بهترین روش ارتباط با مشتری برای آرایشگران و سالن های زیبایی در 2021

یک مطالعه جدید از Yell Business نشان داده است که چگونه ارتباطات در سالن ها و آرایشگران به دلیل همه گیری کرونا تغییر کرده است. چه نکاتی را باید انجام بدهید ؟ بهترین روش ارتباط با مشتری برای سالن های زیبایی در سال 2021 چیست ؟ حتما میدانید چقدر پیام رسانی فوری برای تجارت مهم شده است.

این بررسی نشان داد که بیش از سه چهارم (74٪) از مشاغل مربوط به زیبایی و زیبایی مو متوجه شده اند که پیام رسانی فوری برای موفقیت در تجارت پس از COVID-19 مهم است ، در حالی که 98٪ در نتیجه قفل کردن ، روش های جدیدی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود ارائه داده اند .

روش های ارتباط با مشتریان سالن های زیبایی چگونه تغییر کرده است؟

روش های ارتباط با مشتریان سالن های زیبایی چگونه تغییر کرده است؟
روش های ارتباط با مشتریان سالن های زیبایی چگونه تغییر کرده است؟

واقعا بهترین روش ارتباط با مشتری برای سالن زیبایی و پیرایش چیست ؟از بین تمام بخشهایی که در این گزارش مورد مطالعه قرار گرفت ، صنعت مو و زیبایی سازگارترین بود ، با 100٪ مشاغل مورد بررسی در این مواقع دشوار خدمات جدیدی را ارائه می دهند. از آن خدمات جدید:

  • 41٪ شروع به انجام مشاوره های ویدیویی آنلاین کردند
  • 37٪ شروع به رزرو آنلاین کرده اند
  • 36٪ آموزش ویدیویی آنلاین
  • 21٪ سیستم های پرداخت بدون تماس را معرفی کردند
  • 18٪ شغل های پزشکی و مرتبط / ویزیت های منزل را آغاز کردند

بیش از نیمی از آنها (54٪) از مشاغل ارائه دهنده خدمات جدید اظهار داشتند كه برای آنها حیاتی است كه می توانند از این بیماری زنده بمانند ، و 90٪ اظهار داشتند كه قصد دارند خدمات خود را برای Covid-19 ادامه دهند.

بهترین روش ارتباط با مشتریان برای سالن زیبایی و پیرایش

بهترین روش ارتباط با مشتریان برای سالن زیبایی و پیرایش
بهترین روش ارتباط با مشتریان برای سالن زیبایی و پیرایش

بیش از یک چهارم (28٪) شروع به استفاده از WhatsApp برای برقراری ارتباط با مشتریان کرده اند و 23٪ شروع به ارسال پیام کوتاه کرده اند ، در حالی که 18٪ از مشاغل برای اولین بار استفاده از فیس بوک را آغاز کرده اند و اینستاگرام را با 17٪ دنبال می کنند.

در حالی که یک تماس تلفنی همچنان محبوب ترین روش ارتباطی برای مشاغل زیبایی و زیبایی مو و مشتریان آنها است ، مشخص شد که موثرترین ابزار ارتباطی بازاریابی که توسط این مشاغل در طی همه گیر شدن صورت گرفته است ، پیام رسان فیس بوک است.

وقتی از آنها سوال شد که آیا این ابزار از زمان قرنطینه “بسیار” یا “تا حدودی” موثر بوده است ، 67٪ از مشاغل اظهار داشتند که این کارها را انجام داده اند : نامه های مستقیم (66٪) ، یک صفحه فیس بوک (64٪) ، پیام کوتاه (64٪) ، WhatsApp (63٪) و پیام مستقیم اینستاگرام (58٪) استفاده میکنند.

در نتیجه ، تقریباً یک سوم (32٪) از مشاغل مورد بررسی گفتند که پیام رسانی فوری برای موفقیت در تجارت پس از Covid-19 کلیدی است ، در حالی که 33٪ اظهار داشتند که به لطف استفاده از خدمات پیام رسانی فوری در طی همه گیری ، افزایش پرسش ها را دیده اند. بعلاوه ، 33٪ گفتند كه در تجارت مكرر افزایش یافته اند و 30٪ افزایش فروش داشته اند.

بعلاوه ، 74٪ صاحبان مشاغل اظهار داشتند که نسبت به موفقیت تجارت خود در سال 2021 خوش بین هستند.