ماسک لیمو ، گوجه فرنگی و خیار و تاثیرات آن بر روی پوست

ماسک لیمو ، گوجه فرنگی و خیار

استفاده از ماسک لیمو و گوجه فرنگی برای افرادی توصیه می‌شود که تمایل به برطرف کردن لکه‌ها و روشن کردن رنگ پوست خود دارند. در حقیقت، هم گوجه‌فرنگی و هم لیمو قابلیت روشن و سفید کردن پوست شما را دارند. گوجه‌فرنگی مملو از لیکوپن است که این ترکیب یک آنتی‌اکسیدان عالی در جلوگیری از پیری زود‌رس و سرطان پوست است.

گوجه‌فرنگی یک خوراکی عالی برای پوست است. این ماده خوراکی سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی گوناگون مثل ویتامین A، ویتامین C و ویتامین E همراه با آهن و پتاسیم است. تمامی این مواد مغذی کمک می‌کنند تا پوست شما به بهترین حالت تغدیه و تقویت شوند. خوردن گوجه‌فرنگی می‌تواند از پوست‌تان در مواجهه با تشعشعات خورشیدی محافظت کند و آن را جوان و شاداب نگه دارد. علاوه بر این، گوجه‌فرنگی مملو از لیکوپن است که این ترکیب یک آنتی‌اکسیدان عالی در جلوگیری از پیری زود‌رس و سرطان پوست است. صرف‌نظر از مصرف خوراکی گوجه‌فرنگی به دلیل خواص بسیار زیاد این ماده طبیعی می‌توانید از آن به عنوان یک ماسک مفید برای پوست‌تان استفاده کنید. علاوه بر این، به دلیل ترکیبات خاص و ویژه گوجه‌فرنگی استفاده از آن برای هر نوع پوستی مناسب است.

 

ماسک لیمو ، گوجه فرنگی و خیار و تاثیرات آن بر روی پوست

 

 

این درمان را با ترکیب آب لیمو، آب گوجه فرنگی و آب خیار شروع کنید. این مواد را آنقدر با هم مخلوط کنید تا به ماده ای چسبناک تبدیل شوند. وقتی این ماده چسبناک آماده شد، آن را به صورت خود و یا هر قسمتی از پوستتان که قصد دارید روشن شود، بمالید و منتظر بمانید تا کاملا خشک شود. وقتی خشک شد آن را با آب بشویید و به صورت ضربه ای آن قسمت را خشک نمایید. با این کار پوست شما برای همیشه روشن تر و سفید تر می شود. (در صورت حساسیت به آب گوجه فرنگی از آبلیمو و آب خیار به تنهایی استفاده کنید)