حرفه ی آرایشگری | چرا پس از ورود به حرفه آرایشگری ناموفق میشویم؟

حرفه ی آرایشگری :

حرفه ی آرایشگری در جهان به یک علم تبدیل شده و اصول خاص خودش را دارد به عنوان مثال در مورد کوتاهی مو آرایشگر حرفه ای، با تجربه‌ای که دارد فرم صورت از نظر استخوانی یا گوشتی بودن، جنس مو، اندازه گردن، اشکال هندسی سر و سایر گزینه‌ها را در نظر گرفته و سپس تصمیم می‌گیرد که مو را چگونه اصلاح کند اما در کشور ما که این شغل عمدتا به صورت حرفه ای نمی باشد، مشتری دستور می‌دهد که چه مدل مویی داشته باشد.

برای آرایشگر شدن می توانید دوره های فنی موجود را گذرانده و یا در کنار یک آرایشگر ماهر کارآموزی کنید. برای این شغل باید بتوانید مهارت های ارتباطی خوبی داشته و به بهترین شکل به مشتریان خدمات ارائه دهید. باید خلاق بوده و از آخرین مدل ها و مدها و روش ها اطلاع داشته باشید. طبق برخی تحقیقات انجام شده، آرایشگری شادترین شغل دنیا می باشد. البته در بلندمدت ممکن است آرایشگر دچار مشکلاتی از قبیل کمردرد و پادرد شود.

چرا پس از ورود به حرفه آرایشگری ناموفق میشویم؟

دلایل مختلفی ازجمله موارد زیر میتواند باعث عدم موفقیت ما در این حرفه شود:

  • انتخاب اشتباه برای ورود به این حرفه
  • صرف وقت،انرژی و پول در قبال آموزشی ناقص و غیر اصولی
  • عدم آشنایی با مراحل پیشرفت در این حرفه
  • حمایت ناکافی و نادرست برای کسب درآمد دارد.

چه بسیار کسانی که وارد این حرفه شدند و به اصطلاح صاحب مدرک هم میباشند ولی به دلایل ذکر شده در ادامه مسیر موفق نبوده و حتی این حرفه را ترک کردند.
تیم حرفه ای AS Barber  تمام مشکلات و کاستی ها را بصورت کارشناسی شده ریشه یابی کرده و بصورت کاملا آکادمیک قصد داریم یک شروع هوشمندانه را به نتایجی همراه با کسب درآمد برسانیم.

برای آموزش و یادگیری این حرفه سالن پیرایش آس با مدیریت محمد کاشانی در خدمت شماست.