مسابقه آرایشگری مردانه دبی با داوری محمد کاشانی

مسابقه آرایشگری مردانه در دبی با داوری محمد کاشانی برگزارخواهد شد ، این مسابقه به صورت مجازی برگزار میشود و یکی از داوران این مسابقه محمد کاشانی است مدیریت سالن آس .

این مسابقه یک لیگ بین المللی در خارج از ایران است و در آن افرادی که بهترین نمونه کارها را فرستاده بودند به عنوان برنده انتخاب خواهند شد و از طریق سایت و پیج اینستاگرام محمد کاشانی اطلاع رسانی شد و علاقه مندان نمونه کارهای خود را ارسال کرده اند .

مسابقه آرایشگری مردانه بین المللی یکی از مواردی است که در ایران به آن کم پرداخته میشود ولی حالا محمد کاشانی در صدد است این امکان را برای علاقه مندان به حرفه آرایشگری ساده تر از همیشه کنند .

مسابقه آرایشگری بین المللی اینبار در دبی

مسابقه بین المللی آرایشگری دبی 2021
مسابقه آرایشگری مردانه دبی با داوری محمد کاشانی 2

دبی یکی از کشورهایی است که تجارت بسیار خوبی دارد و حتی برای آرایشگران هم میتواند یک بازار ناب باشد البته نه هر آرایشگری ! آرایشگری که قصد داره در عرصه بین المللی قیچی بزنه باید دوره های حرفه ای ارایشگری رو رفته باشه ، با اصول هیرکات مدرن آشنا باشه .

محمد کاشانی سالهاست که یکی از تاپ ترین آرایشگران تهران میباشد و از این رو نیز به عنوان یکی از داوران بین المللی در مسابقات آرایشگری دبی نیز انتخاب شد .

هدف از برگزاری این مسابقات محک زدن توانایی و خط فکری شماست که سالن آس قصد داره تا بازهم در مسابقات بین المللی شرکت کنه و به شما عزیزان هم اطلاع رسانی کنه تا بتونید در این مسابقات شرکت کنید .

اگر شما چندین ساله که آرایشگر هستید بد نیست که سطح کاری خودتون رو با شرکت در این مسابقات محک بزنید و بتونید آینده بهتری رو برای خودتون رقم بزنید و از آنجا که دبی میتواند مقصد عالی برای بیزنس و تجارت خصوصا در صنف آرایشگری باشد بد نیست که خود را محک بزنید و بتوانید آینده شغلی خودتون رو حتی تضمین کنید .

مزایای شرکت در مسابقه آرایشگری بین المللی دبی در سال 2021 با داوری محمد کاشانی :

  • شرکت مسابقه ای که بسیاری از آرایشگان ماهر در آن شرکت میکنند
  • جایزه ارزنده
  • محک زدن سطح کاری خودتون
  • رزومه سازی
  • و بسیازی مزایای دیگر نیز دارد

برای مطلع شدن از مسابقان بین المللی بعدی میتوانید پیج اینستاگرام محمد کاشانی را دنبال کرده و یا در وبسایت آس ثبت نام کنید تا از جدیدترین اطلاعیه ها مطلع شوید .

آرزوری موفقیت برای تک تک شما عزیزان .