مدل موهای جام جهانی ۲۰۱۸ (قسمت دوم)

در ادامه‌ی قسمت اول مطلبی که از مجله‌ی آنلاین هایسنوبیتی به بهانه‌ی برگزاری مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ براتون کار کردیم، حالا قسمت دوم و آهر این مطلب رو همزمان با بسته شدن پرونده‌ی جام جهانی باهاتون به اشتراک می‌گذاریم که امیدواریم مفید واقع بشه برای شما عزیزان همراه؛

در قسمت اول ما به بررسی دسته‌ی خوب‌ها پرداختیم و حالا دسته‌ی استایل‌های بد جام رو از دید این مجله با هم می‌خوانیم…

بدها

۱. ویدا / کرواسی

bad 01 مدل موهای جام جهانی ۲۰۱۸ (قسمت دوم)

بسیار کم اتفاق خواهد افتاد که بشنوید کسی بگوید که موهای ویدا بهتر است! تناسب رنگ پوست شما با مدل موهایتان امری مهم و تاثیرگذار است.

۲. کریستیانو رونالدو / پرتغال

bad 02 مدل موهای جام جهانی ۲۰۱۸ (قسمت دوم)

کریستیانو رونالدو این تورنمنت را با یک ضربه آزاد استثنایی به تور دروازه‌ی اسپانیا و البته هتریکش در اولین بازی، شروع کرد که فقط منجر به یک تساوی شد برای پرتغال، اما فراموش نکنید که او از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بود. رونی اولین بار به مطبوعات گفت که ریش رونالدو “شوخی با [همتای تیم پرتغالی ریکاردو] کوئارسما” بود. چند روز بعد، پرتغال توسط اروگوئه حذف شد.

۳. خامس رودریگز / کلمبیا

bad 03 مدل موهای جام جهانی ۲۰۱۸ (قسمت دوم)

با عرض پوزش از طرفداران کلمبیا. به نظر میرسد که جیمز (خامس) رودریگز، مدافع عنوان قهرمانی در سطح جهانی، شکست خوردن در برابر انگلیس را از دست داد! اکنون خامس در بخش «بد» این مجموعه ظاهر شده است. دلیل؟ این خط تراشیده شده، فقط در سمت راست سرش دیده می‌شود که او را بیشتر به یک بچه کوچک تشبیه کرده. آن‌ها نتوانستند با بازی فوتبال همه را حیرت زده کنند با وجود اینکه بازیکنانی همچون فالکلئو را در اختیار داشتند.

مهدی طارمی و محمد کاشانی

مهدی طارمی در سالن آس

سالن آس افتخار میزبانی از مهدی طارمی عزیز، یکی از بازیکنان خوب تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران را داشته که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خوش درخشیدند. مدل موهای جدید مهدی در سالن آس توسط محمد کاشانی کات زده شده است.