محمد کاشانی حرفه ای ترین آرایشگر مردانه در شرق تهران

محمد کاشانی

محمد کاشانی (mohammad kashani)

محمد کاشانی

تعداد آرایشگاه های مردانه در سطح شهر تهران، همچنین در منطقه شرق تهران و محله تهرانپارس بسیار زیاد می باشد. اما برخی از این آرایشگاه ها با ارائه خدماتی خاص و تخصصی به همشهریان عزیز خود را از سایرین متمایز کرده اند. یکی از سرآمدها در این زمینه آرایشگاه آس در فلکه اول تهرانپارس با مدیریت محمد کاشانی
می باشد که سال ها بهترین خدمات را در این زمینه به همشهریان عزیز ارائه نموده و بسیاری از هنرمندان و افراد مطرح در جامعه نیز از خدمات این مجموعه استفاده
می نمایند. در حقیقت برخی نام ها خود به یک برند تبدیل شده و به علت سابقه درخشان و رضایت مشتریان ارزش و اعتبار بالایی پیدا می کنند و نمونه بارز همچین نام هایی در زمینه پیرایش مردانه و انواع مدل مو مردانه، آرایشگاه آس باربر می باشد. البته برند آس باربر در حقیقت اعتبار خود را از اعتبار مدیر خوشنام آن دارد و گزاف نیست اگر عنوان کنیم که نام ایشان یک برند در زمینه پیرایش مردانه می باشد.

محمد کاشانی

محمد کاشانی سالن آس باربر

رزومه محمد کاشانی

برای درک بهتر تخصص مدیریت آس باربر آقای محمد کاشانی، لازم است با رزومه کاری وی آشنایی بیشتری پیدا نمایید و از تخصص ها و مدارک کسب شده تخصصی توسط ایشان نیز مطلع گردید. محمد کاشانی از سال 1376 شمسی، به صورت تخصصی وارد حرفه پیرایش مو و بهسازی غیر درمانی پوست شده و از پیشگامان خدمات نوین در زمینه پیرایش مو به صورت علمی و مدرن در تهران و بلکه کل کشور می باشد. استفاده از جدید ترین متدهای روز بین المللی در زمینه آرایش و پیرایش مردانه که نتیجه مهارت های کسب شده وی در دوره های بین المللی معتبر بوده است، باعث شده سالن آرایش مردانه آس باربر  به یکی از خوشنام ترین سالن های پیرایش شهر تهران تبدیل شود و بازیگران، مجریان تلویزیونی، ورزشکاران و به طور کلی افراد مشهوری مانند سید علی ضیا، محمد رضا هدایتی، مهدی پاکدل، بنیامین بهادری، داریوش فرضیایی، پژمان جمشیدی، مهران احمدی، جواد خیابانی، سردار آزمون و امیر غفور نیز از خدمات این سالن پیرایش استفاده نمایند.

مهم ترین دوره های طی شده و مدارک کسب شده محمد کاشانی مدیریت آرایشگاه و سالن پیرایش مردانه آس باربر عبارتند از:

مدرک ماستر از کمپانی ورن- Vern Hair dressing style college, 2009

مدرک شیوه ‌های اصلاح و مراقبت موی سر از کمپانی ولا، آلمان- Wella Diploma , 2009

مدرک محافظت از پوست تالگو، دبی، امارات متحده عربی- Talgo Diplome soins visage,2007

مدرک تایچی، دبی، امارات متحده عربی- Hair Galleria Scissors Application Course, 2009

مدرک ماستر تایچی، دبی، امارات متحده عربی- Certificate of Completion 5 Star , 201

مدرک شیوه ‌های اصلاح موی سر از کمپانی بوردوی، فرانسه – Haircut le Bordeaux, France,2008

محمد کاشانی محمد کاشانی حرفه ای ترین آرایشگر مردانه در شرق تهران

سالن پیرایش محمد کاشانی

از دیگر فعالیت های محمد کاشانی می توان به حضور فعال در برنامه های پربیننده تلویزیونی مانند بعضیها و برنامه تحویل سال 1394 شبکه اول سیما به عنوان طراح استایل مو به صورت زنده برای مجریان و مهمانان برنامه اشاره کرد که نشانه کیفیت کار وی و وجود اعتماد تهیه کنندگان برنامه های پربیننده به وی می باشد.یکی دیگر از ویژگی های شخصیتی محمد کاشانی که نه تنها در خود وی بلکه در سایر آرایشگران متخصص سالن آس نیز به شدت به چشم می آید مردم داری و مشتری مداری و روابط عمومی بسیار مناسب در قبال مشتریان است که باعث وفاداری بیشتر مشتریان این سالن شده است. در حقیقت کمتر کسی وقتی به آرایشگاهی مراجعه کند و با رفتار نامناسب کارکنان آنجا مواجه  شود برای دفعات بعدی رغبتی برای رفتن به آن سالن آرایش و پیرایش پیدا می کند. اما افرادی که به سالن آرایش و پیرایش آس باربر به مدیریت محمد کاشانی مراجعه کرده اند، بشدت مجذوب رفتار مناسب ایشان و کارکنان سالن آس شده و قطعا به مشتری وفادار این سالن تبدیل می شوند. این رفتار خوش از ویژگی های شخصیتی نهادینه شده ایشان بوده و از اصول اساسی کاری وی است که کارکنان سالن آس باربر ملزم به رعایت آن هستند.