بهترین ماسک لاغری صورت کدام است ؟ انواع ماسک لاغری صورت

بهترین ماسک لاغری صورت کدام است ؟ بسیاری از افرادی که گونه های بزرگی دارند به دنبال یک ماسک طبیعی برای لاغری صورت خود هستند و ما در این مطلب از آس باربر قصد داریم تا شما را با چند مورد از ماسک های طبیعی برای لاغری صورت آشنا کنیم .

ماسک های طبیعی برای لاغری صورت

ماسک چای و زنجبیل

ماسک چای و زنجبیل
ماسک چای و زنجبیل

مقداری زنجبیل ساییده شده را با دو قاشق غذاخوری چای سبز مخلوط کنید ، تا زمانی که بافتی شبیه خمیر بدست آورید ، سپس این مخلوط را روی قسمت های چاق صورت خود بمالید و بگذارید نیم ساعت تا یک ساعت بماند ، سپس صورت را با آب سرد بشویید ، و سپس یک مرطوب کننده استفاده کنید. این ماسک از بهترین ماسک لاغری صورت به حساب می آید

ماسک مخمر و شیر

ماسک مخمر و شیر
ماسک مخمر و شیر

مخمر به سفت شدن صورت کمک می کند ، می توانید یک مقدار مخمر را با یک قاشق چای خوری شیر مخلوط کنید و آن را در کل قسمت چانه پخش کنید ، مخلوط را بگذارید تا خشک شود و سپس صورت را بشویید.

سفید تخم مرغ و عسل

یک سفیده تخم مرغ با یک قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید ، و آن را به خوبی روی صورت خود پخش کنید ، باعث سفت شدن صورت می شود و به تدریج شما را از شر چاقی صورت خلاص می کند ، و می توانید ماسک را هفته ای یک بار تا دو بار امتحان کنید.

شیر و آرد ذرت

یک قاشق غذاخوری شیر را با یک قاشق چای خوری ذرت مخلوط کنید تا خمیری بدست آورید که می توانید روی صورت خود بگذارید ، بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس صورت خود را با آب سرد بشویید.

نتیجه گیری

برای از بین بردن گونه های چاق میتوانید از ماسک های طبیعی که در این مطلب به شما ارائه کردیم استفاده کنید، فقط استفاده مداوم را از یاد نبرید و طبق گفته های زیر هر ماسک طبیعی عمل کنید و استفاده از مرطوب کننده ها در برخی از این ماسک ها مهم میباشد .

بهترین ماسک برای لاغری صورت کدام است ؟

در این مطلب به شما 5 ماسک طبیعی برای لاغری صورت معرفی شده است

سالن آس پاکسازی پوست هم انجام میدهد ؟

بله . شما میتوانید با رزرو نوبت به پاکسازی پوستتان و همینطور جوان سازی آن بپردازید .