مدل‌مو‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ (قسمت اول: خوب‌ها)

مجله‌ی آنلاین هایسنوبیتی به بهانه‌ی برگزاری مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ سعی کرده که به بررسی مدل موهای خوب و بد و عجیب جام ۲۱ بپردازد که به نظر ما هم نسبتا موفق بوده و اینگونه نوشته است؛

ما هنوز برای بازیکنان باقیمانده در جام آرزوی موفقیت می‌کنیم و بخاطر بازیکنان بزرگی مثل نیمار هم که اکثرا منتظر بودن تا مدل سوم موهاش رو در این جام جهانی ببیننند، متاسفیم! بهرحال در ادامه‌ی مطلب می‌تونین سه دسته‌بندی ما رو برای موهای مختلفی که در این جام جهانی دیدیم رو باهم بررسی کنیم.

خوب‌ها

۱. نیمار / برزیل (تیپ دوم)

تیپ دوم موی نیمار در جام ۲۱

این دومین تیپ یا استایل موی نیمار در جام جهانی ۲۰۱۸ بود که با تلفیق رنگ مش برای پوست تیره همراه با ریش کوتاهش، جذابیت مناسبی برای او فراهم آورده بود که البته رنگ موی خودش رو بنظر می‌رسه که از همون مدل قبلی موهاش که بشدت مورد انتقاد قرار گرفته بود نگه‌داشته هنوز و بدلیل فرصت کمی ک داشته این بهترین راه‌حل براش بوده..!

۲. اولیور ژیرو / فرانسه

مدل موی ژیرو در جام جهانی ۲۰۱۸

اولیور ژیرو پادشاه بی‌سر و صدای فرانسوی‌ها، در یک شرایط عالی بسر می‌برد و بدون حاشیه در خدمت تیم در حال تلاش است و خب ظاهر آراسته و خوش استایل فرانسوی‌ها رو هم حفظ کرده، باید ببینیم تا کجای جام ۲۱ می‌تونه این اقتدار رو ازش محافظت کنه..؟!

۳. ویلیام تروست اکونگ / نیجریه

مدل موی ویلیام از نیجریه در جام جهانی ۲۱

جذابیت هماهنگی یک خط سبز در موهای ویلیام کافی نبود تا نیجریه رو به مرحله‌ی بالاتر برسونه، البته برای اولین بار هم نبود که یک بازیکن برای تیمش رنگی در موهاش بکار می‌بره، تو سال ۲۰۰۲ فردی لونبرگ برای تیمش آرسنال یک خط قرمز رو توی موهاش کار کرده بود.

۴. پرنسل کیمپمبه / فرانسه

مدل موی پرنسل از فرانسه در جام جهانی ۲۱

کیمپمبه هم برای تیم ملی کشورش (فرانسه) رنگ سفید ملایمی در موهایش بکار برده که در عین سادگی زیبایی منحصر به‌فردی هم به او بخشیده است.

این قسمت اول از مطلب مدل‌موهای جام‌جهانی ۲۰۱۸ بود، امیدواریم که لذت برده باشین و ما رو برای ادامه‌ی این مطلب همراهی کنین…