فوق العاده تیغه مناسبِ کارهای ظریف و فید می باشد .عرض تیغه مجیک نیز کمتر است که یکی دیگر از دلایل مناسب بودن برای فید است. هردو دارای باتری لیتیومی بوده و به ازای ۱۲۰ دقیقه شارژ، مجیک ۹۰ دقیقه و سنیور ۷۰ دقیقه قابل استفاده است.از نظر قیمت هم مشخصا سنیور حدود ۵۰۰ هزارتومان گرانتر از مجیک است.

در نتیجه میتوان گفت با توجه به قیمت مجیک مناسب فید کارهای ظریف و دقت و ظرافت بالایی دارد و سنیور با قدرت بالا و موتور قوی مناسب کارهای حجمی و دارای طول عمر بیشتر است.
نظر من برای این مجیک است که مشابه ندارد ، جهت کارای ظریف ولی برای کارهای حجمی علاوه بر سنیور میتوانیم از دستگاه های پر قدرت با قیمت مناسب تر نیز استفاده کنیم مثل ۱۶۱۱ پاناسونیک یا بابلیس و…

افشین امینی- وبلاگ آموزشی سالن پیرایش آس