آرایشگر حرفه ای مردانه در تهران ( محمد کاشانی) را بیشتر بشناسید

آرایشگر حرفه ای مردانه در تهران کجاست ؟ برای بسیاری از افراد معروف و یا حتی بسیاری از افراد به دنبال یک آرایشگر حرفه ای در تهران میگردیم ، داشتن یک آرایشگر حرفه ای قابل اطمینان برای افرادی که به خود اهمیت میدهند امری اجتناب ناپذیر است . سالن آرایشگاه آس تهرانپارس با مدیریت محمد کاشانی یکی از بهترین آرایشگاه های تهران میباشد .

محمد کاشانی با رزرومه قوی و همکاری با بسیاری از مجریان ( علی ضیا ، داریوش فرضیایی یا عمو پورنگ ، فرزاد حسنی ) ، خواننده ( فرزاد فرزین ) و حتی علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ، داشته است . محمد کاشانی دارای مدارک معتبر آرایشگری در داخل و خارج از ایران است و سالن آس میتواند تمام نیازهای شما را برطرف کند .

سالن آس با مدیریت محمد کاشانی چه خدماتی به ما ارائه میکند ؟

گریم داماد توسط آرایشگر حرفه ای مردانه در تهران
محمد کاشانی

سالن آس واقع در تهرانپارس یکی از آرایشگاه های حرفه ای تهران به حساب می آید و ما آماده ارائه تمام خدمات پیرایش ، اصلاح ، گریم داماد، گریم صورت ، آرایشگاه کودک ، پاکسازی پوست میباشد . برای اینکه بتوانید یک اصلاح به روز و بدون مشکل داشته باشید میتوانید سری به سالن ما بزنید و کیفیت خدمات را از نزدیک مشاهده کنید .

  • سالن مجزا و آرایشگاه کودک
  • گریم تخصصی داماد
  • گریم صورت
  • پاکسازی پوست
  • اصلاح و پیرایش
  • کوچ سالن های زیبایی مردانه و زنانه

آرایشگاه کودک آس واقع در تهرانپارس

آرایشگاه کودک سالن پیرایش آس
آرایشگاه کودک آس تهرانپارس

آرایشگاه کودک آس با تم فانتزی و سالنی مجزا ، یک محیط مفرح و تمیز را برای کودکان به ارمغان آورده است ، سالن کودک آس دارای امکاناتی مانند اتاق بازی کودک ، میز و صندلی مخصوص کودک ، تم مخصوص کودک ، میباشد که این امر کار اصلاح و ایجاد یک محیط شاد و خاطره انگیز را برای کودک شما فراهم میکند .

اگر به محله تهرانپارس منطقه 4 نزدیک هستید میتوانید از امکانات سالن آس استفاده کنید و یک اصلاح باکیفیت را به کودک خود هدیه دهید ، مدل های جدید مو برای کودکان ، استفاده از ابزار تمیز و استریل شده ، محیط مجزا و تمیز از سالن بزرگسالان از دیگر مزایای آس هستند .

گریم داماد به صورت تخصصی

یک سالن گریم داماد استاندارد چه مشخصاتی دارد ؟
گریم داماد با محمد کاشانی

گریم داماد با مرد شماره یک گریم داماد یعنی محمد کاشانی میتواند یکی از بهترین شب های هر دامادی را رقم بزند ، سالن آس با استفاده از جدیدترین متدهای گریم ، در بهترین محیط و سر فرصت بهترین خدمات را به آقا داماد ارائه میکند .

  • استفاده از جدیدترین و مرغوب ترین مواد و لوازم گریم
  • وقت قبلی و کار بر روی صورت و اصلاح آقای داماد
  • زیباسازی پوست و چند جلسه کوتاهی مو و گریم

گریم داماد یک موضوع مهم است زیرا در شب خاطره انگیز خوب است که داماد شیک و حرفه ای گریم شده باشد و گریم صورت مشخص نباشد ، برای این امر که بیشتر در عکس ها خود را نمایان میکند ، داشتن یک گریم حرفه ای امری مهم است که از دست کسی برمی آید که سالها وقت صرف آموزش این موضوع کرده است .

پاکسازی پوست و اسکوم تراپی توسط آرایشگر حرفه ای مردانه در تهران

خدمات پاکسازی پوست در سالن آس به صورت حرفه ای انجام میشود ، انواع ماسک صورت ، شادابی و پاکسازی پوست صورت ، گریم و خدمات نوین پوست مانند اسکوم تراپی یا جوانسازی پوست ،از خدمات پوست در سالن آس هستند .

یک آرایشگاه حرفه ای و کامل تمام خدمات را به صورت یکجا به شما ارائه میکند . برای اینکه سالن آس را بهتر بشناسید میتوانید به قسمت های مختلف وبسایت ما سر بزنید تا بیشتر با محیط سالن آشنا شوید .

اصلاح مو مردانه

آرایشگر حرفه ای مردانه در تهران
اصلاح مو مردانه در سالن آس

برای اصلاح مو و داشتن مدل های روز باید پیش یک آرایشگر حرفه ای بروید ، آرایشگر حرفه ای یعنی فردی که در ایران و خارج از ایران آموزش های بسیاری دیده است تا بتواند بهترین مدل ها و تکنیک ها را برای مشتریان خودانجام بدهد .

محمد کاشانی و تیم قوی سالن آس تهرانپارس همگی در این موضوع حرفه ای هستند و میتوانید جدیدترین مدل ها را در این سالن تجربه کنید . اصلاح مو با توجه به نوع جمجمه و شکل صورت انجام میشود .

مدل صورت گرد ، مربعی ، قلبی و یا مثلث هرکدام مدل های مخصوص به خود را نیاز دارند تا جلوه زیبایی به چهره و استایل شما بدهند که این مواردی است که به دقت در سالن آس انجام میشود .

پس از اصلاح موی سر با شامپو شسته میشود و مدل دلخواه را پس از سشوار و استفاده از نگه دارنده ها مشاهده خواهید کرد ، انواع فید ، آندرکات ، مل موکوتاه ، مدل مو بلند ، موی فر و موهای مجعد و معمولی همگی در سالن آس قابل اصلاح هستند .

مدیریت و کوچینگ سالن های زیبایی

یکی از مشکلاتی که بسیاری از آرایشگاه های زنانه و مردانه دارند نداشتن یک مدیر و یک فردی است که بتواند کوچ (COACH) کند . کوچینگ در معنی یعنی افرادی که به این خدمات به صورت کامل آگاه هستند و تا رسیدن به هدف نهایی شما را یاری میکنند .

کوچینگ نه تنها بازدهی کار شما را دوچندان میکند بلکه از بسیاری از درگیری ها شما را رها میکند و برای رسیدن به هدف اصلی خود یعنی برندینگ و افزایش فروش شما را کمک میکند .

کوچینگ به اصلاح به شما راه و روش های درست را آموزش میدهد و به شما کمک میکند خیلی زود به هدف خود برسید . بسیاری کوچینگ را ندیده میگیرند و این موضوع مثل این است که یک تیم فوتبال بدون سرمربی باشد ! .

تفاوت یک آرایشگر حرفه ای مردانه با آرایشگر غیر حرفه ای چیست ؟

آرایشگر حرفه ای چه کار میکند ؟
آرایشگر حرفه ای مردانه در تهران ( محمد کاشانی) را بیشتر بشناسید 6

آرایشگرهای غیر حرفه ای سعی میکنند با تبلیغات زیاد مشتری زیادی به دست بیاورند اما واقعیت این است که این مشتریان زیاد دوام ندارند و به دنبال سالن یا آرایشگاهی هستند که حرفه ای باشد .

هیچ بازاریابی ای در این حرفه مانند دهان به دهان عمل نمیکند ! یعنی چی ؟ وقتی شما کارتان خوب باشد و حرفه ای باشد هرکسی که به سالن شما می آید شما را به نزدیکان خود نیز معرفی میکند . این امر باعث افزایش بهره وری و رشد برندینگ خواهد شد که سالن آس را سالهاست که بسیاری میشناسند .

آرایشگر حرفه ای هنوز هم به دنبال کسب تجربه و استفاده از متدها و تکنیک های جدید است و هیچ وقت عقب نمیماند و این یکی از مهمترین مزیت های سالن آس و تیم محمد کاشانی است .

چرا سالن آس را انتخاب کنیم ؟

سالن های زیادی هستند در سطح تهران که خدمات متنوعی به شما ارائه میکنند ، سالن آس اما تجربه کار با افراد معروف ، خواننده ، مجری ، بازیگر ، داور و فوتبالیست ها را در کارنامه خود دارد .

خدمات متنوع ، محیطی آرام و تمیز ، تکنیک های روز ، آموزش ، از مهمترین خدماتی است که سالن آس به مشتریان عزیز خود ارائه میدهد .

ما منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم .

خدمات باکیفیت

از ویژگی های سالن آس ارائه خدمات باکیفیت است ، ما به کیفیت فکر میکنیم نه زمان ! هنگامی که شما وقت قبلی دارید مهم نیست کار شما چقدر طول بکشد مهم این است که خدماتی که درخواست دارید باکیفیت انجام شود .

ما به همین علت رزرو آنلاین را برای مشتریانمان راه اندازی کرده ایم که به راحتی بتوانند در محیطی خلوت و دور از سرو صدا اصلاح خود را انجام بدهند.

با بهترین تجهیزات آرایشگاهی بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم کرد .

رزرو آنلاین آرایشگاه

کافیست به قسمت رزرواسیون آس بروید تا با پر کردن فرم رزرو اس ام اس جهت تکمیل وقت قبلی شما برای شما ارسال شود . با این خدمات شما دیگر در انتظار اصلاح نمیمانید و سر تایم نسبت به اصلاح موی خود تشریف می آورید .

رزرو آنلاین نه تنها در مدیریت زمان برای مشتریان اهمیت دارد بلکه در این روزهای کرونایی کمک میکند تا در محیطی خلوت و با رعایت پروتکل های بهداشتی به اصلاح بپردازید .

به روز ترین تجهیزات و امکانات

جدیدترین لوازم و ابزار آرایشگری تکه ای جدا نشدنی از سالن آس میباشد ، ما همواره تلاش بر این داشتیم تا از جدیدترین تجهیزات و متدهای روز استفاده کنیم تا بتوانیم خدماتی باکیفیت تر به نسبت سایرین به مشتریان عزیزمان ارائه کنیم .

ابزارهای آرایشگری به روز از مهمترین فاکتورها برای یک سالن حرفه ای به حساب می آید و در سالن آس همه چیز به روز خواهد بود . ما همیشه یک قدم جلو خواهیم بود.